Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Garrison
- Forum Master 
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Producent nie przewidywał też wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegówmat06 pisze:Panowie, pytanie do posiadaczy benzynek
Zbliża się u mnie wymiana filtrów i zastanawiam się nad wymianą filtra paliwa. Przebieg 169 tys. km i nie był wymieniany od nowości. Producent z tego co wiem w ogóle nie przewiduje takiej wymiany. A Wy jak u siebie wymieniacie?
 Dziwnym trafem dał jednak taką możliwość.
 Dziwnym trafem dał jednak taką możliwość.Sporo osób radzi wymieniać tuż przed zimą, inni co 50tys. km, choć może to przyzwyczajenie z diesli.
Kącik posiadaczy MK4
Raz w roku czy co 50 kkm to w benzynie zdecydowana przesada o ile nie tankujesz paliwa bardzo zanieczyszczonego.
Ale przy wspomnianych 169 kkm już będzie to rzecz normalna.
Przy okazji warto rozbebeszyć filtr i przyjrzeć mu się dokładniej by mieć jakiekolwiek pojęcie na przyszłość czy wymiana była potrzebna.
			
									
									Ale przy wspomnianych 169 kkm już będzie to rzecz normalna.
Przy okazji warto rozbebeszyć filtr i przyjrzeć mu się dokładniej by mieć jakiekolwiek pojęcie na przyszłość czy wymiana była potrzebna.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
						Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- Garrison
- Forum Master 
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
To teraz pora na moje pytanie.
Przy wymianie akumulatora rzucił mi się w oczy ten żółty element. Ktoś ma pojęcia od czego mógł być to kabel?

			
									
									Przy wymianie akumulatora rzucił mi się w oczy ten żółty element. Ktoś ma pojęcia od czego mógł być to kabel?

- Qto
- _ 
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, odpowiedź jest dosyć prosta...od wszystkiego. W moim tymczasowym aucie są dodatkowe kable przy plusie i minusie...jak je utnę to kto wymyśli że były one do przekaźników świateł 
			
									
									
- Garrison
- Forum Master 
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Bo nie widzę, by mi coś nie działało z tego tytułu  Może był od zestawu głośnomówiącego, bo dziury z boku konsoli środkowej wskazują, że kiedyś był...
 Może był od zestawu głośnomówiącego, bo dziury z boku konsoli środkowej wskazują, że kiedyś był...
W ogóle wczoraj przy korygowaniu spalania na FISie dowiedziałem się, że mam opóźniony, czy tam przyspieszony zapłon (a może kąt wtrysku), bo jakaś wartość zamiast wskazywać 0, wskazywała chyba 1 z hakiem. Nie przyjrzałem się i zapomniałem, bo auto pali, jeździ. Jakbym jednak chciał to ruszać, to rozumiem, że rozrząd trzeba ruszać?
W ogóle podoba mi się strasznie to, że DSG mają mieszek jak ręczne skrzynie biegów. Ciekaw jestem, czy szło by to zrobić przy lewarku AG4 i jakby się to prezentowało.
			
									
									 Może był od zestawu głośnomówiącego, bo dziury z boku konsoli środkowej wskazują, że kiedyś był...
 Może był od zestawu głośnomówiącego, bo dziury z boku konsoli środkowej wskazują, że kiedyś był...W ogóle wczoraj przy korygowaniu spalania na FISie dowiedziałem się, że mam opóźniony, czy tam przyspieszony zapłon (a może kąt wtrysku), bo jakaś wartość zamiast wskazywać 0, wskazywała chyba 1 z hakiem. Nie przyjrzałem się i zapomniałem, bo auto pali, jeździ. Jakbym jednak chciał to ruszać, to rozumiem, że rozrząd trzeba ruszać?
W ogóle podoba mi się strasznie to, że DSG mają mieszek jak ręczne skrzynie biegów. Ciekaw jestem, czy szło by to zrobić przy lewarku AG4 i jakby się to prezentowało.
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, Zdejmujesz obudowę, luzujesz 3 śruby na górnym kole i przestawiasz... Przyjrzyj się procedurze kontroli kąta wałka rozrządu - silnik musi być dobrze rozgrzany bo wartości na zimnym są nie wiążące.
Jak masz na plusie ten 1 to warto trochę cofnąć to koło bo na opóźnionym zamula. Lepiej jak jest minus. Ja u siebie jak rozrząd robiłem to chyba z -1.5 ustawiłem, to mnie podpuszczali, żeby jeszcze więcej na minus wjechać
Ostatnio mam taką śmieszną przypadłość: auto się rozgrzewa, temperatura rośnie i na dwie grubości wskazówki przed 90 spada do zera. Chwilę zostaje w taki położeniu i wskakuje z powrotem na grubość wskazówki przed 90 albo nawet na 90. Raz tak mi zrobi, raz nie. W trakcie jazdy jak już osiągnie 90 to jest wszystko ok. Mam dziwne wrażenie, że ten postój na 0 staje się co raz dłuższy. Jak pierwszy raz mi się to stało trwał z 5-10 sekund a teraz to już około minuty...
Czujnik czy coś z licznikiem się dzieje?
			
													Jak masz na plusie ten 1 to warto trochę cofnąć to koło bo na opóźnionym zamula. Lepiej jak jest minus. Ja u siebie jak rozrząd robiłem to chyba z -1.5 ustawiłem, to mnie podpuszczali, żeby jeszcze więcej na minus wjechać

Ostatnio mam taką śmieszną przypadłość: auto się rozgrzewa, temperatura rośnie i na dwie grubości wskazówki przed 90 spada do zera. Chwilę zostaje w taki położeniu i wskakuje z powrotem na grubość wskazówki przed 90 albo nawet na 90. Raz tak mi zrobi, raz nie. W trakcie jazdy jak już osiągnie 90 to jest wszystko ok. Mam dziwne wrażenie, że ten postój na 0 staje się co raz dłuższy. Jak pierwszy raz mi się to stało trwał z 5-10 sekund a teraz to już około minuty...
Czujnik czy coś z licznikiem się dzieje?
					Ostatnio zmieniony ndz kwie 23, 2017 10:44 przez krazorek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Garrison
- Forum Master 
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie no, było 90 stopni na wskaźniku oraz w VAGu. Co do ustawienia, to kurde... Pomyślę, bo brzmi łatwo.krazorek pisze:Garrison, Zdejmujesz obudowę, luzujesz 3 śruby na górnym kole i przestawiasz... Przyjrzyj się procedurze kontroli kąta wałka rozrządu - silnik musi być dobrze rozgrzany bo wartości na zimnym są nie wiążące.
Jak masz na plusie ten 1 to warto trochę cofnąć to koło bo na opóźnionym zamula. Lepiej jak jest minus. Ja u siebie jak rozrząd robiłem to chyba z -1.5 ustawiłem, to nie podpuszczali, żeby jeszcze więcej na minus wjechać
Ostatnio mam taką śmieszną przypadłość: auto się rozgrzewa, temperatura rośnie i na dwie grubości wskazówki przed 90 spada do zera. Chwilę zostaje w taki położeniu i wskakuje z powrotem na grubość wskazówki przed 90 albo nawet na 90. Raz tak mi zrobi, raz nie. W trakcie jazdy jak już osiągnie 90 to jest wszystko ok. Mam dziwne wrażenie, że ten postój na 0 staje się co raz dłuższy. Jak pierwszy raz mi się to stało trwał z 5-10 sekund a teraz to już około minuty...
Czujnik czy coś z licznikiem się dzieje?
- Chrzanek`
- Forum Master 
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Obstawiam, że czujnik wariuje po prostu i kwalifikuje się do wymiany.krazorek pisze:Garrison, Zdejmujesz obudowę, luzujesz 3 śruby na górnym kole i przestawiasz... Przyjrzyj się procedurze kontroli kąta wałka rozrządu - silnik musi być dobrze rozgrzany bo wartości na zimnym są nie wiążące.
Jak masz na plusie ten 1 to warto trochę cofnąć to koło bo na opóźnionym zamula. Lepiej jak jest minus. Ja u siebie jak rozrząd robiłem to chyba z -1.5 ustawiłem, to nie podpuszczali, żeby jeszcze więcej na minus wjechać
Ostatnio mam taką śmieszną przypadłość: auto się rozgrzewa, temperatura rośnie i na dwie grubości wskazówki przed 90 spada do zera. Chwilę zostaje w taki położeniu i wskakuje z powrotem na grubość wskazówki przed 90 albo nawet na 90. Raz tak mi zrobi, raz nie. W trakcie jazdy jak już osiągnie 90 to jest wszystko ok. Mam dziwne wrażenie, że ten postój na 0 staje się co raz dłuższy. Jak pierwszy raz mi się to stało trwał z 5-10 sekund a teraz to już około minuty...
Czujnik czy coś z licznikiem się dzieje?
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu

1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
 Mój sklep internetowy
 Mój sklep internetowy  
						Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu

1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
 Mój sklep internetowy
 Mój sklep internetowy  
Kącik posiadaczy MK4
Dzięki za podpowiedź Chrzanek`. A jak podepnę komputer i w trakcie jazdy go skontroluje to już będę miał pewność, nie? Albo licznik albo czujnik...
			
									
									- sebekgolf
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czujnik ma dwa obwody. Jeden do wskazówki, drugi do ECU. Widocznie pada obwód od wskazówki, dlatego błędu nie wywala. U mnie działo się to samo, ale na obwodzie do ECU i sypało błędem czujnika. Wyłapałem co się dzieje jak zrobiłem logowanie temperatury. Gdzieś w okolicy 75 stopni nagle temperatura spadała do chyba -5, po czym po chwili wskakiwała w okolice 80 i szła dalej do 90 już normalnie. Czujnik wymieniłem 2 lata temu i póki co spokój.krazorek pisze:Garrison, Zdejmujesz obudowę, luzujesz 3 śruby na górnym kole i przestawiasz... Przyjrzyj się procedurze kontroli kąta wałka rozrządu - silnik musi być dobrze rozgrzany bo wartości na zimnym są nie wiążące.
Jak masz na plusie ten 1 to warto trochę cofnąć to koło bo na opóźnionym zamula. Lepiej jak jest minus. Ja u siebie jak rozrząd robiłem to chyba z -1.5 ustawiłem, to mnie podpuszczali, żeby jeszcze więcej na minus wjechać
Ostatnio mam taką śmieszną przypadłość: auto się rozgrzewa, temperatura rośnie i na dwie grubości wskazówki przed 90 spada do zera. Chwilę zostaje w taki położeniu i wskakuje z powrotem na grubość wskazówki przed 90 albo nawet na 90. Raz tak mi zrobi, raz nie. W trakcie jazdy jak już osiągnie 90 to jest wszystko ok. Mam dziwne wrażenie, że ten postój na 0 staje się co raz dłuższy. Jak pierwszy raz mi się to stało trwał z 5-10 sekund a teraz to już około minuty...
Czujnik czy coś z licznikiem się dzieje?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
						Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master 
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Może być tak, że odbój tylnego amortyzatora stuka od czasu do czasu, gdy góra nie jest wpięta w kielich u góry? Czy on raczej odgłosów by nie wydawał? 
			
									
									
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości











