Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pn sty 09, 2017 01:15

Garrison, teraz ciekawe czy poziom oleju jest odpowiedni.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn sty 09, 2017 01:42

dany_47 pisze:Garrison, teraz ciekawe czy poziom oleju jest odpowiedni.
We wrześniu skrzynia była robiona (remont, w październiku wymiana oleju, który płukał bebechy) i nie czuję by się jej praca pogorszyła. Nie mniej jednak jestem ciekaw w jaki sposób ubytek płynu chłodniczego może wpływać na stan oleju w skrzyni? Chyba, że miałby się do niego przedostawać tak jak do silnikowego w przypadku walniętej uszczelki.

Btw. olej silnikowy na stałym poziomie, tj. nie przybywa pomimo ubytków chłodziwa. Porozglądam się z mechanikiem za mokrymi elementami w okolicy chłodnicy i może coś znajdziemy. Na szybko to zobaczyłem, że górny gruby wąż idący od chłodnicy (wciąż prawą stroną, patrząc od przodu) w miejscu łączenia się z... Czymś, jest spocony. Ino trochę za daleko jak dla mnie, by zalać skrzynię... No ale fizyka dopuszcza, by krople sobie wędrowały w dół.Trzeba szukać od góry.

Temat ubytku płynu chłodniczego jest chyba drugim największym koszmarem, zaraz za stukami w zawieszeniu :D



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pn sty 09, 2017 01:46

Bardziej miałem na myśli czy poziom tego co wycieka się zgadza. I czy jesteś pewny że to płyn chłodniczy... Bo może to olej...? Chociaż czerwony kolor....


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn sty 09, 2017 09:52

dany_47 pisze:Bardziej miałem na myśli czy poziom tego co wycieka się zgadza. I czy jesteś pewny że to płyn chłodniczy... Bo może to olej...? Chociaż czerwony kolor....
Obstawiam płyn chłodniczy. Dużo go tam, a dużo ucieka :D



Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » pn sty 09, 2017 15:16

Pany gdzie dostane sprężyny do pompy wtryskowej? bo przy uszczelnianiu okazało się ze jedna pęknięta w połowie


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Antonioo » pn sty 09, 2017 17:55

Przekładał ktoś fotele z HB do kumbi? w Kumbi są jakies zawiasy a w HB druty, Trzeba całe stelaże siedzisk poprzekładać czy jakoś inaczej da rade zrobić


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
Jaroslaw.b
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
Lokalizacja: ZGY

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Jaroslaw.b » pn sty 09, 2017 18:04

gdzieś na forum jest faq z kumbiaka na huszbaka :) więc pewnie adekwatnie do tego :P


"Xenofobia - Strach przed xenonem" :D

Obrazek
Kupię:
- Samopoziomowanie do xenonu, pełny komplet
- Lotka 25th
- Pomarańczowe obrysy us

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » pn sty 09, 2017 19:45

Antonioo pisze:Przekładał ktoś fotele z HB do kumbi? w Kumbi są jakies zawiasy a w HB druty, Trzeba całe stelaże siedzisk poprzekładać czy jakoś inaczej da rade zrobić
Trzeba stelaż przełożyć i materiał naciągnąć, robiłem u siebie w Recaro ;)


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Antonioo » pn sty 09, 2017 21:38

BartesWZL, ok ok dzięki, znalazłem również doczytałem ze trzeba poprzekładać.


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » pn sty 09, 2017 21:43

Panowie, rejestrować się i dawać posty odnośnie stanu dróg w swojej okolicy ;)

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1310317" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn sty 09, 2017 22:02

Garrison pisze:
dany_47 pisze:Garrison, teraz ciekawe czy poziom oleju jest odpowiedni.
We wrześniu skrzynia była robiona (remont, w październiku wymiana oleju, który płukał bebechy) i nie czuję by się jej praca pogorszyła. Nie mniej jednak jestem ciekaw w jaki sposób ubytek płynu chłodniczego może wpływać na stan oleju w skrzyni? Chyba, że miałby się do niego przedostawać tak jak do silnikowego w przypadku walniętej uszczelki.

Btw. olej silnikowy na stałym poziomie, tj. nie przybywa pomimo ubytków chłodziwa. Porozglądam się z mechanikiem za mokrymi elementami w okolicy chłodnicy i może coś znajdziemy. Na szybko to zobaczyłem, że górny gruby wąż idący od chłodnicy (wciąż prawą stroną, patrząc od przodu) w miejscu łączenia się z... Czymś, jest spocony. Ino trochę za daleko jak dla mnie, by zalać skrzynię... No ale fizyka dopuszcza, by krople sobie wędrowały w dół.Trzeba szukać od góry.

Temat ubytku płynu chłodniczego jest chyba drugim największym koszmarem, zaraz za stukami w zawieszeniu :D

Sprawdź obudowę termostatu. Tam często puszcza, a płyn daje radę odparować i nie widać za bardzo na pierwszy rzut oka.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » wt sty 10, 2017 00:02

sebekgolf pisze:
Garrison pisze:
dany_47 pisze:Garrison, teraz ciekawe czy poziom oleju jest odpowiedni.
We wrześniu skrzynia była robiona (remont, w październiku wymiana oleju, który płukał bebechy) i nie czuję by się jej praca pogorszyła. Nie mniej jednak jestem ciekaw w jaki sposób ubytek płynu chłodniczego może wpływać na stan oleju w skrzyni? Chyba, że miałby się do niego przedostawać tak jak do silnikowego w przypadku walniętej uszczelki.

Btw. olej silnikowy na stałym poziomie, tj. nie przybywa pomimo ubytków chłodziwa. Porozglądam się z mechanikiem za mokrymi elementami w okolicy chłodnicy i może coś znajdziemy. Na szybko to zobaczyłem, że górny gruby wąż idący od chłodnicy (wciąż prawą stroną, patrząc od przodu) w miejscu łączenia się z... Czymś, jest spocony. Ino trochę za daleko jak dla mnie, by zalać skrzynię... No ale fizyka dopuszcza, by krople sobie wędrowały w dół.Trzeba szukać od góry.

Temat ubytku płynu chłodniczego jest chyba drugim największym koszmarem, zaraz za stukami w zawieszeniu :D

Sprawdź obudowę termostatu. Tam często puszcza, a płyn daje radę odparować i nie widać za bardzo na pierwszy rzut oka.
A termostat nie jest przypadkiem w zupełnie innym miejscu? Tak oczami wyobraźni to trochę za daleko i chyba nawet za nisko, by oblewał chłodnicę oleju skrzyni (a że za nisko to też nie mają jak krople ściekać). Nie kwestionuję - dopiero w takich chwilach jak te dowiaduję się co gdzie jest w przy silniku, czego zwykle śmiertelnik nie rusza :kac:



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt sty 10, 2017 00:07

Podaję to jako potencjalne miejsce drugiego wycieku


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » wt sty 10, 2017 00:14

sebekgolf pisze:Podaję to jako potencjalne miejsce drugiego wycieku
Taka sytuacja... Też popatrzę. Dzięki!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości