Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

Re: Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Havan » śr gru 24, 2014 11:34

Developers pisze:A jaką polecicie skrzynie do aaz ? I sprzęgło, żeby nie było że nówka i się ślizga :D
z TDI a to czy lubisz długie przełożenia czy krótkie to indywidualna sprawa.
Ja lubię długie przełożenia i wybrałem ASD i sprzęgło z 1Z.

-------
Tutaj obiecane zdjęcia jak wygląda chłodnica z SB na wiatrakach od toledo dla forumowicza Domismchw.ObrazekObrazekObrazek


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » śr gru 24, 2014 14:38

Havan pisze:Tutaj obiecane zdjęcia jak wygląda chłodnica z SB na wiatrakach od toledo dla forumowicza Domismchw.
Dzięki śliczne za foto :pub: :pub: ,teraz już wiem jak to wygląda co prawda na styk wszystko się mieści ale widać że mniej miejsca zajmują niż z sbka i na wiosnę takie zaaplikuję bo narazie mam ori z 1.6td :okej: :pub: :pub: :pub:

Wesołych Świąt! :grin:
Michał_1977 pisze:Autodata dla dwusprężynowych ori wtryskiwaczy AAZ,przewiduje ciśnienie 130-138/120bar i nie każdy pierwszy lepszy mechanik to ustawi

Czyli w moim przypadku jeżeli posiadam końcówki jednosprężynkowe i korpusy dwursprężynkowe jakie powinno być ciśnienie żebym już nie miał z nimi problemów?
Bo jak nie to zmieniam korpusy na jednosprężynkowe i mam wtedy z głowy :okej:
I jak tam te korpusy jednosprężynkowe masz jakiś komplecik dla mnie? :hmm:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Michał_1977 » czw gru 25, 2014 12:19

Domismchw pisze:jakie powinno być ciśnienie żebym już nie miał z nimi problemów?
Ktoś kto mi wysłał info na pw,napisał że ma ustawione na 140/220bar.
Domismchw pisze:Bo jak nie to zmieniam korpusy na jednosprężynkowe i mam wtedy z głowy
Na pewno lepsza kombinacja niż te które masz teraz z takim ciśnieniem.
Domismchw pisze:I jak tam te korpusy jednosprężynkowe masz jakiś komplecik dla mnie?
Niestety mam tylko 1 komplet w zapasie. Zapomniałem napisać... :panna:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Havan » pt gru 26, 2014 16:47

Mnie bardzo ciekawi jakie różnice by wyszły na hamowni przy różnych wariantach wtrysków aby było coś potwierdzone bo narazie można bazować tylko na odczuciach.
Do testu chciałbym zobaczyć końcówki od merca i od SB na korpusach jedno i dwusprężynkowych i jakie rezultaty by dały.

Wiadomo każdy jeździ jak mu się podoba i czym mu się podoba ale żeby to było porównane na jednej maszynie i jakie różnice na samych wtryskach by wyszły.
Taki test by zamknął dyskusje "co lepsze" :hmm:


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » pt sty 16, 2015 00:02

Panowie mam takie dziwne pytanie,miałem przelot praktycznie całkowity( dzisiaj wybebeszyłem ostani tłumnik końcowy od golfa ii gti bo był ori) . Dzisiaj po tym zabiegu zacząłem słyszeć bardziej turbo gdy zaczyna pracować i jak pracuje czyli gwizd czy jak to nazwać ,wcześniej nie było tego słychać.Może to od przelotu całkowitego i od dzisiejszego zabiegu,czy może poprostu tak ni z owąd zaczęło się coś dziać z turbem?mocy nie brakuję,przestał bardziej kopcić i tak mi się wydaje że ciut wcześniej turbo wstaje(lepiej ciągnie z dołu).Turbo miałem ustawione na 1.1 bar i na obecną chwilę nie posiadam wskaźnika ale przy sztandze nic nie ruszałem,jedyne co to założyłem większego ICka i rury dolotowe,stożek wszystko rura kwasoodporna. Z góry dzięki za info :pub: :pub:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Robsonnnn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 727
Rejestracja: wt maja 17, 2011 22:16
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Robsonnnn » sob sty 31, 2015 23:50

pierwsze co to wyrzuc ten stozek :banghead:
a jak gwizdze to dobrze :D widocznie ten tlumik dosc mocno go blokowal teraz ma lzej :P


Obrazek

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » ndz lut 01, 2015 20:24

A jakbym go odseperowal czyli poprostu schowal w cos?;)co myslisz na ten temat Robsonnn? :bajer:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Robsonnnn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 727
Rejestracja: wt maja 17, 2011 22:16
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Robsonnnn » pn lut 02, 2015 00:04

ogolnie to jest stereotyp ze stozek do diesla to zdecydowanie NIE. Nie wiem jak to jest w praktyce bo nie testowalem :jezor:


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Michał_1977 » pn lut 02, 2015 10:29

Domismchw pisze:A jakbym go odseperowal czyli poprostu schowal w cos?
Heineken :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Domismchw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: ndz paź 27, 2013 14:01
Lokalizacja: Miechów/Kraków

Swap z 1.6 PN na AAZ.Pomożecie?

Post autor: Domismchw » śr lut 04, 2015 14:57

Michal_1977 wygladalo by to bardzo ciekawie doslownie tak jak u Ciebie,nie chce Ci podkradac pomyslu ;D :pub:
Sorki ze tak pisze ale jestem w hiszpani i z telefonu odpisuje :kac:
Robsonnn co do praktyki to odczulem roznice wiekszej elastycznosci z dolnych obrotow ale moze mi sie wydawac :okej:


Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości