KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: drakula500 » ndz paź 12, 2014 13:14

.
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2014 15:54 przez drakula500, łącznie zmieniany 1 raz.



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: liage22 » ndz paź 12, 2014 17:55

Pompa wody to nie wiem bo wymieniał ją właśnie ten mechanik razem z rozrządem :-) ale dzisiaj zaczęły się porządne cyrki dziać :-) temperatura prawie na końcu a powietrze zimne z nawiewu :-) do tego z przelewu idzie ciągłe powietrze z płynem a węże były strasznie twarde że ledwo było można je scisnac :-)



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: drakula500 » ndz paź 12, 2014 19:51

.
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2014 15:54 przez drakula500, łącznie zmieniany 1 raz.



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: liage22 » ndz paź 12, 2014 20:31

Teraz zrobiło mi się coś takiego że po bucie się zagotował i jak stał żeby się cholodzic to z przelewu wracało ciągle powietrze i nie chce się odpowietrzyc z nawiewu leci na zmianę zimne i ciepłe powietrze.

No wlasnie usiluje ogarnac ten burdel bo ogolnie jestem zadowolony z jego osiagow i wiem ze da sie wiecej wycisnac nawet bez wiekszych kosztow. Do tego dochodzi kapitalny remont blachy ktory zaczalem i przez zime jezdzilem w podkladzie i jak to sie mowi RUDEGO Z IMPREZY NIE WYGONISZ :)


Co do normalnej uszczelki to nie wiem czy to jest sens bo chcialbym wyciagnac jeszcze z 1.5 moze nawet 1.7 bara i mysle ze raczej nie wytrzyma a do tego mam zawor bezpieczenstwa w kolektorze zaslepiony :)
drakula500 pisze:
liage22 pisze:Albo uszczelka pod głowicą np brak planu głowicy
nie... ja nigdy nie planuje jak nie ma potrzeby, obecnie mój silnik jest po wymianie uszczelki bez planowania, nigdy nie był przegrzany nie ma sensu z głowicy zbierać, zejdź z doładowania i zobacz czy się przegrzewa, jak się przegrzewa na 0.6 to winą będzie raczej stara chłodnica, jak będzie ci się grzał po doładowaniu tzn ze IC najprawdopodobniej nie wyrabia.
Przerabialem juz zmiane cisnienia i bylo bez zmian do tego stara uszczelka pod glowica podobno byla peknieta i tez byla metalowa tak twierdzil moj super mechanik :)
W takim razie przelece uklad octem i co ma rozpuscic to rozpusci a co bedzie do wymiany to bedzie widac wtedy :)



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: liage22 » ndz paź 12, 2014 22:22

Słuchaj jeżeli zdecyduję się na wymianę silnika na aaz to raczej odezwę się do ciebie Narazie muszę kupić drugie auto bo z jednym to lipa jest żeby coś grzebać i jeździć :-) co do tej k24 to np jeżeli ic jest ciepły i węże nie są aż tak gorące to można powiedzieć że nie jest za gorąco? Czy po tym się nie stwierdzi? Dotykając sam ic stawial bym coś na ok 40 góra 50 stopni węże trochę jakby bardziej chłodne na rękę to wiadomo że nie da się wyczuć :-)



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: liage22 » pn paź 13, 2014 13:09

No walsnie o tym mysle nad AAZ bo policzylem koszty ogolie i np znalazlem u nas blisko golfa 3 z tym silnikiem na niemcu za 1700 zl
http://olx.pl/oferta/sprzedam-vw-golf-3 ... 8fb7a9bf02" onclick="window.open(this.href);return false; (nie wiem czy linki mozna wklejac nie pamietam juz ;p )
A pakujac kase dalej w 1.6 to i tak wychodzi plan glowicy u nas ok 80 zl sprawdzenie szczelnosci bog wie ile do tego uszczelki pod kolektor i pod glowice kolejne 200 zl moze mniej zaraz sie okaze ze glowica do wywalenia to szukac nowej troche bez sensu a koszty powoli zblizaja sie do tej 3 z ktore kupe kasy mozna odzyskac wywalajac na zlom i nie trzeba wiazki zmieniac i innych dupereli.

JEzeli chodzi o sprzeglo to mialem taka dziwna akcje ze zanim podnioslem dawke to sprzeglo przy zmienie biego potrafilo sie zlizgac i na postoju jakby sie palilo tak mierdzialo a jak zmienilem dawke to dziwnym trafem juz nie smierdzi i nie slizga :)

Zrobilem dzisiaj maly film butowania tylko mi sie droga skonczyla i musialem film urwac ale ogolnie poszedl by wiecej a chcialem nagrac bardziej temperature bo kontrolka od temperatury zapala sie szybciej niz wskaznik zdazy dojsc do konca :):)

" onclick="window.open(this.href);return false;



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: liage22 » pn paź 13, 2014 13:43

Golf 3 nie to nie dla mnie :) Tu nie chodzi zeby bylo najtaniej ale w miare rozsadnie i najwazniejsze zeby efekt byl dobry :) Kupujac tego golfa troche porwalem sie z motyka na ksiezyc bo byl w strasznym stanie w sumie kosztowal tysiac pln :) to nie ma sie co dziwic :)

Ogolnie po zdjeciu plastikow wygladal tak :) czyli jak 7 nieszczesc :)
Obrazek


Teraz aktualnie troche po zmianach nie wyglada moze duzo lepiej ale napewno inaczej :)

Obrazek



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: bartek18150 » wt paź 14, 2014 23:33

a bawiles sie moze katem wtrysku?
Jak kat jest nie odpowiedni do dawki tez bedzie grzac glowice



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: liage22 » śr paź 15, 2014 02:21

Nie nic nie ruszalem poza dawka i cisnienie doladowania a teraz robi sie cos takiego dziwnego ze silnik nie cche sie grzac za bardzo z nawiewu leci zimne powietrze a wskazowka stoi przewaznie 2mm przed srodkiem zaczelo bardzo duzo ubywac plynu ale nie ma wyciekow wszystko w kolo suche i nie dymi a stan oleju jest idealnie tak samo jak po wymianie oleju to nie wiem gdzie ten plyn idzie jedyne co to pod cisnieniem podczas jazdy moze gdzies wywalac ale to bylo by widac ze jest mokro...



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: drakula500 » śr paź 15, 2014 08:23

.
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2014 15:54 przez drakula500, łącznie zmieniany 1 raz.



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: liage22 » śr paź 15, 2014 17:03

Nie raczej taki zapach klasycznego starego dizla :)
Jest jedno co mnie zastanawia ze czasami jest tak ze jak silnik jest cieply i nie zagrzeje swiec to odpala na 3-4 obroty i puszcza takiebo bialego dymka jak zapali ale jak sie zgasi auto i zapali jeszcze raz to juz normalnie odpala na strzala :)



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: drakula500 » śr paź 15, 2014 17:53

.
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2014 15:53 przez drakula500, łącznie zmieniany 1 raz.



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: liage22 » śr paź 15, 2014 20:04

Nie chce tu robic zadnych problemow ale czytanie ze zrozumieniem nie boli bo slowo ''CZASAMI'' nie oznacza ze ZA KAZDYM RAZEM pali zle bez grzania swiec tylko powiedzmy no 2 razy w dniu ( MOZE 2 razy roznie to bywa) i tak samo pisalem ze stan oleju jest IDEALNIE TAKI SAM jak po wymianie oleju wiec tez nie ma mozliwosci zeby szlo w olej poza tym olej jest czarny nie zmienil koloru.

Staram sie przedstawic moje problemy tak jasno jak to jest tylko mozliwe zeby ktos kto bylby mi w stanie pomoc albo doradzic.
Ucze sie dopiero wszystkiego powoli wiec tez musicie byc wyrozumiali :)



drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

KKK k24 Dwie rozne tabliczki.

Post autor: drakula500 » śr paź 15, 2014 21:20

.
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2014 15:53 przez drakula500, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości