Falujace obroty R32 BDB

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: Antonioo » pn sie 25, 2014 15:41

silniki w mk V R są takie same jak w audi a3 3.2 ? taki tam gościu ma taką i tam coś było jakieś czujniki na rozrządzie coś i niby 8 tyś wy.. na naprawe bo mocy nie miała itp.. Myśle nad R w mk V ale ogólnie jak to tam wygląda sprawa z nimi.


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: grabiec » pn sie 25, 2014 20:31

tak silniki te same hmm same czujniki 8kola no nie wiem w aso za kapletny rozrzad trzeba dac ponad 6kola
2x2000 nastawniki walkow
2x650 zaworki sterujace
lancuchy napinacze slizgi itp itd reszta:D
sam zmienialem zaworki sterujace nastawnikami walkow rozrzadu i mnie to kosztowalo 650zl za szt sa 2 a co najlepsze za wymiane aso mi powiedzialo 1800zl a zaden inny mechanik sie nie chcial chycic wiec siadlem w garaz no i 2 dni i zrobione :D
silniki sa ok ale koszty utrzymania jak sie cos wysra zajebist* :/


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: Antonioo » wt wrz 09, 2014 17:04

grabiec, noo właśnie tego sie obawiam, taki tam jak pisałem ma A3 z 3.2 i coś tam mu sie stało właśnie mocy nie miało itp i niby coś w rozrządzie. Zastanawiam sie nad taką R ale wlasnie jak sie coś sypnie.. troche sie obawiam tego,


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: Badyl » śr wrz 10, 2014 06:41

jak nie masz worka pieniędzy, albo sam nie grzebiesz, to taka wymiana rozrządu może Cię zjeść, a ceny w aso są wiadomo zawyżone. nie lepiej iść do sklepu i zamówić w normalnej cenie jakiś markowy łańcuszek? ;) nie są drogie, tylko trzeba poczekać na ściągnięcie z niemiec(tak jest u mnie w mieście)


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: Antonioo » śr wrz 10, 2014 12:29

No wiadomo ma sie R to trzeba mieć troche kasy, ale żeby sie właśnie nie zdarzyło takie coś ze rozrząd kaput. Tez chyba zależy jak sie o to wszystko dba prawda? tak samo jak duzo ludzi mówi 2.5 TDi w audi kibel. Brat jeździ 4 lata i jeeździ i jeździ poprostu dba o silnik i wszystko wporządku jest.


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: gluszcz » śr wrz 10, 2014 13:32

Z tym rozrządem w 3.2 to różnie bywa ,niby na vagu pokazuje skrajne wartości, hałasuje a nie chcą się zawory pogiąć :grin:
Znam takich co doładowali 3.2 i nie zmieniali rozrządu , nic się nie działo :ass: .Łańcuch się wyciąga ,wałki się rozbiegają i moc ucieka ... .
Koszt rozrządu/łańcuchy,ślizgi + pierdoły/ nie jest taki duży /bez kół nastawczych / ~2000zł /nie w aso/+ robocizna .
By nie wpaść w pętle wydatków ,najważniejsze jest to, by kupić w miarę uczciwe .:R :bigok:



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: Antonioo » śr wrz 10, 2014 14:06

gluszcz, no właśnie to jest to aby trafic na zdrowe R. Łancuch sie wyciągnie ale nie żeby przy 120 tyś juz miał dosyć, to tyle normalny rozrząd trzymie.


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: Badyl » śr wrz 10, 2014 16:54

Dla tych co nie lubią przepłacać, rozrząd z febi + uszczelki wodne i uszczelniacz wału kosztuje 600 zł z małym rabatem


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: grabiec » czw wrz 11, 2014 18:43

rozrzad to nie wszystko trerzba jeszcze wyczyscic filterek w obudowie rozrzadu,napinacz chydrauliczny ,slizgi,uszczelki nowe itp jak nastawniki wymagaja wymiany to :ass: bo tanie nie sa i tylko ori tak samo ze zaworkami rowniez ori
lancuszki ok ale wiele ludzi mowi ze po zmianie lancoszkow nie ma zmiany i dalej brak mocy chcacy wymienic rozrzad skrzynia w pole , mechaniki licza sobie ok 1000-1500zl za sama robote


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: Antonioo » pn wrz 15, 2014 10:37

grabiec, koleś tu odemnie niby 10 tys wydał na ten rozrząd cały. Weź tu znajdź dobrą R :/


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Falujace obroty R32 BDB

Post autor: Badyl » wt wrz 16, 2014 23:01

Roboty jest przy tym sporo, ale jeśli mechanik szuka rozrządu od strony paska w tym silniku, to pewnie zajmie mu to trochę czasu. Dla ogarniętego gościa to jeden luźny dzień. Poza Wariatorami ten rozrząd wiele nie odbiega od poczciwej parszywej dwunastki. Części mogą być drogie, i mogą być tanie. Te i te będą działać. Kwestia tylko kto jak to poskłada do kupy. Więc podsumowując problem użytkowania R32 to nie tyle ceny części, co ogarnięta osoba, która zajmie się naszym silniczkiem. Zamiast jechać do ASO i bulić majątek, żeby jakiś mechanik tak, czy siak uczył się tego silnika na naszym egzemplarzu, polecam na przykład Krzycha z Genowefy, który zrobi to jak należy. A jak ktoś ma łeb na karku i nie boi się trzymać kluczy w łapie, to zrobi sobie to sam i zapłaci 600 zł.


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości