MBC w 1.6 tdic

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

MBC w 1.6 tdic

Post autor: arwam » czw sie 07, 2014 08:36

a zawór bezpieczeństwa na kolektorze? jeśli to nie on to zacina się WG, albo krzywo ustawione cięgno albo uzkodzona gruszka od WG



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

MBC w 1.6 tdic

Post autor: slawko333 » czw sie 07, 2014 17:58

zawor zaslepiony, w gruche bilem z kompresora 2 bary i nic niepuscil



arwam

MBC w 1.6 tdic

Post autor: arwam » pt sie 08, 2014 16:36

slawko333, chodzi mi o to że zawór może nie poruszać się w płynny sposób jeśli będzie się przycinał będziesz miał taki sam efekt



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

MBC w 1.6 tdic

Post autor: slawko333 » pt sie 08, 2014 20:00

a czemu mialby nieporuszac sie w plynny sposob? jak tam nic ruszane niebylo



arwam

MBC w 1.6 tdic

Post autor: arwam » pt sie 08, 2014 20:18

albo rdza w gruszce, tak jak w golfach MK$ albo krzywo ustawione cięgno od WG



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

MBC w 1.6 tdic

Post autor: marcinas1983 » sob sie 23, 2014 10:26

slawko333, przy jakich obrotach masz max doładowanie na 1.6 i TD04??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

MBC w 1.6 tdic

Post autor: Developers » czw sie 28, 2014 18:21

Ale co Tb to da MBC ? Jak nie podlejesz odpowiednio paliwem i po bawisz się kontem wtrysku ? Kiedyś tak jeździłem na samym powietrzu heh bo poczatowałem z tym. Ale kiedy zmieniłem na wczesny kont wtrysku, podlane paliwem wkręcone do 1.2bar na k14 i po wymianie sprzęgła na 210mm koło zamachowe od benzyniaka i powiem szatan na dwójce jeszcze kapcia pali na gumach 195 a po deszczu tylko pedał w podłogę koła sie kręcą... K14 wstaje mi mniej więcej 2100 aa zmęczy się przy 3,5 tys więc do 120 nie prosisz i tyle mi wystarsza bo turbo już nie pompuje... Ale powiem silnik chodzi jak ciągnik :D hahah Coś za coś :) Ale w planach mam 1.9 zobaczymy jak tamta zabawka będzie się sprawować.


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości