[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » sob kwie 05, 2014 18:05

trabki tej samej dłogosci jak widac
pojemnosc głównego plenum to x1,5 pojemnosc silnika
szczelina pomiedzy plenami to x1,5 poweirzchnia przepustnicy



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pt kwie 11, 2014 15:28

pomiary na flowbenchu w Dziak Motrosport
http://dziak.pl/#oferta-motorsport-i-oldtimer" onclick="window.open(this.href);return false;

wyniki napisane na runnerach w cfm
pomiar przy cisnienie 28 cali słupa wody

Obrazek



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: olozwirski » pt kwie 11, 2014 21:05

Przepływy wyszły zajebiście równiutko. Tylko gratulować.



eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: eden1992 » pt kwie 11, 2014 21:35

Co w przypadku gdyby przepływy wyszły bardzo nierówno?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW


Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: GarageBoy » czw kwie 17, 2014 16:13

Ja również myślałem, że projekt umarł...
Ale ciesze się, że jednak się myliłem :satan:



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: bigozz » śr maja 14, 2014 13:28

cowboy, no stary nie ma to tamto :) jak wracać to z grubej rury :) a ja tu się swoim mk2 USA podniecałem :)

Powodzenia i wytrwałości, ja robiąc swojego Merca W123 od podstaw też myślałem, że pół roku to świat, a od zakupu do pierwszego wyjazdu minęło 2,5 roku, ale jak to mówią co się odwlecze to nie uciecze :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » śr maja 14, 2014 14:01

bigozz, u mnie niedługo bedzie 5 lat od zakupu audi
ta naprawde od stycznia prace idą pełną parą juz z mechaniki jest 80% zrobione, teraz w zasadzie pozostały juz instalacje
w wakacje jak dobrze pojdzie wyjade moze na jakies testy pierwsze ;)

mam nadzieje ze wyrobie finansowo, kasy idzie na to.. no ale juz za daleko to zaszło żeby sie wycofać... w kazdym razie moznaby za to kupic porzadnego RSa w dobrym stanie ;)



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: bigozz » śr maja 14, 2014 14:18

cowboy, zawsze tak jest, to co zaplanujesz sobie jako budżet, bo wyszło ci z wyliczeń musisz pomnożyć minimum razy dwa, wiem coś o tym, nic nie jest tak proste jak wychodzi nam z planów ułożonych w głowie :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pn cze 16, 2014 08:39

auto zwazone

obecenie 1050kg, jest plan zeby nie dołozyc juz wiecej niz 150kg ;)

jest szansa ze moze sie uda, co byłoby mega wynikiem patrzac na to ze jest klatka +60kg, hamulce i koła +40 kg do serii, rozpórki dolne, górne i wzmocnienia podłogi jakies (+40kg)
silnik 175 kg + turbina i kolektory +30kg + skrzynia 88kg + sprzegło 25 kg ;)

rozkład mas wyjdzie 55% przód 45% tył - niestety z ta skrzynią i tym silnikiem nie da sie lepiej...gdyby zastosować jakies lekkie R4 to mozna osiagnąć 50/50

do skonczenia zostały w zasadzie instalacje (ciagniecie magistrali wodnej na tył, przewody hamulcowe, przewody paliwowe), poprawka mocowania maglownicy i instalacja kolumny z quickerem, Lukasz Lamik szykuje juz megasquirta i jak wróce z wakacji to jest szansa ze jesli kasa pozwoli to moze w lipcu bedzie pierwsze upalanie ;)

plan jest zeby do pazdziernika wszytsko ogarnać, zrobić podłoge, zabudowe tunelu, chłodzenia hamulców, oczujnikowanie i ozegarowanie itd rozebrac wszystko jeszcze raz i oddac do lakiernika zeby ten przez zime wszystko zrobił na tip top



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pn lip 07, 2014 13:15

załozyłem stronke na fejsie mojej audi ;)

https://www.facebook.com/audiB2quattro" onclick="window.open(this.href);return false;

postaram sie tam na bieząco wrzucac ciekawostki, zeby nie aktualizowac co chwile na forach..

jest tam ostatni zakup z ebaya ;) rarytas na który polowałem 2 lata...

po urlopie jestem wiec trzeba troche nadgonic prace



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » pt lip 18, 2014 09:55

pewnie juz by wszyscy chcieli widziec filmiki z jazd ;)

silnik na nowo osadzany jest bo poprzednie ustawienie było do dupy, trzeba sie ustawiać do skrzyni, a nie skrzynie do silnika, najwazniejszy jest kat na połosiach

maglownice były 4 sztuki zamontowane, obecna docelowa jest po raz kolejny instalowana bo chce miec jak najmniejszy bump steer i kąt na drążkach

łapa pod skrzynie 2 sztuki, a nie wiem czy obecna nie bedzie poprawiana lekko czyli wersja 2.5

idzie na to w cholere roboczogodzin, materiału i kasy i jest to troche dołujące... ale nie odpuszczam i nie ide na kompromisy! musi byc wszystko zrobione najlepiej jak sie da !

problem w tym ze nikt tego wczesniej nie robił i pewne rzeczy wychodzą poźniej, jedna przerobka wymaga zmian w innych miejscach..... po czasie przychodzą lepsze pomysły do głowy

mysle ze to juz koniec grubych niespodzianek i we wrzesniu odpalimy gada i jakies pierwsze jazdy sie wykona ;)

tak czy owak jakoś tam z Guziorem sie ogarniamy powoli na ile mi budzet pozwala - sponsor mile widziany ;)



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: tomek08 » wt lip 22, 2014 20:25

Witam, jakoś nie było widać tematu, dziś przypadkiem natrafiłem ta temat i muszę powiedzieć, ze dzieje się bardzo dobrze. Powodzenia i wytrwałości.
Czekam z niecierpliwością na pierwsze przejazdy audiczki.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt

Post autor: cowboy » śr lip 23, 2014 09:35

aktualne info zawsze na fejsie - zapszama do polubienia - link w moim podpsie

tak jest szybciej niz aktualizowac na 10 forach fotki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości