Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

Post autor: arwam » ndz kwie 21, 2013 23:12

skręcić



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

Post autor: herbiasty » czw maja 15, 2014 21:57

Troche odkop, ale jak by w dolnej sprężynie 020 pozostawić co drugi ząb?
Dolna miała by około 60% lub 40% mocy w zalezonosci od tego który ząb by wyleciał...


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

Post autor: arwam » pt maja 16, 2014 09:07

herbiasty, to nie zęby decydują o sile z jaką sprężyna dociska, tylko okrąg, czyli inaczej mówiąc to co by zostało ze sprężyny gdybyś wszystkie zęby usunął.
gdybyś usunął co dugi ząb prawdopodobnie nawet by sprzęgło nie rozłączyło, po wciśnięciu pedąłu sprzęgłą.



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

Post autor: herbiasty » pt maja 16, 2014 09:47

Czaje, dzięki :-) to zaklam podwojna. Jak cos kleknie to trzeba kombinowac z onna skrzynia

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Slizgajace nowe sprzeglo w kreconym TD

Post autor: arwam » pt maja 16, 2014 11:57

herbiasty, jak chcesz mam skrzynkę do beny krótką 02A.
oddam po cenie amelinium :)
za to jak masz sprzęgło 228mm idzie to zrobić z podwójną siłą zacisku, i siła potrzeba do wysprzęglania nie jest jakaś duża, jak w przypadku 020.
generalnie żeby było idealnie potrzebne jest tylko dłuższe nity do mocowania sprężyn w zacisku o 2mm.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości