MK2 1.8T + TTRS turbo

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: Apsik » ndz sie 25, 2013 23:29

Po nieudanym zakupie silnika 2.5TFSI CEPA z Audi TTRS postanowiliśmy nieco skomplikować SWAP 1.8T

Pierwsze na świecie 1.8T z turbiną z TTRS

Baza 1.8T AGU gaz na linkę plus kilka dodatków:
- wałki od wolnossącego
- wtryski 630cc
- hybrydowa miska olejowa
- turbina od Audi TTRS (5cyl.)

Obrazek
Obrazek

Auto pozostanie całkowicie seryjne z zewnątrz -> MK2 GL
Napęd na przód, skrzynia 5 biegowa, nasze mocne sprzęgło.
Całkowity sleeper.

Obecnie część gorąca jest spawana :)

Setup na sterowniku ME3.8 jest tymczasowy. Docelowo będą kute korby i ME7.5 (przepustnica elektryczna i szerokopasmowa sonda).


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: szpieg » pn sie 26, 2013 08:37

Ciekawe co sie uda wycisnąć z poczciwego AGU (chociaż mało co z serii pozostało) jakies dodatkowe chłodzenie oleju masz w planie ?


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Re: Odp: MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: Apsik » wt paź 15, 2013 22:00

Bez dodatkowego chlodzenia oleju.

Wczoraj strojenie a oto wynik:
Obrazek
Doladowanie 1.4bar


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: ADi997 » śr paź 16, 2013 20:49

Ładny wynik i odcinka trochę wyżej. Powiedz co jeszcze oprócz wałków w głowicy zostało zmienione ?? Jakieś regulowane kółka, zawory, sprężynki ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Re: Odp: MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: Apsik » śr paź 16, 2013 21:32

Niczego wiecej nie ruszalem. Limiter na 7500, ale chyba 7300 zrobie przy najblizszej okazji tak na wszelki wypadek.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: ADi997 » czw paź 17, 2013 22:23

Jest jednak strach o wpadający zawór do komory spalania :-) Wrzuć jakieś video, jestem ciekaw jak to jeździ.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: rysiektr » czw paź 17, 2013 23:53

Tyle wyszło na ME3.8 ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Re: Odp: MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: Apsik » pt paź 18, 2013 00:03

Tak na ME3.8


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: stolniczkow » sob paź 19, 2013 08:58

Wynik całkiem fajny ale trochę późno wstaje to turbo. Cóż, taki urok dużej dmuchawy i małej pojemności, fajnie że się zabrałeś za taki nietypowy montaż :pub:


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Re: Odp: MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: Apsik » sob paź 19, 2013 12:22

Jak na turbo z potencjalem 4xxKM to moim zdaniem wstaje normalnie. A kosztuje tylko troche wiecej niz chinczyk.
stolniczkow pisze:Wynik całkiem fajny ale trochę późno wstaje to turbo. Cóż, taki urok dużej dmuchawy i małej pojemności, fajnie że się zabrałeś za taki nietypowy montaż :pub:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: stolniczkow » sob paź 19, 2013 12:38

Potencjał jest ale tutaj sporo do niego brakuje a i tak przy 3000 masz 100km. Tylko o to mi chodziło ale to normalne.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Re: Odp: MK2 1.8T + TTRS turbo

Post autor: Apsik » sob paź 19, 2013 12:53

Ale narazie bebechy sa seryjne wiec nie ma sensu turbiny rozkrecac.
Wiosna wpadaja kute korby i sie zrobi nowy wynik


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości