gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » pn wrz 24, 2012 19:28

zawór jest wkręcony prawie na maksa sam go wkręcałem bo już przy 3,2k obr mi spuszczał powietrze i koniec z rozpędzaniem dlatego puszcza przy 1bar a nie wcześniej co nie?

z tego co czytałem to zawór muszę zablokować aby utrzymywał więcej niż 1,3bara

Więc dać dłuższą śrubkę lub wrzucić tulejkę pod nią aby go zablokować i w tedy podkręcić do 1,3 bara + dawka tak?
Ostatnio zmieniony pn wrz 24, 2012 19:31 przez Kejpi, łącznie zmieniany 1 raz.


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Re: gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » pn wrz 24, 2012 19:31

Coś jest nie tak bo jak dojdzie do np 1b to powinien trzymać aż do wzięcia nóżki z gazu.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » pn wrz 24, 2012 19:32

Tak a jestem jeszcze bardzo ciekawy czy robiłeś już coś z zaworem ciśnienia na kolektorze?



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » pn wrz 24, 2012 19:36

najlepiej go wykręć i zobaczysz sam, ja już dokładnie nie pamiętam ale dałem tam parę podkładek i trochę mocniejszą sprężynę



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » pn wrz 24, 2012 19:37

no a jak np. turbina ładowała by do 1,3bara to on zatrzyma na 1 barze czy spuści do zera?
bo widać jak wskazówka idzie jeszcze deko ponad 1bar i w tedy spadek


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » pn wrz 24, 2012 19:39

Czekaj bo my się chyba nie zrozumieliśmy ja wkreciłem prawie na maksa śrubkę w tej takiej gruszce"ufo" na korektorze pod rurą od wlotu powietrza. i nic innego


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » pn wrz 24, 2012 19:41

tak ale to że ty ją wkręciłeś to nie znaczy że ta membrana się nie otworzy najlepiej mieć to na górze spróbować ja otwierać paluchami i sam zobaczysz ja mam tak ustawioną że otwiera się przy 2barach



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » wt wrz 25, 2012 07:31

zmniejszam doładowanie wkręcając czy wykręcając śrubkę w tej gruszce za turbiną?


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » wt wrz 25, 2012 10:15

wykręcając

co do zablokowania zaworu upustowego daj dłuższą śrubkę o ok 1cm albo dołóż coś tam żeby zablokować go , ja dołożyłem jakąś tulejkę albo szpilkę długości ok 1cm skręciłem wszystko i dmuchało mi nawet 2 bary ;)



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » wt wrz 25, 2012 16:10

Dałem dłuższą i mocniejszą sprężynę i oto wynik:
dalej spada ale już dosłownie na koniuszku biegu i spada do 0,5 nie do zera.
Prędkość maksymalna wzrosła z 155 do 165km/h - przez to że nie upuszcza tak wcześnie powietrza
" onclick="window.open(this.href);return false;

czyli westergate działa? jeszcze nim nie kręciłem, za 1h pokręcę.

i chyba zmieści się ta stara sprężyna obok tej nowej bo ta nowsza ma mniejszą średnice to jak cos to dam dwie lub kupie jeszcze mocniejszą sklep ma sprężyn od .....


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » wt wrz 25, 2012 16:17

WG to ta grucha za turbiną którą zwiększa się ciśnienie doładowania , póki co to tylko widzę zablokowany zawór upustowy . wkręć na WG ze 2 obroty i lekko daj dawkę i sprawdź co się będzie działo ;)



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » wt wrz 25, 2012 16:28

to znaczy że już trochę lepiej ale musisz dalej kombinować i wg na razie nie ruszaj



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » wt wrz 25, 2012 17:14

a dlaczego ma nie ruszać WG ?? jeśli chce podnieść ciśnienie turbo to wypadało by to ruszyć.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » wt wrz 25, 2012 17:22

Ale zanim cokolwiek zrobi niech pierwsze unieszkodliwi ten nieszczęsny zawór bo potem nie będzie wiadomo czy on coś spieprzył tak już to było.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości