1.8t przewod podcisnienia

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Kozak_Driver_1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt cze 24, 2011 11:08

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: Kozak_Driver_1990 » pn wrz 24, 2012 13:59

Witam żeby poprawic ten przewód to musze zdejmowac kolektor???? bo z pod niego wychodzi dziwne syczenie i na dodatek samochod mi szrapie,ale jak nim porusza to na chwile ustepuje
Obrazek



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: bugalon » pn wrz 24, 2012 14:54

Da rade wymienić, będziesz sie musiał tylko pogimnastykować trochę. Najpierw zdejmij osłony plastikowe wszystkie, zrobi sie duzo wiecej miejsca.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Kozak_Driver_1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt cze 24, 2011 11:08

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: Kozak_Driver_1990 » pn wrz 24, 2012 15:17

Dzieki kolego zdjolem i wyszlo ze ten przewod wchodzi w taki inny dolny jeszcze bardzo krotki i ten jest pekniety zaraz pokaze fotke.Moze wiecie jak on sie nazywa ??? Bo nie moge go nigdzie znalesc na sprzedaz ....W miejscu zaznaczonym jest on przelamany
Obrazek



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: czaja86 » pn paź 08, 2012 15:21

w silniku 1.8T można sporej ilości wężyków się pozbyć wywalając n112 n249 pompę SAI oraz robiąc oil catch nawet coś kojarzę że i ten można usunąć. Wywalenie tych gratów zmniejsza ryzyko jakiś nieszczelności i problemów z nimi związanych.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: ADi997 » wt paź 09, 2012 01:39

Musisz szukać w etce i z numerami do serwisu. Ja kiedyś u siebie wymieniałem kilka tych podciśnień i zaworków. Trzeba uważać bo można się pogubić na schemacie i dostaniesz nie to co trzeba.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: Sandorr » pn paź 15, 2012 19:47

Jest może jakiś temat na forum o tych przewodach fajnie było by z połowe wyrzucić bo w 1.8T jest masakra :)


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: czaja86 » pn paź 15, 2012 21:15

Nie wiem czy tu jest ale na zagranicznych forach można sporo znaleźć info na ten temat. Ja kupi co pozbyłem się wężyków od n112 i n249 oraz osprzętu SAI ale można spokojnie pozbyć się większej ilości przewodów robiąc catch tank i wywalając ten trójnik przy kolektorze ssącym i zastępując go jednym wężem do tego zaworka zwrotnego.

Czyli podsumowując w kolektorze ssącym zostaje nam 3 podpięte wężyki zamiast 5 a w komorze sporo tego wylatuje.



Awatar użytkownika
elpiotrek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1982
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
Lokalizacja: elblag i braniewo

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: elpiotrek » sob sty 05, 2013 15:26

czesc,
macie moze jakis schemat wezykow ktory gdzie idzie? bo musze wymienic wszystkie bo mi turbo wstaje tylko do 0.25bar, zakladam ze to wina wezykow i nieszczelnosci.


Audi a4 b5 1.8T Quattro

sprzedany:
mk3: vento front, szeroka stal, gleba, hbm
Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: czaja86 » sob sty 05, 2013 20:51

Jak masz możliwość podłącz pod vaga i zobacz co się dzieje. Następnie test na szczelność dolotu. Jak nic nie pokaże zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu to ktoś może coś wybada na ich podstawie.



Awatar użytkownika
elpiotrek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1982
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
Lokalizacja: elblag i braniewo

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: elpiotrek » pn sty 07, 2013 21:52

czaja86, dzieki za info,
poki co to wezyki wymienie i n75, zobaczymy co dalej...


Audi a4 b5 1.8T Quattro

sprzedany:
mk3: vento front, szeroka stal, gleba, hbm
Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: czaja86 » pn sty 07, 2013 22:19

a może auto chodzi Ci w trybie awaryjnym przez co ma takie małe doładowanie ?? Lepiej podłącz vaga niż wymieniać na pałe wszystko po kolei.



Awatar użytkownika
elpiotrek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1982
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
Lokalizacja: elblag i braniewo

1.8t przewod podcisnienia

Post autor: elpiotrek » sob sty 12, 2013 16:18

i juz wszystko jasne, uwalony zawor n75. wymienilem tez wszystkie wężyki podcisnienia. juz jest ok:D dzieki za pomysly.


Audi a4 b5 1.8T Quattro

sprzedany:
mk3: vento front, szeroka stal, gleba, hbm
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości