[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » czw maja 10, 2012 11:10

Przyszła paczuszka, fotki już po rozpakowaniu i razem z rzeczami kupionymi tydzień wcześniej:
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Trzeba jeszcze trochę dozbierać do kompletu


Pełniejsza przymiarka ;)
Obrazek Obrazek Obrazek


EDIT 08.05:
Za pomocą Wegla doszła do garażu kolejna maska w lepszym stanie, teraz trzeba ją umyć, dopasować i wypolerować lub malować

Obrazek Obrazek Obrazek

Maska po umyciu od środka na szybko:
Obrazek
A tu już po spasowaniu i umyciu z zewnątrz:
Obrazek Obrazek Obrazek

Wymieniony został króciec wodny przy termostacie i wąż od niego do chłodnicy i już płyn nie cieknie, przy okazji wymieniłem cały na nowy czerwony.

Dodatkowo demontowałem pompę wspomagania i też wymieniłem płyn na zielony mineralny FEBI M6162 bo od kiedy go mam to płyn był raz dolewany w 2008 przez znajomego na szybko i do tego czerwony, zresztą był syfem strasznym, wsio odpowietrzyłem, ni zrobiłem płukanki całego układu i płyn i tak się zabrudził ale nie aż tak jak wcześniej ze ledwo kolor był rozpoznawalny.

Jednak jest problem że na nowym płynie pompa hałasuje jak również nie czuję by nowy płyn poprawił siłę wspomagania.

I tu rodzi się pytanie, czy aktualną pompę wyjąc, rozebrać i wymienić łożysko oraz od razu simering pomimo że nie cieknie czy może szukać pompę od innego auta?



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: piori » pt maja 11, 2012 09:03

1 6 D pisze:I tu rodzi się pytanie, czy aktualną pompę wyjąc, rozebrać i wymienić łożysko oraz od razu simering pomimo że nie cieknie czy może szukać pompę od innego auta?
Jak nie ma sporego luzu i nie jest to typowy szum łożyska, to jego wymiana raczej nic nie da, bo pewnie łopatki z bieżniami pompy się trochę przytarły i nie są już gładkie tylko mają takie "zadziory" i to one są źródłem hałasu.
W sumie to warto rozebrać i obejrzeć, bo prosta i szybka robota, jedyna trudność to ściągnięcie kółka z ośki - do tego przyda się mały ściągacz.
Jak będą widoczne przytarcia to może trochę pomóc włożenie łopatek odwrotnie, tak aby pracowały nieużywaną stroną, ale równie dobrze może to nic nie dać.



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » czw maja 17, 2012 15:43

Zalałem jeszcze raz nowy płyn i już cisza.

Maska już po polerce:
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » śr cze 20, 2012 17:59

Śrubki z nierdzewki do klapki paliwa, klamek, zawiasów maski,wzmocnień drzwi,osłon błotników
Obrazek

Golf po myciu nowym szamponem z woskiem firmy Raceglaze
Obrazek Obrazek Obrazek

"Nowe" tylne nakładki do pakietu, na foto już po umyciu i nasmarowaniu środkiem do plastików firmy Raceglaze
Obrazek Obrazek

Przymiarka jednego z nowych nadkoli:
Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4413
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: majekMK2 » śr cze 20, 2012 19:58

nono golfik konkretnie wyglada na pakiecie o wiele lepiej sie prezentuje


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
miniekzgr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 13:31
Lokalizacja: GrYfInO

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: miniekzgr » pt cze 22, 2012 00:52

1 6 D nie zakładaj pakietu :-( Gtd to taki skromniejszy musi być niż Gti :bajer:


jest:
mk2 GTD--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=352523&view=viewpoll
Audi S2 Coupe 3b
Audi S4 B5 2.7 BiT avant
mk3 GTI TDI 20 Jahre--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=415911
mk2 GTI EDITION ONE

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » pn cze 25, 2012 08:24

Będzie skromny bo nie będzie znaczków GTI w listwach

BTW będę robił listwę na klapie na gładko i zamek wróci w drzwi kierowcy.

EDIT:
Parę zdjęć kaloszem:
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Co do kół to jest aktualnie problem ocierania tylnych o nadkola a raczej o nity je trzymające, nawet po podcięciu nakładek i podklepaniu rantu nadkola. Wegiel i JC podsuwają pomysł węższych opon/negatywu lub walenia nakładek na sylikon bez nitów. A ja chyba będę chciał wykonać Great Plates by zaradzić tarciu. Aby odpowiedzieć co to jest napiszę że można szukać w Google z dopiskiem vwvortex. Choć w sumie to jest bardziej dla gwinciarzy.



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » ndz wrz 02, 2012 17:07

No i jakiś większy update

Dzięki vr6syncro trafił do auta komplet hamulców przednich 280 mm. Od razu wbiłem na warsztacie nowe łożyska FAG, jeszcze muszę ogarnąć węże elastyczne. Do auta wpadła też większa pompa hamulcowa 22 mm. Niestety tylko kilka zdjęć bo nie miałem jak robić podczas roboty i było coś ciemno.

Porównanie 239 i 280
Obrazek

Zwrotnica na aucie podczas dokręcania
Obrazek

Już z kołami na aucie
Obrazek Obrazek Obrazek
Spasowanie jest przesadzone, gdybym stoczył dystanse z 20 na 17mm to by nie weszło. Teraz zacisk lub jarzmo mija się z felga na milimetr czy dwa.

EDIT:
Jutro odbieram nowe wężyki to się będzie można zabrać za odpowietrzenie i testy. Dziś odebrałem w ASO nowe blaszane osłony tarcz od Corrado bo ori Golfowe są wycofane od 2009 roku, nie do zamówienia i by były znacznie droższe (ostatnia cena Golfowych 79,97 a z Corrado 37,39) i do tego nowe śrubki z nierdzewki bo oryginalne były tak przerdzewiałe że kluczem nasadowym nie szło odkręcić i przeskakiwało:
Obrazek Obrazek



K I L L E R
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: K I L L E R » śr paź 23, 2013 12:42

Co się dzieje ciekawego w temacie Golfa?


https://www.facebook.com/GolfPirelli/

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » pn lut 09, 2015 22:13

Coś się dzieje, wymiana płynów do końca, olej silnikowy i skrzyni biegów żebym mógł w sezonie polatać w końcu, ogarnianie usterek do przeglądu. Póki co najtańszy Motul by wypłukać silnik, za parę tygodni doleję jeszcze płukanki i zalewam docelowym Motulem 10W40. Do skrzyni idzie Motul Gear 300 75W90. Trzeba wybierak biegów przejrzeć plus może kolega wyprodukuje mi szablon do ustawiania wybieraka na wzór oryginału, wtedy biegi powinny chodzić idealnie. W airze tulejki mam do wsadzenia by tył był szczelniejszy. Z zewnątrz pakiet trzeba dokończyć, porobić trochę drzwi by rdzy się pozbyć.



Awatar użytkownika
rejden
Forum Master
Forum Master
Posty: 1202
Rejestracja: czw mar 22, 2007 00:15
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Post autor: rejden » pt lut 13, 2015 11:01

dobrze sie dzieje ,w koncu poszaleje troche po drogach publicznych :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości