Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

D3L
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 02, 2011 00:43

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: D3L » wt mar 06, 2012 21:50

Witam, sprawa prosta - jak narazie posiadam AGU w podstawie, wyłączając dłubnięte sprzegło. Poprzeczke ustawiłem sobie na okolice 250hp. Do rzeczy - przeglądając fora, strony tunerów nie mam pewności, która drogą powinienem pójść i nawijają mi się pytania. Zakładam oczywiście fmic, wydajniejsze wtryski, wydech oraz turbo...i mase dupereli, które utrzymają to w ogólnym błogostanie.

Tu właśnie pojawiają się pytania:
1. czy chcąc uzyskac ~250hp lepiej pchać się na SP51 lub K03s (z tego co wiem to juz troszkę ponad ich możliwości) lub K04 lub może coś szalonego z zapasem, pokroju GT28RS (budżet może nie wytrzymać QQ)
2. z tego co sie orientuję K03s pasuje p&p; SP51 mało opinii, też p&p; jednak w przypadku K04 bedzię potrzebny kolektor z Audi TT 225hp tak? O potato nie wspominam...

Prosiłbym o jakieś rady odnośnie wtrysków jakie powinienem zastosować, chociaż mniej/więcej jakieś podpowiedzi wokół czego powinienem się zakrecić, jeszcze nie badałem tego tematu.


@Edit:
z tego co mi się wydaję 210-230hp byłbym w stanie uzyskać na k03s i nie popadać w wielkie koszta, jeśli więc za dużo w powyższych wypocinach się nie pomyliłem - może najrozsądniejszą opcją jest opuszczenie poprzeczki do tych 210-230 kucy? Co o tym sądzicie?



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: rafik_xx » śr mar 07, 2012 13:10

Do konwersji na ME7 chyba jeszcze cewki i przepływka
ma początek zrób sobie tak jak w opcji 1, auto już całkiem przyjemnie jeździ i koszt w porównaniu z innymi opcjami niski myślę że na początek Ci wystarczy



Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: siwysdz » śr mar 07, 2012 19:03

Wydech około 2200zł, fmic 1400zł, wtryski ? , turbina z 800/1000zł, mapa z 1200zł. Koszt ~ 7tys. :P



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: TAZ » śr mar 07, 2012 20:19

Wtryski z Rovera MJY 100460, mają 460ccm i pasują p&p. Kosztują w dodatku grosze.



Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: siwysdz » śr mar 07, 2012 20:31

http://allegro.pl/wtrysk-wtryski-rover- ... 05464.html" onclick="window.open(this.href);return false; coś takiego?



Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: siwysdz » śr mar 07, 2012 21:26

1.8t AGU :

wtryski od app lub auq
turbo z wersji 180konnej
mapa

Jak myślicie 200ps będzie?



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: Mr Coffee » śr mar 07, 2012 21:29

fmic to raczej mus przy tej mocy bo seryjny ic będzie puchł ale na mrozach 200 powinno pęknąć
sam zamierzam w przyszłości coś pomodzić i założyć fmic z tym, że będzie przespawany na jedną stronę i jak się dowiedziałem już na forum montaż będzie dużo łatwiejszy



Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: siwysdz » śr mar 07, 2012 21:53

No cooler to koszt ok. 1400zł czyli kolejne 1,5k zł.



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: rafik_xx » czw mar 08, 2012 13:35

siwysdz pisze:Wydech około 2200zł, fmic 1400zł, wtryski ? , turbina z 800/1000zł, mapa z 1200zł. Koszt ~ 7tys. :P
wydech w 1500zł się spokojnie zmieścisz dp3" reszta 2.5, wtryski od eSki ~100zł szt. chyba że taniej wyjdą od Rovera jak napisał TAZ ale pewnie ciężko dostać + można dać pompe paliwa z eSki lub r32 koszt nie duży i zawsze jakiś zapas bo seryjna chyba wystarcza na styk (o ile jest w dobrej kondycji), do tego jeszcze dodać TIP, silikon jakieś 400-500zł ale chyba wyjdzie pospawać z kawsówki przy okazji robienia wydechu i mamy zestaw na 230-240KM, koszt jak wyżej :helm:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: TAZ » pt mar 09, 2012 22:11

Tu trzeba zapytać gościa bo wyglądają na 460ccm
http://moto.allegro.pl/range-rover-4-6- ... 96340.html" onclick="window.open(this.href);return false;
O te trzeba się zapytać
http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskowa ... 47973.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: pusieq » sob mar 10, 2012 16:27

od saaba o numerze: 0 280 150 431 też chyba powinny podejśc, 359ccm do planowanej mocy powinno wystarczyć



D3L
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 02, 2011 00:43

Re: Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: D3L » czw mar 22, 2012 00:10

Dzięki wszystkim za zaangażowanie w temat. Pewnie Was rozczaruję, ale zrobiłem nawet rozpiskę w excelu, zależność wkładu finansowego od przyrostu mocy. Okrutna prawda. Wiem, wiem brzmię jak naiwna siostra miłosierdzia, niestety narazie nie wyrobię na grubszą modyfikacje. Stage I zakończę na doprowadzeniu wszystkiego do stanu conajmniej seryjnego, fmic'eku i chipie. Więc liczę na ~175-190 hp. Wolałbym nawet mniejszą ilość konii, ale dobrze "uleżany" wykres. Autem nie robię więcej niz 8-10k km rocznie, wymieniam wszystko częściej niz trzeba, więc jestem skłonny dobić do tych 190hp, z zastrzeżeniem zdania wcześniejszego. Ale jeśli już zdecyduje się na stage II, to podniosę poprzeczkę grubo z tych ~250 kucyków. Dla jednego ~175-190hp to pewnie nie konie a Barbie Horse Adventures, dla drugiego to zdecydowanie za dużo... dobiję do tego a później zdecyduję co dalej...

Dzieki jeszcze raz za wszystkie podpowiedzi.



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Kilka pytań - AGU, na celowniku ~250hp

Post autor: XenO » wt mar 27, 2012 21:48

Chłopaki mam pytanie otóż muszę kupić wtryski pod moc ok 250KM czyli identyczna jak w tym poście. Dokładnie interesują mnie wtryski z Rovera 2.0 V6 lub podobne takie jak powyżej zostały pokazane. Które konkretnie będą się nadawały?? Będę wdzięczny za informacje.


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości