Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » śr paź 05, 2011 23:21

Koniu14, trzeba sobie zrobic i bedzie najlepiej :bigok:

moze w nastepnym tyg cos bedziemy wiedzieli jak to zrobic dobrze i nie za drogo


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Borys » śr paź 05, 2011 23:26

Fahoo pisze:Koniu14, trzeba sobie zrobic i bedzie najlepiej :bigok:

moze w nastepnym tyg cos bedziemy wiedzieli jak to zrobic dobrze i nie za drogo

TIPy by pieknie wychodziły gdyby nie jedna rurka wodna która stoi na przeszkodzie kolanku o wiekszym polu przekroju



Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Koniu14 » czw paź 06, 2011 09:46

gdyby ktorys z panow cos wyskrobal w dobrej cenie to bylbym bardzo chetny :food:
zrobilem wlasnie swap 1.8t do mk1 i mi sie zaczelo ciasno robic :kac:

Pozdrawiam :pub:


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » czw paź 06, 2011 10:02

Koniu14, kolego musze cie zmartwić...już dziś wiem ze musze pokonczyć auta żeby zając sie 1,8t


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
zonda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: wt cze 10, 2008 15:26
Lokalizacja: BI

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: zonda » pt paź 07, 2011 17:30

Witam! Czy takie wtryskiwacze z volvo podejdą P&P do AGU? http://www.eter-mot.info/?1372,wtryskiw ... 9-12705349" onclick="window.open(this.href);return false; Pozdro!



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: macpat1 » czw paź 13, 2011 16:33

witam . jaki kanał logów sczytać żeby było wiadomo czy było coś w ecu grzebane ?? silnik to APY dzięki za info


macpat1

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » czw paź 13, 2011 18:18

na poczatek 002 i 007 powinno Ci wystarczyc.macpat1, na poczatek 002 i 007 powinno Ci wystarczyc.pozniej bedziesz mogl sobie cos do tego dolożyć.


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » czw paź 13, 2011 22:01

mabu w APY loguje sie inne kanaly niż w AGU :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: macpat1 » czw paź 13, 2011 22:35

a więc które ?? chciałbym żeby ktoś mi powiedział co z tym programem bo sprzedający mi silnik mówił że było i jeździł na 1,4bara lecz gdy pojechałem tydzień później po silnik , wymontowałem go i w późniejszym czasie włożyłem do mnie to przy pierwszej jeździe skali na zegarze doładowania zabrakło :( Skoro gostek od tak sobie dłubał przy doładowaniu to kto wie co siedzi w ecu


macpat1

Awatar użytkownika
jendrula
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:08
Lokalizacja: VAG osoVWa

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jendrula » czw paź 13, 2011 22:38

Mam takie pytanie czy obrotomierz w MK1( zegary `83r benzyna)będzie działał gdy podepne go pod przewód sygnałowy z czujnika halla w głowicy ? czy macie jakiś inny sposób podłączania obrotka do sterownika ME7.5 Do alternatora pod wyjście " W " ale tak to chyba się 1,6 TD podłączało .Temat o 20vt i swapach więc chyba dobrze trafiłem :food:


Typ 17 Uber Alles !

https://www.facebook.com/VAG-OsoVWa-204985576199172/

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » sob paź 15, 2011 19:44

Kupujesz sumator taki jak w linku niżej

http://protecdigital.home.pl/cgibin/sho ... d=4f62dc61" onclick="window.open(this.href);return false;

Podpinasz go do cewek a wyjscie na obrotek i będzie dzialac.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » sob paź 15, 2011 20:01

2 i 115 lub 118 (nie pamiętam dokładnie w ktorym jest doladowanie)
macpat1 pisze:a więc które ?? chciałbym żeby ktoś mi powiedział co z tym programem bo sprzedający mi silnik mówił że było i jeździł na 1,4bara lecz gdy pojechałem tydzień później po silnik , wymontowałem go i w późniejszym czasie włożyłem do mnie to przy pierwszej jeździe skali na zegarze doładowania zabrakło :( Skoro gostek od tak sobie dłubał przy doładowaniu to kto wie co siedzi w ecu


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
jendrula
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:08
Lokalizacja: VAG osoVWa

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jendrula » ndz paź 16, 2011 10:35

bugalon pisze:Kupujesz sumator taki jak w linku niżej

http://protecdigital.home.pl/cgibin/sho ... d=4f62dc61" onclick="window.open(this.href);return false;

Podpinasz go do cewek a wyjscie na obrotek i będzie dzialac.
Dzieki wielkie... kupuje !


Typ 17 Uber Alles !

https://www.facebook.com/VAG-OsoVWa-204985576199172/

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz paź 16, 2011 11:03

Pany a jak działacie z wydechami?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości