Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

DeepHeet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt paź 05, 2010 15:03

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: DeepHeet » śr sie 24, 2011 14:52

Koledzy mam pytanie czy jest jakiś sens zmieniać dwumas na jednomas w niemodzonym AFNie (VW Sharan)? Czasem szarpie i jakieś tam inne problemy - nie moje auto. Mechanik podrzucił pomysł zamiany tyle że policzył coś koło, czy ponad 2k zł ??



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: chrzaniu » czw sie 25, 2011 10:33

DeepHeet pisze:Koledzy mam pytanie czy jest jakiś sens zmieniać dwumas na jednomas w niemodzonym AFNie (VW Sharan)? Czasem szarpie i jakieś tam inne problemy - nie moje auto. Mechanik podrzucił pomysł zamiany tyle że policzył coś koło, czy ponad 2k zł ??
za te cene spokojnie wrzucisz Dwumasa :) a mechanik niezła przycinke chce zrobic :satan:


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Misza1122 » czw sie 25, 2011 12:21

Dawałem przed wymianą do odpowietrzania. Ale w zakładzie, któremu słabo wierzę... Zaraz spróbuję też sam to zrobić tylko nie do końca wiem jak. Zastanawiałem się nad tym rzężeniem i nie mam pomysłów, co może być tego powodem, ale chyba faktycznie najprędzej jakieś łożysko;/ No cóż, wygląda na to, że zamiast wtrysków i regeneracji turbo, będzie druga skrzynka...
Kombinowalem, patrzyłem, są luzy. Nagrałem filmik.
Proszę:
http://w560.wrzuta.pl/film/0VocNyLmDFU/20110824" onclick="window.open(this.href);return false;
Przepraszam, że jakos jest jaka jest, ale to tylko telefon. Coś widać.
Moje kłopoty to nie wina zmiany sprzęgła? Mialem je juz co prawda wcześniej


Ktoś podpowie?



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaro789 » czw sie 25, 2011 13:05

a może pompka przepuszcza przy pedale, albo wysprzęglnik w skrzyni??
u mnie tak było
jak coś to mam i to i to 1000% sprawne



Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Misza1122 » wt sie 30, 2011 16:17

Wysprzęglik w skrzyni w jaki sposob moze byc uszkodzony? Mi się wydaje, że to faktycznie może być coś z pompka lub wysprzęglikiem. Ale nie wiem jak to zdiagnozować. Wsteczny zaczyna zgrzytać dopiero po długim jeżdzeniu. NA zimnym cisza jak cholera. A co do tego rzężenia to brzmi to bardziej jakby jakieś szuranie.


Fajny test. Samochod opalony. Wzniesienie pod kątem może 3 stopni, takie jak i zadne, ale samochod po satrzymaniu minimalnie się stacza. Tak więc zaczyna staczac ledwo ledwo, wrzucam biegi, nie wywołuje to żadnych zmian w obrotach silnika ani w prędkości staczania. Czyzby wysprzęglało?



chrupekcienki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn wrz 05, 2011 21:30

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: chrupekcienki » pn wrz 05, 2011 21:52

Witajcie panowie. Na wstepie powiem że mam troche inne auto niż wy forumowicze ale silnik jest ten sam (1.9 TDi 110 KM ASV) więc pewnie bedziecie w stanie mi pomoc.
A mianowicie mam zamiar wymienić mojego już prawie zdechłego dwumasa na jednomas i w tym celu udałem się na pewien szrot żeby nabyć koło zamachowe jednomasowe z silnika 1Z.
Jednak jak się okazało moje koło zamachowe wygąda innaczej niż to które pokazuje sheriffg na pierwszej stronie tego posta.

Moje wygąda tak:
ObrazekObrazek

I tu mam do was prośbę: czy to koło naprawde może pochodzić z silnika 1Z i czy bedzie pasowało do mojego ASV ?



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Rafał 21 » wt wrz 06, 2011 09:24

chrupekcienki pisze:I tu mam do was prośbę: czy to koło naprawde może pochodzić z silnika 1Z i
chrupekcienki, bo brak mi słów piszesz w temacie i dalej nie wiesz a co najgorsze kupujesz badziew :grrr: tylko poprzeczny silnik 1Z Od wzdłużnego 1Z nie nie pasuje !1 rozrusznik jest od strony silnika, wieniec rozrusznika jest po przeciwnej stronie na kole zamachowym.
takie kolo występowalo nie tylko w 1Z wszedzie tam gdzie byla skrzynia na linki to jest wiele aut nie tylko vw
Poza tym masz numer na kole podany jak, juz sie nie wyrażę :P


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » wt wrz 06, 2011 12:57

Rafał 21, ale weź wyluzuj

chrupekcienki, koło do wymiany tak jak napisał Rafał 21



chrupekcienki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn wrz 05, 2011 21:30

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: chrupekcienki » wt wrz 06, 2011 16:02

Ok dzieki bardzo i przepraszam najmocniej za problemy :D

Chciałbym jeszcze zapytać dla pewności czy to prawidłowe koło zamachowe z silnika 1Z poprzecznie zamontowanego wygląda dokładnie tak jak na zdjęciach urzytkownika sheriffg ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9196
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » wt wrz 06, 2011 16:47

tak to jest zestaw wlasnie od takiego silnika.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Misza1122 » wt wrz 06, 2011 20:04

Może ktoś mi potrafi podpowiedzieć?:(



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Rafał 21 » wt wrz 06, 2011 20:58

Shmatan pisze:Rafał 21, ale weź wyluzuj
Shmatan, kol. ja sie nie denerwuje tylko stwarzam pozory i przywołuję do czytania ze zrozumieniem! Super porada wszystko w nim podane ,czytać i jeszcze raz czytać :P Bo wnet w nim będzie jak wymienić antenę :spam:
Ostatnio zmieniony ndz wrz 11, 2011 17:40 przez Rafał 21, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Jacques
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:59
Lokalizacja: Tychy

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Jacques » ndz wrz 11, 2011 17:08

mam, problem zamontowalem sprzeglo z podanego zestawu zamach z ABF, ale nie jest tak jak powinno byc, a mianowicie moj AFN teraz jest jak w automacie po wbiciu pierwszego biegu i sprzegle w podlodze auto jedzie pomalu, brakuje jakiegos 1cm przestrzeni wiecej aby bylo tak jak powinno. jak ugryzc ten problem mial ktos podobnie, sprawa pilna bo auto rozkopane



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » pn wrz 12, 2011 00:03

Jacques, odpowietrzyc sprzegło


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości