Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » pt gru 10, 2010 21:49

bongo pisze:Dymomet jest dobry jak są warunki na prawidłowy test i gość testujący go ogarnia w stu procentach
Z tego co wiem,to gość jest łebski i na prawdę ma pojęcie o robocie.
bongo pisze:mówię o hamowni w profesjonalnej tuningowej firmie a nie wożonej na przyczepie :bajer:
Hmm...różnie to bywa z tymi firmami...Kiedyś byłem w takiej jednej (niby dobra miała być) i gadam gościowi o co mi biega,pytam też jaki mają nadmuch na IC,a on mi na to,że nadmuchu nie mają,ale może mi z Karcher'a wodą polać......odebrałem to dokładnie tak--> :goof: <--,po czym podziękowałem i poszedłem sobie :rotfl:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: abrams » pt gru 10, 2010 21:58

Gaśnica śniegowa roxx :>


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: bongo » pt gru 10, 2010 22:01

Michał_1977 pisze: nadmuchu nie mają
No to o czym mowa :bajer:
Jak chcesz to pokaże Ci dwa moje wykresy,jeden"profesjonalny",drugi profesjonalny...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: BENITO » sob gru 11, 2010 13:15

abrams, ja myślę ze ciekły azot byłby lepszy :hmm: tylko wtedy nic nie stuknij bo pęknie :grin:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » sob gru 11, 2010 14:31

Michał_1977, Nie myslales na zalozeniem turbo w doł(tak jak w tdi)? i zmiana kolektora ssacego z TD na tego z D np z 1,9D?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Re: [MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: abrams » sob gru 11, 2010 15:33

tomogolf2 pisze:Michał_1977, Nie myslales na zalozeniem turbo w doł(tak jak w tdi)? i zmiana kolektora ssacego z TD na tego z D np z 1,9D?

co da kolektor ssący od 1.9 D ??


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » sob gru 11, 2010 16:54

tomogolf2,szkoda zabawy,bo musiałbym wydłużyć instalację IC i dodatkowy zawijas 180*...
abrams pisze:co da kolektor ssący od 1.9 D ??
Ma większą objętość i ma za zadanie skumulować sprężone powietrze,by po otworzeniu się zaworu,cylinder szybko się zapełniał.
W/g mnie,nie ma to sensu jeżeli jest duża instalacja IC.Ona w pewnym sensie stanowi zapas sprężonego powietrza.
tomogolf2,uważam,że zwiększenie średnicy instalacji ICka jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: slawko333 » sob gru 11, 2010 18:44

teraz Michasiowi z nowymi mercami nietrzeba bedzie kolektorow od zwyklych diesli :okej:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: BENITO » sob gru 11, 2010 19:53

Właśnie o to chodzi że kolektor od wolnossaka lepiej napełnia cylindry przy niskich obrotach i powoduje że obciążenia termiczne głowicy są równomierne.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » ndz gru 12, 2010 00:09

Michał_1977 pisze:szkoda zabawy,
no wlasnie a mnie to ciekawi ;) dzis udało mi sie zamocowac turbo w dół ;) było rzeźby...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » ndz gru 12, 2010 00:15

Michał_1977 pisze:uważam,że zwiększenie średnicy instalacji ICka
tak nawet kiedys o tym myslalem... ale znow lag sie zwiekszy... a chcialem z 50 na 65....

u mnie turbo wkreca sie wysoko 3800... a ponizej tych obrotw auto prawie wogle nie jedzie..., dlatego szukam jakiejs alternatywy....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 12, 2010 01:17

Mercusie zmontowane,wyregulowane i zamontowane :bigok:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Silnik kulturalniej pracuje,w środku jest dużo ciszej i na zewnątrz też.
Co do dynamiki,to nie wypowiem się na razie,bo aura nie sprzyja testom drogowym,ale w kilku miejscach,gdzie nie było śniegu,po depnięciu zbierał się raz-dwa do roboty.
I teraz najważniejsze-JUŻ NIE SZARPIE JADĄC ZE STAŁĄ PRĘDKOŚCIĄ PRZY 1200-1300rpm!!! :D


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz gru 12, 2010 08:48

oooo :blush: panie michale ale masz wypinglowany silnik :grin: a powiec jaka cenka tych meroli ,bo niedługo tez mnie czeka wymiana koncówek i czy z 9mm bedzie to gonic



Awatar użytkownika
kahn91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 22:32
Lokalizacja: Bysław CTU

Re: [MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: kahn91 » ndz gru 12, 2010 23:41

PROXII pisze:oooo :blush: panie michale ale masz wypinglowany silnik :grin: a powiec jaka cenka tych meroli ,bo niedługo tez mnie czeka wymiana koncówek i czy z 9mm bedzie to gonic
Dokladnie tez jestem ciekaw bo także mnie czeka wymiana końcowek. I zastanawiam się nad tymi od SB, 261 lub tymi co Ty tylko czy z 9mm pojda.


Moje małe wozidło viewtopic.php?f=87&t=352273 MK2 by kahn91

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości