[mk3 GTI] 1.8 20V Turbo by Docenty

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

[mk3 GTI] 1.8 20V Turbo by Docenty

Post autor: Docenty » czw wrz 09, 2010 21:06

Witam, na początku napisze ze temat od nowa aby był porządek od A do Z, autko przeszlo wiele zmian w tym niezła część nietrafionych modów... Łatwiej wykasować było poprzedni temat niż czyścić tyle stron spamu i śmieci

a więc od początku:

Poprzednikiem golfa było polo 86c2f coupe z wszczepionym silnikiem od mk3 1.6 ABU
tak to wyglądało:
ObrazekObrazekObrazekObrazek

a teraz co do obecnego projektu:

MODEL: Golf Mk3 GTI
SILNIK: 2.0 8V -> 1.8 20VT
MOC: ~130 -> 2xx
MODY POD MASKA: chiński IC 550x180x65, wybierak skrzyni z 1.8T, linki z Corrado, drążek zmiany biegów z mk3, pedał sprzęgła z mk3 TDI, stożek z K&N, wydech przelotowy 2.5" z nierdzewki i końcowym z dwoma ściętymi końcówkami z kwasiaka
ZAWIESZENIE: Air Ride na gwincie H&R
UKLAD HAMULCOWY: przód wentylowane tarcze 288, tył zwykłe 240
KOLA: Dare BBS RS 4x9" et15 +215/40/16-> anodowane na niebiesko Rotiform NUE 17" 8j i Nankang NSII 185/35
NADWOZIE:
w 2010 wymienione progi zrobiona podłoga, przednie nadkola, reperaturki tylnych błotników wspawane tak aby poszerzyć auto po 2 cm na strone ale zachować ori sierpy, wycięte ranty w nadkolach, ori pakiet GTI, maskownice progów, obudowy lusterek, blenda klapy Us zaspawana, brak znaczka, wycieraczki, Vento Front smoked, grill starego typu

-> pomalować w biały mat+ sierpy, dokładki w carbon

WNETRZE: MFA, ABS, klima, ele szyby, centralny na pilota scyzoryk+ komfort, elektryczny szyber, kubełki Recaro Speed + elementy deski i cała zabudowa obszytą czarną alcantarą

AUDIO: Alpine IDA x300, Pioneer G17, sub Ground Zero Iridium Ltd+ wzmak JBL GT monoblok, całe auto jest wygłuszone, a przedni zestaw wisi na dystansach MDF



Plany:
-klatka
-przeskoczyć granicę 3xx PS



Po sprzedaniu Polówki zacząłem poszukiwania koniecznie mk3 GTI w trzech drzwiach i do tego czarnego :) Szukałem 2 miesiące i po kilkudziesięciu albo i wiecej godzinach szukania pojawiła się oferta z 1 zdjęciem i 2 zdaniami opisu... no to bach za telefon, pogadałem i tel do kumpla czy jedzie dla towarzystwa obejrzeć. Miałem 40 km wiec naprawdę niedaleko, po dojechaniu i oczywiście pogubieniu się kilka razy dotarliśmy do celu... Pierwsze wrażenie troche gorsze niż sie spodziewałem... Zamek tylnej klapy nie działał, w środku bagażnika syf i wzmak magnata ze skrzynia JBL... radyjka w środku brak :banghead: :banghead: to sie pytam co sie stało, a właściciel ze dorzuca do auta i leży pod siedzeniem... okazało się poźniej ze to jeden z najwyższych modeli pionka... środek o dziwo bardzo zadbany pomijając śmieci i resztki alarmu na podłodze... Patrze na licznik i nie ma TOTAL... no to od razu odpalam... o dziwo za 1 strzałem ALE z tyłu buchnęło na niebiesko... odkrecam korek, traci obroty ale nie gaśnie, nalotu białego brak... patrze jakiś filtr stożkowy bez obudowy... przyglądam sie dokładnie a to K&N :goof: :goof: no nic.... oglądam dalej i zacząłem oglądać baaaaardzo dokładnie i nie był nigdy bity... i znowu ALE przednie błotniki zeżarte od dołu, w podłodze 2 dziury wielkości pięśći, szportowy wydech na strumienicy i końcowym Sebringu z dwoma armatami fi150 :shock: :shock: no to jazda próbna... Zbiera sie nieżle ale to nie jest 115 km... wiec pewnie przepala olej... po rozgrzaniu sypał marchewkami i srał troche olejem :] o dziwo wszystko w aucie działało nawet klima i szyber :D audio seria Nokii z DSP oprócz radia i suba... i co najdziwniejsze w całym aucie to próg zeżarty ale od strony kierowcy a pasażera zdrowy (tak jak w przypadku podłogi) Po negocjacjach i sporym obniżeniu ceny umowa podpisana na 1000zł ^^

zaraz po zakupie, zalaniu do pełna i względnym umyciu:

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Na drugi dzień zawiozłem auto do blacharza/lakiernika aby zaczął działać, kupiłem komplet progów i reperaturek na tył... po rozebraniu do gołej blachy razem z blacharzem doszliśmy do wniosku dlaczego był zeżarty tak a nie inaczej... powodzianin... załamałem sie bo myślałem ze wpadłem na minę... ale jak już powiedziałem A to na B sie nei skończyło... Przyjeżdzałem sprawdzać jak sie prace toczyły ale jak krew z nosa, po ściągnieciu sierpów ukazałą się piękna firanka... wiec nowe reperaturki zostały tak wspawane aby przyszłościowo poszerzyły auto ale z zachowaniem ori sierpów (spawane z czterech nowych reperaturek)...
powiedziałem ze niech sobie postoi wiecej ale zeby nie był na szybko zrobiony... wiec stał grubo ponad miesiąc...

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


ale po odebraniu i umyciu ukazał się ładny seryjny czarny GTI

ObrazekObrazekObrazek
potem zabrałem się za konkrety mechaniczne w nadzieji ze remont głowicy wystarczy, wiec poszedł cały nowy rozrząd z nową pompą wody... ale po sciągnieciu głowicy okazało się że nie opłaca się jej remontować bo dół też nie był w najlepszym stanie... Palił od strzała wiec poki co tylko rozrząd wrzuciłem :D razem z rozrządem wpadł gwint TA, a srebrne do tej pory koła psiknąłem w czarny mat. Błędnym posunięciem były cleary w zderzak- badziewie jest tak chinskie ze wogole się nie da tego spasować...


ObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Jadąc do dziewczyny na obiad do teściów przejeżdzałem przez las, a że lustro było pod ręką postanowiłem porobić kilka fot, i moim zdaniem wyszło całkiem ładnie jak na serię jedynie zglebioną :)

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


potem przyszła zima a autko było do jazdy na codzień to i gleby już nie było i nic się z autem nie działo... Po długich namyślaniach i próbach VT zakupiłem sobię replikę BBS RS GT2

Po założeniu oponek i spasowaniu gwintu tak zacząłem sezon :) na przód wpadł srebrny znaczek GTI ale ten front do mnie od początku nie przemawiał... ale to dalej :] kilka fot pod blokiem gdzie mieszkałem i na jakimś polu :)

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Moja maska wymagała odświeżenia, lustra były poobijane od kamyczków a tylna listewka była tylko pospawana i w podkładnie. Zapadła decyzja na folie carbon od 3M... moja koncepcja była ciemna :] i taki bandzior mi bardzo odpowiadał

ObrazekObrazek

kolejnym elementem czarnego frontu były lampy... Vento frontów, projektorów i ala mk4 było od groma a ja lubię być orginalny :) zaczałęm poszukiwania bazy do lamp i wypadło na prążkowane cleary h4... kupiłem i zacząłem poszukiwania soczewki :) i kupiłem sobie lampy z rozbitej audi a4 b7 oczywiście musiał to być biksenon i jak największej średnicy :) po wybebeszeniu lamp, dostałem ładne wielkie, skrętne soczewki :D Problemy pojawiły sie przy wkładaniu tej soczewki... tzn najwięcej czasu pochłonęło dopasowanie i ustawienie odpowiedniej wysokości... Po kilku dziesięciu godzinach dopasowania, spawania plastiku, lutowania, wiercenia, kręcenia miałem oryginalnie wyglądające soczewki z ori maskownicami z audi a do tego są to najlepiej świecące lampy jakie do tej pory miałem okazję widzieć...

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Po robieniu rozrządu wiedziałem że nastąpi czas zmiany silnika... o dziwo jeździł bezawaryjnie ale nadarzyła się okazja kupna nowego silnika ADY z przebiegiem 90k wiec nie zastanawiałem się długo :] oczywiscie znowu poszedł rozrząd, oleje filtry i wiązka została rozbebeszona, zrobiłem porządek w kablach i pochowałem co nieco :) do tego użyłem specjalnej taśmy materiałowej z firmy która zajmuje sie wiązkami do audi :) Pompa wspomagania dziwnie piszczała to przeczysciłem ją i zalałem dobrym olejkiem :) głowica poszła do szlifu i tak po założeniu czapki wydmuchałem sobie ponad 15bar. Wydech też mnie raził od zawsze więc od początku pusto w nierdzewce a na tył polerowane kraniki od 1.9tdi. Rożowe wstawki byly nie bardzo udanym pomysłem :)

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Następnie postanowiłem zadziałać coś z wnętrzem i tak wpadła kremowa skóra i czarna kiera

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

w trakcie swapu wyszły kwiatki różne, wysrał mi się rozrusznik a potem świece więc kupiłem sobie platynowe Boscha... następnie sprzęgło zaczęło lapać wysoko... ufff okazało sie tylko ze to linka nie była odpowiednio naciągnięta... a przy okazji miałem malować przedni zderzak bo miał wypadek ale nadarzyła sie okazja kupna USa wiec nie zastanawialem sie i jest :]

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Potem dziewczyna potwierdziła to co mówiłem czyli pomarańcz do niczego nie pasuje więc całość została ściemniona i od razu lepiej sie zrobiło ale brakło szerokosci...

ObrazekObrazekObrazek

Auto przestało być na codzień więc w ostatni dzień przed zniknięciem w stodole pod kocykiem postanowiłęm pocykać trochę fot i wjechałem tam gdzie nie powinienem :P podjechali niebiescy ale obyło sie bez mandatu :)


ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

I jako że nadszedł czas pisania pracy inżynierskiej postanowiłem połączyć przyjemne z praktycznym i tak został napisany temat "Projekt i wykonanie zawieszenia pneumatycznego do samochodu osobowego"... Zacząłem spędzać dziesiątki godzin w internecie szukając jeszcze wtedy sporo info z zagramanicznych for :) po jakimś czasie zaprojektowałem sobie model 3D okuć, policzyłem i okazało się że jest idealnie :) kolejna sprawa do $$$ którego po studencku zawsze brakuje wiec powoli sobie zacząłem zbierać graty. Wiedziałem ze chcę 2 czarne kubełki więc za wczasu kupiłem sobie pasy 3pkt. Oprócz tego kupiłem sobie szerokie blendy i przezroczyste kierunki aby ładniej spasować front. Oprócz tego kupiłem sobie czyste szkła bo jedno w lampie mam pęknięte a dostać prążkowane to masakra jest :) Po kilku miesiącach miałem całkiem spory zapas złączek, dziesiątek metrów węży i innych pierdół :)

ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek


na nowy sezon miało być szeroko więc kupiłem sobie idealne dla mnie kółka tj ori BBS RS ale w 5x120 i 7j... po wyliczeniu i przeliczeniu wyszło, że nie upchnę tego tak jak chcę wiec poszły dalej w świat a wpadły nowe kółka z dare tym razem w idealnych parametrach wszystkie 9j z et15, w rozstawie 5x100 i 4x100 już z centrowaniem na 57,1. W wigilię poleciałem założyć oponki 205/40 po kilku strzałach oponki wskakiwały na felgę :)

ObrazekObrazek

przód na pozytywie bez dystansu (wrxuce ok -1.5)

Obrazek

i tył na 0st z dystansem (przy dystansie 10mm powinno być -1.5 a jesli bedzie 20mm dystans to pewnie 2.5-3 st powinno byc Si)
Obrazek

w związki ze moim zdaniem najsłabszym elementem tego auta była jego moc... wiec pojawił sie na koniec silniczek:

ObrazekObrazekObrazek


filmik jak działa Air
[youtube]qvd-HF_-bRg[/youtube]

w chwili czasu wstępnie włożyłem zawias i nawet niespecjalnie spasowywałem niczego wiec wyszło jak wyszło :)

ObrazekObrazekObrazekObrazek


zapowiedz wnętrza :D


ObrazekObrazekObrazek


wnętrze w kremowej skórze sprzedane, wpadły juz czarne elementy, na swieta jak sobie wroce to zabudowa :)

a oprocz tego to wpadly nowe lampiony na zadek :) i jeszcze negatyw z przodu, delikatny ale koło sie w miare schowało, jak wpadna 195/40 to juz bedzie git malina :D

ObrazekObrazekObrazek


i dziś jako ze niedziela to wypadalo umyć dziada i przetrzec lakier :] ale chyba jednak w sezonie bedzie na nowo malowany :)

ObrazekObrazekObrazek

i naladowane 6 bar
Obrazek

przyszedl mi już głośniczek (całkiem spory jest i dlatego bedzie zamontowany odwrotnie

Obrazek


przód ok 1.5-2 st tył to juz mocne 3 :]

ObrazekObrazek


air już poskładany do końca, wnętrze prawie też :) pierdoły zostały, woski i gotowy do sezony już będzie :)


ObrazekObrazekObrazekObrazek


[youtube]97OGPbiUXuw[/youtube]

a póki co up :] i nowe gadzety :]

szyny uspawane i poskręcane :) dopasowac te fotele z hondy to jakiś koszmar... ;/ w hondzie prosto na 4 sruby i już a Vw to jakies kij wie co na jakims trojkącie :]


Obrazek


i zmiana frontu i dupci ^^
ObrazekObrazekObrazek

kilka fotek z nysy nie mojego autorstwa :] jak ktoś ma to wrzucać proszę :]
brewki wrzucone na zlot dla beki xD
przód zredukowane kąty na ustawieniu zbieżności do -1.5 i stety niestety stoi wyżej... ale jakoś naciągne nadkola jeszcze :]
Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek


elementy w kolorze :) foto robione kalkulatorem :] grill starego typu w drodze, na przyszły weekend montaż a za 2 tyg polerowanie maski i klapy :]

ObrazekObrazek

i element na który najdłuzej czekałem :D
Obrazek

co dało następujący efekt ;]
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

udalo sie spasowac tyl, zostal przod :) dzis wkleilem rowniez szybe do uesa i czekam na tablice w rozmiarze :)
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

i moje ulubione w postaci rozkraczonej żaby :D
Obrazek


taka se foty z nudów :D
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


przygotowania do sesji w VW trends
ObrazekObrazek

skany z gotowego numeru ;]

ObrazekObrazekObrazek


i sama sesja ;]

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

i najnowsze foty w postaci silnika w komorze :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw kwie 04, 2013 21:40 przez Docenty, łącznie zmieniany 31 razy.


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: mara_010 » czw wrz 09, 2010 21:14

No patrze ruszasz od nowa;)
Dobrze ze zaczynasz od gruntownych zmian czyli blacharka a potem to juz wszystko pojdzie i pakiet GTi :)
Powodzenia w modzeniu daj jakies fotki z wewnatrz


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

Re: [Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: Docenty » wt wrz 14, 2010 12:54

zbliża się dzień odbioru autka od blacharza :P więc trza zadbać też o część mechaniczną więc i kompletuje graty, do tego jakiś fajny olej, głowica do kompletnego remontu hmm... przy okazji rozrządu ^^ :P i w sumie nie wytrzymałem... musiałem kupić gwint :] i łażąc po inter sporcie zainteresowałem się bilą nr 8 która wyląduje w aucie :]

Obrazek


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

Awatar użytkownika
KACPER.PL
Grupa Opolska
Grupa Opolska
Posty: 265
Rejestracja: czw lis 06, 2008 22:33
Lokalizacja: OPOLE

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: KACPER.PL » wt wrz 14, 2010 17:02

Docenty, :bigok:

Widać że zabawa zaczyna się od początku na modelu wyżej. :bajer:
Powodzenia w realizacji zamierzonych planów, dużo radości z jazdy i niechaj Ci nowy nabytek sparawia jak najmniej kłopotów. :okej:

Pozdrawiam. :bigok:



Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: Docenty » pn wrz 20, 2010 19:50

narazie to blacharz sie bardzo ociąga... :< :< i znow mi przełozył termin odbioru... ale ważne ze będzie na tip top i w końcu rusze głowice :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


UP 20-09-2010

a tu taki diwajs :D
Obrazek


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

Awatar użytkownika
POOREK
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 1587
Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:26
Lokalizacja: Pionki k. Radomia

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: POOREK » pn wrz 20, 2010 20:00

skąd takie diwajsy ? :jezor:


była: Czarna pomarańczka in Hawaii Style
jest: Audi 8G cabrio V6

Obrazek
www.vagradom.pl

"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]

simon180
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 431
Rejestracja: sob maja 03, 2008 14:36
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: simon180 » śr wrz 22, 2010 17:46

Widzę nowy projekt a miało być Audi. Te Lampy na tył oryginalne czy samoróbki? Ten pasek na przednim zderzaku też chyba w złym miejscu przyklejony...



Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: Docenty » śr wrz 22, 2010 17:53

paska juz nie ma :) a lampy samoróbki, na halo jest folia a tył motipowe szpreje do lamp :)


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

simon180
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 431
Rejestracja: sob maja 03, 2008 14:36
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: simon180 » śr wrz 22, 2010 18:38

Sam będziesz lakierował jaka poprzedni projekt?



Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: Docenty » śr wrz 22, 2010 18:42

niee :] stoi u blacharza teraz przed zima :] a na wiosne ten sam blacharz/lakiernik pomaluje go :]


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

Re: [Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: Docenty » wt paź 12, 2010 14:36

w koncu autko odebrane i mozna sie nim pocieszyc :P poczekac na dobrą pogodę i zawias wrzucic :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

simon180
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 431
Rejestracja: sob maja 03, 2008 14:36
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

[Golf mk3 GTI] by Docenty

Post autor: simon180 » wt paź 12, 2010 19:35

zawias bym zmienił dopiero po zimie. Szkoda gwintu...



Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

[Golf mk3 GTI] by Docenty gwint na 1str

Post autor: Docenty » śr paź 20, 2010 17:09

w zimie wiele jeździł nie bedzie :]


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a tu już po drugim kręceniu gwintem :D
Obrazek
Obrazek

a tu taki apdejt :D
wymieniłem olej+filtr i włożyłem również soczewkę w halo zeby w razie mgiełki coś tam świeciło :] (wiem wiem ze trzeba spasować :D) ale to chinszczyzna i ciezko... ale plan juz mam)
Obrazek

następnie wracając do domu na weekend wykręciłem sobie całkiem niezłe spalanie jak na 2.0 :) średnia prędkość przelotowa ok 100kmh
Obrazek


no i co najprzyjemniejsze :P projekt puszki pod maskę dla stożka :]
Obrazek


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

Awatar użytkownika
Docenty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 11, 2010 21:37
Lokalizacja: Opole

[Golf mk3 GTI] by Docenty gwint na 1str

Post autor: Docenty » ndz paź 24, 2010 19:25

jesienna sesja :]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


to nie my mamy za nisko auta... to krawężniki są za wysoko!! ^^

mój Golf Mk3 GTI


AiRRight- okucia, zestawy zawieszeń. Najlepsze ceny!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości