[mk2] Golf mk2 USA WESTMORELAND GTI VR6 by Przybor

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr lip 07, 2010 13:04

PiterGOLF pisze:od razu pisze że szybko to się nie stanie pooki co trzeba się nacieszyć troche tym co mam i doinwestować wnetrze i komore. Tak ze troche czasu minie zanim wezme się za motor.
bez pospiechu i tak jest teraz kozak :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lip 07, 2010 13:22

idgray pisze:dobrze że Piter ma 3d :P
mój błąd :blush:
arturkw pisze:hmm no nie wiem czy 200 konie nie jechało by rewelacyjnie w golfkie mk4 to juz fajnie lata a co dopiero w mk2.
arturkw pisze:hehe to jest 3d i golf 2 napewno jest lżejszy od mk3 :) widze jakas tu mała zazdrość jest :)
zazdrość powiadasz ? zechciej łaskawie spojrzeć w mój podpis w wolnej chwili, i pogadamy potem o zazdrości. jedynie czego moge w tej chwili zazdrościć to właśnie tych dwóch drzwi, które mam więcej. a waga pokazał mi 1170 kg, więc chyba trójka nie jest dużo lżejsza
Ostatnio zmieniony śr lip 07, 2010 13:23 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: PiterGOLF » śr lip 07, 2010 13:30

Cinek pisze:
idgray pisze:dobrze że Piter ma 3d :P
mój błąd :blush:
arturkw pisze:hmm no nie wiem czy 200 konie nie jechało by rewelacyjnie w golfkie mk4 to juz fajnie lata a co dopiero w mk2.
arturkw pisze:hehe to jest 3d i golf 2 napewno jest lżejszy od mk3 :) widze jakas tu mała zazdrość jest :)
zazdrość powiadasz ? zechciej łaskawie spojrzeć w mój podpis w wolnej chwili, i pogadamy potem o zazdrości. jedynie czego moge w tej chwili zazdrościć to właśnie tych dwóch drzwi, które mam więcej. a waga pokazał mi 1170 kg, więc chyba trójka nie jest dużo lżejsza
dokładnie o zazdości nie ma co gadać... Cinek długo siedzi w temacie i wie co mówi. Mnie się kojarzy ze z AFNem miałem coś koło 1050kg może trochę wiecej, teraz się nie ważyłem a z tego co wiem to PD nieco cięższe jest... Ogólnie projekt nie jest nastawiony głównie na osiągi tylko na lansowóz co mało pali i co nie co objedzie... Inaczej by wnetrza w ogole nie było =] klatka by mi stykła... tylko po co wtedy diesel pod maską... :helm: Pozdroo
Ostatnio zmieniony śr lip 07, 2010 13:37 przez PiterGOLF, łącznie zmieniany 1 raz.


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr lip 07, 2010 13:38

Cinek pisze:arturkw napisał/a:
hehe to jest 3d i golf 2 napewno jest lżejszy od mk3 :) widze jakas tu mała zazdrość jest :)

zazdrość powiadasz ? zechciej łaskawie spojrzeć w mój podpis w wolnej chwili, i pogadamy potem o zazdrości.
rozumiem przesłanie ale wiesz gdybym miał wybierać spośród tych 2 golfów :) nie bede odpowiadał :) ARL rulez and gold wheels :green_fuck:


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lip 07, 2010 14:01

PiterGOLF pisze:klatka by mi stykła... tylko po co wtedy diesel pod maską... :helm: Pozdroo
no i właśnie ja mam taki pomysł, bo osobiście nie lansuje sie gdziekolwiek, wyznaje zasade że ma być sprawnie technicznie i szybko :bigok: a dieselek ? mina gościa wyłaniającego sie z kłębów dymu za starym golfem niezapomniana
arturkw pisze:rozumiem przesłanie ale wiesz gdybym miał wybierać spośród tych 2 golfów :) nie bede odpowiadał :) ARL rulez and gold wheels :green_fuck:
na szczęscie nie musisz wybierać :green_fuck: poza tym ARL przez chwile był takim bożyszczem, jak kiedyś AFN. a w tej chwili ? po modach te silniki palą dużo ( ja nie oszczędzam i po mieście mniej jak 9-10 ciężko zrobić ), ale oczywiście nie tyle co stare benzyniaki podobnych mocy. są głośne, wymagają, dobrej ropy, oleju itd
jeszcze troche i bedzie zmierzch 1,9, za chwile dwulitrówek. wejdą na stałe jakieś małe zgrabne silniczki i bedzie zabawa od nowa. napęd panowie będzie za chwile najważniejszy, i jego przeniesienie na asfalt
sory że taki OT sie zrobił :grin:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: PiterGOLF » śr lip 07, 2010 19:48

Cinek pisze:
PiterGOLF pisze:klatka by mi stykła... tylko po co wtedy diesel pod maską... :helm: Pozdroo
no i właśnie ja mam taki pomysł, bo osobiście nie lansuje sie gdziekolwiek, wyznaje zasade że ma być sprawnie technicznie i szybko :bigok: a dieselek ? mina gościa wyłaniającego sie z kłębów dymu za starym golfem niezapomniana
arturkw pisze:rozumiem przesłanie ale wiesz gdybym miał wybierać spośród tych 2 golfów :) nie bede odpowiadał :) ARL rulez and gold wheels :green_fuck:
na szczęscie nie musisz wybierać :green_fuck: poza tym ARL przez chwile był takim bożyszczem, jak kiedyś AFN. a w tej chwili ? po modach te silniki palą dużo ( ja nie oszczędzam i po mieście mniej jak 9-10 ciężko zrobić ), ale oczywiście nie tyle co stare benzyniaki podobnych mocy. są głośne, wymagają, dobrej ropy, oleju itd
jeszcze troche i bedzie zmierzch 1,9, za chwile dwulitrówek. wejdą na stałe jakieś małe zgrabne silniczki i bedzie zabawa od nowa. napęd panowie będzie za chwile najważniejszy, i jego przeniesienie na asfalt
sory że taki OT sie zrobił :grin:

Każdy ma swoje upodobania i robi jak uważa. Ja tam lubie rózne samochody bo jak by wszystkie były takie same to by było nudno i też wydaję mi się, ze trochę trzeba być indywidualistą co widać po moim samochodzie.

No fakt lata świetlności ARL ma już raczej za sobą. Nie ma się co oszukiwać silniki ASZ/ARL to sa już przeważnie silniki po niezłych przebiegach, dlatego jak PD to chyba BLT teraz jest najlepszym rozwiązaniem... 10 czy 9 litrów w mieście to i tak chyba nienajgorzej, też u siebie zaobserwowałem wieksze spalanie przy szybkiej jezdzie. Przy spokojnej na 25 litrach zrobilem 500km tak że spoko...


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

K I L L E R
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: K I L L E R » czw lip 08, 2010 13:42

PiterGOLF,
170KM i 400NM całkiem fajnie się zbiera już w Borze (ASZ tylko po chipie, co prawda dobrze doważona wersja na 18" ale daje radę), jakbyś szukał sparing partnera da radę nagrać.

Jest jeszcze mk.IV Tomka z Gardna, 200KM i 400NM ale to już chyba po większych modach na bank większy IC za to też dobrze doważony i jakaś mała rolka, chyba 16-17". Jestem na etapie kołowania numeru (można by zrobić jakiś sprint bo Tomek czasem nad morze lata :P ).

Ciekawe jakby się miała moc/masa/przeniesienie napędu/kierownik :bajer:


https://www.facebook.com/GolfPirelli/

Awatar użytkownika
idgray
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2185
Rejestracja: wt paź 03, 2006 07:16
Lokalizacja: Żdżary
Kontakt:

Post autor: idgray » czw lip 08, 2010 14:02

170 KM ma 300 coś NM nie 400 chyba ?



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw lip 08, 2010 14:33

K I L L E R pisze:170KM i 400NM
optymistyczny wynik :)
K I L L E R pisze:Jest jeszcze mk.IV Tomka z Gardna, 200KM i 400NM ale to już chyba po większych modach na bank większy IC za to też dobrze doważony i jakaś mała rolka, chyba 16-17". Jestem na etapie kołowania numeru (można by zrobić jakiś sprint bo Tomek czasem nad morze lata :P ).
mówisz o mk4 z takim duzy IC? Sorki za komentarz ale ten golf nie ma 200 koni :) jak miałem u siebie rezystor to dopiero od 140 zaczął mi odchodzic:) wiec nie ma mowy o tylu koniach :) poza tym on okrutnie kopci moze jakby to zestroić porządnie to by jechało :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw lip 08, 2010 14:33

idgray pisze:170 KM ma 300 coś NM nie 400 chyba ?
przy tej mocy realny wynik niutona to 360-380 :) chyba ze sa wyjątki :)
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 14:37 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw lip 08, 2010 15:19

PiterGOLF, a wlasnie jaka moc jest u ciebie? byles nim na hamowni? bo cos przeczytałem ze ponad te 150 koników :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

K I L L E R
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: K I L L E R » czw lip 08, 2010 15:48

arturkw pisze:idgray napisał/a:
170 KM ma 300 coś NM nie 400 chyba ?
przy tej mocy realny wynik niutona to 360-380 chyba ze sa wyjątki
Do sprawdzenia, po uprzednim dogadaniu terminów zapraszam do Szczecina kolega raczej ogarnia już tą moc :chytry: Jak trafisz na kogoś kto zczyta mapy i ogólnie parametry z konkretnego samochodu i na tej podstawie napisze program do tego konkretnego auta to wynik całkiem realny.

Ps. Ten co to pisze ma ciut więcej z ARLa w Audi AS3 (tak to nazywa) :P

Ps.2 Piter kiedy Golfem na Szczecin wpadasz?? :hmm:
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 15:49 przez K I L L E R, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/GolfPirelli/

Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: PiterGOLF » czw lip 08, 2010 15:58

K I L L E R pisze:
arturkw pisze:idgray napisał/a:
170 KM ma 300 coś NM nie 400 chyba ?
przy tej mocy realny wynik niutona to 360-380 chyba ze sa wyjątki
Do sprawdzenia, po uprzednim dogadaniu terminów zapraszam do Szczecina kolega raczej ogarnia już tą moc :chytry: Jak trafisz na kogoś kto zczyta mapy i ogólnie parametry z konkretnego samochodu i na tej podstawie napisze program do tego konkretnego auta to wynik całkiem realny.

Ps. Ten co to pisze ma ciut więcej z ARLa w Audi AS3 (tak to nazywa) :P

Ps.2 Piter kiedy Golfem na Szczecin wpadasz?? :hmm:
a macie tam jakiś kawałek prostej równej drogi ? nie zapominaj że ja na gewinde latam i golf 2 to nie audi a3 ;] Na ustawki zawsze gotów :food: ale lepiej jak byście do Wolina przyjechali ? :helm: :jezor:


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: PiterGOLF » czw lip 08, 2010 16:01

wykres wklejał olozwirski jakiś czas temu i jest on w temacie, tak że poszukajcie sobie Pany :bigok: teraz jeszcze go nie hamowałem... Wydaje mnie się ze jedzie spokojnie to co jest na wykresie...


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości