IRAS AAZ pisze:A i jeszcze jedno czy pompa zbudowana do M-TDI /mogła by latać kiedyś w TD bez kolejnuch przerubek?
robiąc pompę pod M-TDI trzeba przerobić dźwignię dozownika.munior pisze:No raczej bez większych problemówco najwyżej dawkę byś zmniejszył
zakładająć ją do TD prawdopobnie auto może nie chcieć jechać rzucać sadzami i szarpać okrutnie.
munior, a co jeśli ma uszczelkę na trzy karby ??
 
 munior pisze:Chyba nie planujesz zamiany z mtdi na td ? bo to jest bez sensu
munior,
a jak myślisz dlaczego ja się zaczynam szykować pod TD ??
z długą skrzynią


 kolega ma audi 80 1.9 TD i jego silnik jak chodzi to strasznie sapie w filtr powietrza,dziwna sprawa bo głowica była robiona,wtryski sa ok auto odpala na raz zawsze i tak jest od samego poczatku jak był kupiony jak sie zdejmie rure ssaca to wali jak traktor a poruwnalismy z moim to u mnie tak normalnie nieco głosniej a u niego masakra/macie jakies pomysły czy poprostu ten silik to juz ruina?
 kolega ma audi 80 1.9 TD i jego silnik jak chodzi to strasznie sapie w filtr powietrza,dziwna sprawa bo głowica była robiona,wtryski sa ok auto odpala na raz zawsze i tak jest od samego poczatku jak był kupiony jak sie zdejmie rure ssaca to wali jak traktor a poruwnalismy z moim to u mnie tak normalnie nieco głosniej a u niego masakra/macie jakies pomysły czy poprostu ten silik to juz ruina?

 , stało się nieuniknione - nadszedł w końcu ten czas kiedy w nazwijmy to oryginalnym wale AAZ nie było co przerabiać żeby dopasować kółko zębate z TDI i końcu włożyłem wał z AFN. Mam nadzieje ze ktoś z Was mnie za to pochwali np tak -
 , stało się nieuniknione - nadszedł w końcu ten czas kiedy w nazwijmy to oryginalnym wale AAZ nie było co przerabiać żeby dopasować kółko zębate z TDI i końcu włożyłem wał z AFN. Mam nadzieje ze ktoś z Was mnie za to pochwali np tak -   .
 .