MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
mbwiejska12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 17:42
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: mbwiejska12 » śr sty 20, 2010 22:39

Fanek pisze:
Rafalek114 pisze: Nie chce byc zlosliwy ,ale paliwo jak sie ma " mocna pompe lub dwie plus duze wtryski ,ewentulanie regulator 4 bary"nie bedzie stanowilo najmniejszego problemu ....dlatego chyba cos kiepsko gdzies tam sylszales :chytry:
+ jakiś sponsor i można działać :grin:
Golfik oszczędny. :grin:



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » czw sty 21, 2010 04:19

Witam!!!
Fura piękna .. widziałem na żywo jak na marsa stała ... oglądałem długo , zdjęć narobiłem :D ale coś właściciel nie chciał się ujawnić :( szkoda chciałem poznać :)
z zewnątrz pięknie .. nic nie zburaczone itd. :) tak właśnie powinna wyglądać mocna IV :)
dlatego głos został oddany :D
hmm widziałem ogłoszenie , odezwał się ktoś z normalna propozycja czy jak to w Polsce bywa 200zl abonament za rok i tylna szyba oklejona :) ??
Mocy już gdzieś gratulowałem (ale wtedy było 300+) wiec pogratuluje jeszcze raz skoro jest 4XX :grin: ... życzę znalezienia "dobrego" sponsora albo dobrej premi :) zeby peklo to 600+ :)
ps. kiedy i gdzie można będzie teraz zobaczyć autko na jakiejś imprezie ?
pozdr.


ex: MK4 245 km/460nm

mbwiejska12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 17:42
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: mbwiejska12 » czw sty 21, 2010 07:43

xander_88 pisze:odezwał się ktoś z normalna propozycja czy jak to w Polsce bywa 200zl abonament za rok i tylna szyba oklejona :) ??
Jaki tam abonament?? :grin: www.proturbo.com.pl
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 07:44 przez mbwiejska12, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
moonmaker05
.::VWCORRADO::..
.::VWCORRADO::..
Posty: 157
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Kontakt:

Post autor: moonmaker05 » czw sty 21, 2010 10:56

Bardzo piękny projekt :D


Corrado VSR6 95

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » czw sty 21, 2010 11:28

xander_88 pisze:ps. kiedy i gdzie można będzie teraz zobaczyć autko na jakiejś imprezie ?
Pewnie w kwietniu na bemowie i ułężu.


www.proturbo.com.pl

mbwiejska12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 17:42
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: mbwiejska12 » czw sty 21, 2010 21:17

daniel1d pisze:
xander_88 pisze:ps. kiedy i gdzie można będzie teraz zobaczyć autko na jakiejś imprezie ?
Pewnie w kwietniu na bemowie i ułężu.
I na nitrze będziesz cisną na dużych dyszach??



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » pt sty 22, 2010 08:55

Rafalek114 pisze:
nie znam się tak jak wy na tym ale czytałem gdzies, że przy tej mocy są problemy z doprowadzeniem paliwa itd
Nie chce byc zlosliwy ,ale paliwo jak sie ma " mocna pompe lub dwie plus duze wtryski ,ewentulanie regulator 4 bary"nie bedzie stanowilo najmniejszego problemu ....dlatego chyba cos kiepsko gdzies tam sylszales :chytry:
No ja proponuję zweryfikować swoja teorię zasilania paliwem. Bo nie samą pompą/pompami paliwa, regulatorem czy wtryskami auto jeździ, ważne jest również to co je łączy...


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pt sty 22, 2010 12:23

szymonrs pisze:o ja proponuję zweryfikować swoja teorię zasilania paliwem. Bo nie samą pompą/pompami paliwa, regulatorem czy wtryskami auto jeździ, ważne jest również to co je łączy...

oczywiscie ze masz racje ,ze przewody tez sa bardzo wazne ,ale mysle ze to akurat nie stanowi tak wielkiego problemu jak kolegqa wczesniej pisal i ze w tym przypadku problemem w osiagnieciu mega mocy okaze sie cos zupelnie innego jak paliwo ,a idzie to sprawdzic w bdb latwy sposob . a mianowicie zobaczyc ile paliwa zostaje na powrocie przy obecnym maks obciazeniu .

ps zreszta jak afr jest obecnie dobry to chyba nie ma takiej potrzeby bo to oznacza ze paliwa na ta chwile starcza :jezor:
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 12:26 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw sty 28, 2010 11:59

Daniel znalazlem cos fajnego ,tylko szkoda ze cena taka dupna http://cgi.ebay.de/Sport-Kupplung-VW-Go ... 27ae2a3501


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw sty 28, 2010 12:05



WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » czw sty 28, 2010 12:12

Trochę kosztuje..A to z drugiego linka to chyba jakaś pomyłka tam jest bo jak pasuje do 1.8T to jak może pasować do 2.8 lub 3.2?Jak są inne średnice tarcz?
ja mam w kupnie za podobne pieniądze dwu tarczówkę która ma wytrzymać jakieś 800nm.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » czw sty 28, 2010 12:24

Ostatnio byłem u Pana R. z swoim sprzęgłem i stwierdził że po zrobieniu spieka będzie ono jeszcze słabsze niż jest teraz z względu że mam docisk z samoregulacjo.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 28, 2010 13:36

daniel1d pisze:Ostatnio byłem u Pana R. z swoim sprzęgłem i stwierdził że po zrobieniu spieka będzie ono jeszcze słabsze niż jest teraz z względu że mam docisk z samoregulacjo.
a nie da sie tej samoregulacji wywalić ? i założyć podwójnego słoneczka w docisku ? (koszt ca 600 PLN)

ja u siebie na razie ide budżetowo, zakładam tylko mocniejszą okładzinę na tarcze... ale i u mnie bedzie z 400 kg mniej :)



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » czw sty 28, 2010 13:42

cowboy pisze:a nie da sie tej samoregulacji wywalić ? i założyć podwójnego słoneczka w docisku ? (koszt ca 600 PLN)
Powiedział że się nie da.


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości