Wymiana paska rozrządu w VW 2.0 16V

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Wymiana paska rozrządu w VW 2.0 16V

Post autor: kelebrion » pn lip 09, 2007 22:35

Witam mam pytanko
Chce wymienic pasek rozrządu w VW Golf 2.0 16V i nie wiem czy dam rade:) Wczesniej z powodzeniem wymienialem paski w 1.9D i 1.6D i mam pytanko czy w 2.0 16V jest duzo trudniej wymienic czy jest podobnie jak w dieslach????



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lip 09, 2007 22:38

Podobnie , tylko jeśli napinacz nie jest "automatyczny" to teoretycznie trzeba mieć przyrząd do oceny napięcia paska. Przy automatycznym (nowsze roczniki, bodajże od '94) tylko ustawia się na znacznik na napinaczu. Oczywiście znaki na kołach muszą sie pokrywać (tak jak w każdym innym silniku) ze znacznikami.
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 22:45 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pn lip 09, 2007 22:45

moj ABF to rocznik 1995:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lip 09, 2007 22:46

To masz na automatycznym napinaczu i sprawa jest prostsza.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pn lip 09, 2007 22:50

Ale napinacz pewnie bedzxie wymieniany wiec co mam zaznaczyc na napinaczu??


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lip 09, 2007 22:55

Napinacz nowego typu ma takie znaczniki, Jak będziesz odkręcał stary to zwróć uwagę na ustawiewnie "żąbków" na zewnętrznej części napinacza i w nowym ustaw tak samo.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pn lip 09, 2007 23:14

ok dzieki:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » czw wrz 06, 2007 23:00

kelebrion, takkie małe ot ile za rozżad do ABFa ile za co.
Zamierzam kupic sobie abfa i zastanawiaja mnie koszty rozżądu.


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32748
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt wrz 07, 2007 06:50

rodzaj napincza zalezy od numeru silnika, zodiak, mowi dobrze, dodatkowo poza rocznikiem trza by spojrzec na ten numer, pozniej poszukam.

napinacz zwykły (do "starych" abfów) - 70 - 100
napinacz półautomatyczny - 170 - 200
pasek contitech lub gates - ok 100
robota - wedle uznania czy robisz sam czy nie

jak chce sie robic naprawde porzadnie to wymienia sie równiez:
koła zębate na wałku, pompie i wale ze srubami - 300 - 400 w aso, podróbki niewiele taniej wiec sie nie oplaca
łancuszek miedzy wałkami podróba 70 - 90 w aso 130
uszczelka pod klawiaturą - 50


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » pt wrz 07, 2007 10:48

djtom, wiesz chodzi mi o
- pompe
- pasek
- napinacz
- rolka
- i co tam jeszcze idzie
Myślałem o ABFie z 96 moze 99 ale to juz byłby w Ibizie.


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości