MK II GTI TDI by Cinek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Cinek » pt mar 30, 2007 18:07

zakończył się jeden projekt a rozpoczął drugi więc kilka słówek :)
jako że moja dwójka zaczęła sie powoli kończyć, a dokładniej blacha trza było poszukać coś innego, oczywiście VW.
warunek pierwszy, podstawowy - 5 drzwi, drugi jak zwykle finanse ograniczone,trzeci - diesel.
w gre wchodziła więc w zasadzie trójka.
ale że od jakiegoś czasu miałem oko na sprowadzoną dwójkę GTI w niezłym stanie, pomysł z dwójką wrócił. no ale ten silnik...PB, 112 KM i jego spalanie.
no i pomysł " a może sławne GTI TDI, tylko że w dwójce.
jako że potencjalna baza wyposażenie miała niezłe jak na dwójke ( 4xelektryka, central, alarm,szyber, halogeny, zielone szyby, ) pomyślałem se raz kozie śmierć. robie dwójke GTI TDI.
poszukiwania dawcy na swapa trwały jakiś czas, ale znaleźć u nas niezły silnik to poważny problem, a jak już są to ceny niezłe.( nie licząc PDka który ujawnił sie 2 dni po robocie)
i dzieki koledze z forum trafiłem do gościa, który sprowadza z zachodu części w niezłych pieniądzach.szybki telefon, wywiad i plan gotowy - 1Z 90KM albo AFN 110. zostało zapiąć budżet, i heja.
jako że w mojej dwójce kilka rzeczy było do wzięcia ( środek, felgi 15 z nowymi oponami i inne duperele) , złożyłem z dwóch samochodów jeden, który posłużył jako podstawę dla silnika, którym w ostateczności jest AFN.
po złożeniu w całość montażem silnika zajęli się inni, którym elektronika TDIka nie jest obca.
wstępny plan był :
-AFN+skrzynia, do tego wszystko co trzeba żeby dostał powietrza, + zegary z trójki
troche czasu to zajęło, zresztą jeszcze się nie skończyło, i jak to ktoś z forumowiczów mówi - końca nie ma nigdy

zabawa z montażem silnika sie prawie skończyła, więc coś już moge powiedzieć.

dla silnika został przysposobiony większy intercooler, dlaczego mówić nie musze :helm:
prócz tego licznik z trójki zamienił sie na licznik z passata B5 z przed zmian, boardcomputerem z jego magicznym BITTE TANKEN :rotfl:

chodzi nieźle, jak na problem z komputerem, który nie bardzo chce sie gadywać z zegarami i silnikiem. ale że w ogóle chodzi to źle nie jest, reszte sie zrobi :)

z wyglądu została seria GTI, i taki był pomysł, żeby sie nie wyróżniać.

dziś zmieniłem seryjne lampy na moje stare clary, przerobione na soczewke, z tym że nowością jest żródło światła, o którym sie mówi że bierze mało prądu a świeci światłem 6000K :okej:
w najbliższym czasie na założenie czeka zawias supersporta 60/40, bo seria GTI sobie z tym silnikiem nie radzi.
na dalszy ogień pójdą hamulce, bo te co są jednak są za małe

dalsze mody będe opisywał na bieżąco


silnik o którym wyżj pisałem, szlag trafił, teraz jest GTI TDI PD :) silnik 115 KM AUY :chytry:

najsmutniejsze zdjęcie jakie mam w swojej kolekcji, no i jakość marniutka :(
Obrazek
dwie foty wizyty na hamowni, jak widać ledwo wszedł, nie obyło się bez rozebrania dokładki
Obrazek
no i hamulce 256 mma ATE PD, obecnie z klocami ferodo bo EBC sie skończyły

jako że chyba pokasowałem zdjęcia z fotosika wrzucam najnowsze :)

Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 12:58 przez Cinek, łącznie zmieniany 12 razy.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
niooniek
Dave's Garage
Dave's Garage
Posty: 1141
Rejestracja: wt maja 23, 2006 12:21
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: niooniek » pt mar 30, 2007 18:28

świetne auto, gratuluję :pub:
jak zrobisz obecne plany to z silniczkiem będzie się coś działo by podnieść moc? i jak ten silnik w ogóle sobie radzi w budzie mk2?


Pozdrawiam :pub:

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 30, 2007 18:31

niooniek pisze:i jak ten silnik w ogóle sobie radzi w budzie mk2?

pytanie powinno być jak buda radzi sobie z silnikiem:) generalnie jest baaardzo miło...a będzie jeszcze milej, jak sie dogadam z elektroniką i pojade do łodzi wymienić program


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt mar 30, 2007 18:33

No ladne cacuszko, gratuluje takiego przeszczepu, dobra baza MK2 i cudny silniczek z MK3. Masz dokumentacje z prac w postaci fotek :?: :bajer:
Ostatnio zmieniony pt mar 30, 2007 18:33 przez Goofi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt mar 30, 2007 18:33

Wreszcie pokazałeś to cudo.Niezle musi wymiatać :bigok:



Awatar użytkownika
Mabu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw sie 03, 2006 22:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mabu » pt mar 30, 2007 18:45

No no ładny :D:D Czekamy na lepsze fotki :)



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt mar 30, 2007 18:57

Gratulacje Cinek - wpadaj w niedziele na spota sprzetem :bigok:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 30, 2007 19:00

SToRM pisze:Gratulacje Cinek - wpadaj w niedziele na spota sprzetem :bigok:
w niedziele córa ma pierwszy roczek :) głupio by było troche wychodzić z domu...na następnym na pewno sie pojawie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt mar 30, 2007 19:04

Cinek, tak jak mowilem na GG: wypas, wypas i jeszcze raz wypas :bigok: a to dopiero poczatek projektu...

ps. co to za FMIC?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 30, 2007 19:07

siakiś dziwny ten AFN... to jest silnik z wzdłużny z Paska?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 30, 2007 19:22

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: Pią Mar 30, 2007 7:25 pm ]
cowboy pisze:siakiś dziwny ten AFN... to jest silnik z wzdłużny z Paska?
tak, bez EGRa


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 30, 2007 19:30

Cinek pisze:tak, bez EGRa
no własnie jakoś inaczej ma wylot z turbinki :)

w jaką moc celujesz?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 30, 2007 19:33

nie jestem pazerny, jak skończe z kompem to podjade do uysego i zobaczymy co powie :) dla jazdy z dzieciakiem po mieście starczy mi około 130/300 :bajer: a na czym sie skończy to zobaczymy po wizycie w łodzi


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości