halogeny w szeroki zderzak
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
halogeny w szeroki zderzak
szukam zdjęć przodu jak wygląda pod halogeny w szeroki zdeś i jaka jest różnica między wąskim
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
oryginalnie nie ma tego pasa co jest pod wąskim zdezakiem !! a halogeny są mocowane do belki zderzakadzięki za foto ale chodzi mi o to co jest po ściągnięciu zderzaka
spawa prosta
jak ludziska montują szeroki zdeś i zakładają ori halogeny to albo wycinają w pasie by weszły albo go wywalają
ja wyciąłem
- stevo
- Grupa Pomorze
- Posty: 246
- Rejestracja: czw lip 16, 2009 13:21
- Lokalizacja: Koszalin Słupsk
- Kontakt:
tu chyba chodzi o coś takiego wg. mnie tzn. chodzi mi o mocowanie...
Ja też właśnie się zastanawiam nad założeniem halogenów tyle, że muszę powycinać otwory w zderzaku bo niestety ale nie nie posiadam takich....
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 15:23 przez stevo, łącznie zmieniany 1 raz.
halogeny w szeroki zderzak
Podpinam sie. Czy wywalenie pasa pod zderzakiem ma jakiś negatywne skutki? czy on cos trzyma czy tylko wygląd?
Re: halogeny w szeroki zderzak
Sorki za odkop, ale jak to w końcu jest z tym szerokim zderzakiem? Dowiedziałem się, że oryginalnie nie było tej blachy dolnej łączącej błotniki w szerokim zderzaku więc wg mnie błotniki będą latać luzem. Dziś na szrocie widziałem, że od strony kierowcy jest takie U przyspawane do podłużnicy, a od strony pasażera takie O w które wchodzi hmm filtr węglowy? Teoretycznie usztywnia to błotniki i przespawam sobie, ale oryginalnie powinno być coś jeszcze pod tym zderzakiem?Dexter18 pisze:Podpinam sie. Czy wywalenie pasa pod zderzakiem ma jakiś negatywne skutki? czy on cos trzyma czy tylko wygląd?
Podsumowując, z tego co wiem na razie przy zmianie z wąskiego na szeroki zderzak trzeba:
-szeroki zderzak ze wzmocnieniem szerokim/belką (różnie na to mówią)
-dolny hokej
-ślizgi pod szeroki zderzak i błotniki z podwójnymi dziurami na nie
-kierunkowskazy przednie z wtyczkami, bo różnią się od tego z wąskiego zderzaka i kierunki i wtyczki
-2 plastiki takie zaślepki w zderzak(nie wiem w którym miejscu się to montuje)
-3 "kiełki" (też nie wiem gdzie się montuje)
-3 osłony chłodnicy pod szeroki zderzak
-osłona pasków klinowych
Coś jeszcze? Proszę bardzo o poradę.
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
- Mac_Abra
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
- Lokalizacja: Otwock - WOT
- Kontakt:
Re: halogeny w szeroki zderzak
To ja też się podepnę. Właśnie niedawno zamontowałem szeroki zderzak (nie bez problemów ale o tym kiedy indziej) - jak na razie nie mam halogenów, więc blach osłaniająca przedni pas została na miejscu. Co do podpunktów wyżej to przyznam szczerze, że wystarczyły mi cztery pierwsze podpunkty - a co do następnych czterech to chyba kojarzę te „kiełki”, czyli takie plastikowe osłonki na żeberka dzielące duży otwór zderzaka i są one opcjonalne, zresztą pewnie równie dobrze spisze się w tej roli czarna folia na słupki, ale o osłonie chłodnicy, pasków klinowych oraz zaślepkach pierwsze słyszę - czy ktoś ma jakieś dodatkowe informacje albo dysponuje fotkami tych elementów? Pytanie zapewne do posiadaczy oryginalnych szerokich zderzaków w Golfach z końca produkcji.jaroslawwiatr pisze:Podsumowując, z tego co wiem na razie przy zmianie z wąskiego na szeroki zderzak trzeba:
-szeroki zderzak ze wzmocnieniem szerokim/belką (różnie na to mówią)
-dolny hokej
-ślizgi pod szeroki zderzak i błotniki z podwójnymi dziurami na nie
-kierunkowskazy przednie z wtyczkami, bo różnią się od tego z wąskiego zderzaka i kierunki i wtyczki
-2 plastiki takie zaślepki w zderzak(nie wiem w którym miejscu się to montuje)
-3 "kiełki" (też nie wiem gdzie się montuje)
-3 osłony chłodnicy pod szeroki zderzak
-osłona pasków klinowych
Coś jeszcze? Proszę bardzo o poradę.
Najbardziej jednak interesuje mnie temat blachy pod pasem przednim - czy rzeczywiście w wersji ori z szerokim zderzakiem i halogenami było to rozwiązane inaczej niż w autach z wąskimi, bo wiele na to wskazuje - a jeśli tak, to jak?
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość