Strona 3 z 3

Znaleziony VR6

: śr mar 14, 2012 13:13
autor: cowboy
grandi pisze:Pamiętaj o tym że czerwony lakier w mk III miał najgorsze zabezpieczenia antykorozyjne - auta w tym kolorze najbardziej się sypią , wiedz warto bylo by sprawdzić podwozie
czerwony lakier po prostu szybko sie robi matowy

kurcze, sam bym przygarnął takiego gofra za taką kase ;)

Znaleziony VR6

: czw mar 15, 2012 10:15
autor: VWojtasDE30
Zacznij nad nim prace az sie prosi :hmm:

Znaleziony VR6

: ndz kwie 22, 2012 14:52
autor: pan nowak
Jak silnik długo stoi to już się do niczego nie nadaje, wiec ja bym się zastanowił bo może i zapali ale ile koni zostało pod maską.

Znaleziony VR6

: ndz kwie 22, 2012 15:51
autor: k0nr4d
pan nowak pisze:Jak silnik długo stoi to już się do niczego nie nadaje
Ciekawa teoria :helm:

Znaleziony VR6

: ndz kwie 22, 2012 15:55
autor: pan nowak
to znaczy co masz na myśli?

Znaleziony VR6

: ndz kwie 22, 2012 16:01
autor: k0nr4d
Że mijasz się z prawdą. Co może zaszkodzić silnikowi, jeśli sobie stoi i jest zalany olejem? Najwyżej pajęczyna w układzie wydechowym się zrobi :)

Re: Znaleziony VR6

: ndz kwie 22, 2012 16:03
autor: *eVWeliska*
uncensored pisze:Jestem jestem, vr od momentu przywiezienia stoi u mnie w garazu. Po latach spoczynku odpalil, przejechalem sie, zrobiłem runde rozpoznawczą padł docisk, i przepływka bo filtr był stożkowy i w momencie zmiany nie przymocowałem orginalnej obudowy i trach. Auto stoi w sumie od lata w garazu i nabiera wartosci heh. A tak szczerze mówiac kompletnie nie mam czasu by sie nim zając wiec stoi pod dachem :).... a na dobra sprawe mysle co z nim dalej!
:bigok: w końcu sie odezwałes!!! :-) :okej:




a co do tego ze silnik stoi długo i jest do niczego to troche bym po negocjowała;D
jak jest dobrze garazowany itp to dlaczego ma byc do niczego;>?

Znaleziony VR6

: ndz kwie 22, 2012 20:50
autor: pan nowak
tak w salonie albo w fabryce to i 5 lat może stać ale tu to ciekawe jak ten silnik wygląda od spodu :/ tu nie jest garażowany już się spotkałem ze auto stało 2lata bez odpalania i konie gdzieś uciekły. błoto i wilgoć i stary olej ciekawe co w chłodnicy siedzi filtry pewnie też już dostały wilgoci :/ wiec chłopaki to nie fabryka :) takie jest moje zdanie.

Znaleziony VR6

: ndz kwie 22, 2012 21:03
autor: k0nr4d
Wymiana części eksploatacyjnych przed uruchomieniem silnika i heja :)

Re: Znaleziony VR6

: pn kwie 23, 2012 08:15
autor: MlodyR1
k0nr4d pisze:Wymiana części eksploatacyjnych przed uruchomieniem silnika i heja :)
Dokładnie a to że w fabryce stoji 5 lat i nic mu nie jest no co innego niż w garażu chociażby przez to że w starym oleju znajduje sie dużo siarki która zjada nam uszczelki gumowe warunki atmosferyczne powodują straszne zawilgocenie poprzez ciepło-zimno no i by dużo tak pisać

Znaleziony VR6

: ndz cze 08, 2014 21:33
autor: Grzegorz2507
Macie swojego cukierasa :bajer:

http://allegro.pl/vw-golf-iii-vr6-orygi ... 22263.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Znaleziony VR6

: pn cze 09, 2014 01:19
autor: Crayzol
A powiedzcie mi dlaczego mk2 w kolorze białym i czerwonym najbardziej lubiła ruda i czerwoną mk3

Re: Znaleziony VR6

: wt cze 24, 2014 23:56
autor: ThomasSRS
grandi pisze:Pamiętaj o tym że czerwony lakier w mk III miał najgorsze zabezpieczenia antykorozyjne - auta w tym kolorze najbardziej się sypią , wiedz warto bylo by sprawdzić podwozie

Błagam Cię człowieku ja posiadam mkIII w czerwonym kolorze z 92r. i oprócz małych ognisk korozji auto jest w idealnym stanie więc nie mów bajek o czerwonym kolorze