Audi S3 8L by killerx

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
killerx
20vT
20vT
Posty: 694
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 08:48
Lokalizacja: PL

Audi S3 8L by killerx

Post autor: killerx » czw cze 15, 2017 21:48

Witam wszystkich po latach :)
Za namową kolegów postanowiłem wrócić na forum i założyć kolejny temat :grin: Dla przypomnienia, moje poprzednie wózki:

Golf MK4 1.9 TDI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf MK4 2.8 VR6 Variant: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;

Po sprzedaży VR6 w 2014 roku, szybko stałem się posiadaczem wymarzonej Audi S3 8L. Od 2,5 roku samochód ciągle progresuje ( pod tym linkiem jest temat, który przedstawia postępy od samego początku: https://www.a3-club.net/forum/showthrea ... un-UP-s-18" onclick="window.open(this.href);return false;) , poniżej postaram się opisać z grubsza aktualną konfigurację eSki:

Model: S3 8L
Rok produkcji: 10.2002 (mod. 2003)
Silnik: 1.8T BAM
Moc: bazowo: 225 KM / 280 NM ----> STG1: 286 KM / 416 NM ----> STG2: 339 KM / 445 NM ---> Jeszcze nie mierzone, ale jest więcej
Kolor: LZ9W
Przebieg: 180tys (prawdziwy, ASO oraz książka to potwierdza)

Wyposażenie:

- klimatronik,
- ABS, ESP,
- xenon + spryski,
- halogeny,
- FIS,
- podłokietnik z ori uchwytem na telefon + ori instalacja do telefonu,
- fotele Recaro- skóra+alcantara, elektrycznie regulowane, podgrzewane,
- czarny sufit,
- szyberdach,
- 6x airbag,
- piano black,
- nagłośnienie bose,
- fabryczny alarm,
- 2x ori kluczyk scyzoryk + kluczyk serwisowy,
- książka serwisowa rzetelnie prowadzona od początku do końca,
i wiele innych, które raczej każda eska posiada :)

Modyfikacje:

Silnik:

- Turbo K04-064 z S3 8P 2.0 TFSI,
- Zmniejszony stopień sprężania,
- Kute korbowody Integrated Engineering,
- Remont silnika,
- Olej MOBIL 5W50,
- Świece NGK PFR7Q,

Układ wydechowy:

- Całość na dwóch tłumikach 3",

Układ dolotowy:

- TIP 3" owinięty bandażem termoizolacyjnym,
- FMIC 550x230x65,
- Podkładka termiczna pod kolektor ssący,
- Modyfikacja obudowy fltra powietrza,
- Cold Air Feed 3",

Układ paliwowy:

- Wtryskiwacze BOSCH 525cc,
- Pompa paliwa DW65V,

Układ napędowy:

- Sprzęgło Sachs Performance,
- Poduszka skrzyni POWERFLEX,

Elektronika:

- Strojenie GTO digitun.pl

Zawieszenie:

- Sprężyny H&R,
- Dołożona oryginalna rozpórka dolna (nie w każdej S3 były montowane fabrycznie),

Koła:

- Felgi Team Dynamics ProRace 1.2 18x8,
- Opony Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 225/40 R18,

Układ hamulcowy:

- Tarcze 334x32 z MK4 R32,
- Zaciski BREMBO ZR18,
- Klocki Ferodo,
- Przewody w stalowym oplocie,


Plany:

- Serwisować, dopieszczać i cieszyć się samochodem :)

FOTKI:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Filmy:

Marnej jakości 100-200:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2018 21:24 przez killerx, łącznie zmieniany 7 razy.


MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: 16vg60 » czw cze 15, 2017 22:22

Witamy :okej:
dobrze ze opisales bo fura jest kot,zrobione to co trzeba,teraz aby sie cieszyc autem :pub:

Pozdr.


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: mlodyluk » czw cze 15, 2017 22:30

Jupi jest temat :-) to jest S3 dopracowane w najdrobniejszych szczegółach :-) no mega się prezentuje, wiem bo widziałem na żywo :-)


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
killerx
20vT
20vT
Posty: 694
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 08:48
Lokalizacja: PL

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: killerx » czw cze 15, 2017 22:39

16vg60, dzięki za dobre słowo :)
mlodyluk, wiele szczegółów Ty dopracowałeś :pub:


MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: mlodyluk » czw cze 15, 2017 23:55

Prawda jest taka że jak byś sam nie dbał o perfekcje to nikt by tego za Ciebie nie dopilnował, świetnie że wróciłeś :-)


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

krismas29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: ndz lut 16, 2014 19:00
Lokalizacja: Nowy Sącz

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: krismas29 » pt cze 16, 2017 08:20

Kogo moje oczy widza? w końcu jedna z najładniejszych S3 jakie widziałem trafiła na forum :D musze podpisać sie pod słowami mlodyluk
bo faktycznie to auto jest mega dopracowane :D


moje oczko ABF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=539145" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: bjoern » pt cze 16, 2017 16:06

340KM w 1.8t na tym turbo to prawie tyle co 2.0tfsi osiągają :O zajebisty wynik. wałki seria czy wsadzałeś z ADR'a? jaka średnica orurowania? Trochę się dziwię, że taką drogą pompę paliwa wybrałeś, walbro 255 by stykło :)


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
killerx
20vT
20vT
Posty: 694
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 08:48
Lokalizacja: PL

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: killerx » pt cze 16, 2017 17:11

bjoern, dodam, że obecnie powinno być ciut więcej niż na wykresie, jednak nie hamowałem gdyż nie miałem takiej okazji. W 2.0 TFSI osiąga się troszkę więcej KM na tym turbo + zdecydowanie lepsze rozłożenie momentu w całym zakresie, szczególnie dołem (pojemność + wtrysk bezpośredni). Wałki mam seryjne, ciężko było znaleźć zdrowe ADR'y. Pompe wolałem p&p bez rzeźby, zwłaszcza że na ebay można ją było dostać w okresie kiedy kompletowałem graty pare stów taniej niż w PL. Orurowanie FMIC w większości 60mm.


MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: bjoern » pt cze 16, 2017 17:15

ja mam obecnie 51mm i się zastanawiam ile to obrobi? Byłbyś w stanie się dowiedzieć? :) wałki z ADR'a dorwałem od ziomka w super stanie i czekają na lepsze czasy :P nooo co racja to racja, w tfsi niuton wygląda całkiem inaczej, ale w każdym razie propsuje, bo auto zacne i wynik super :) remont silnika to głównie, nowe panewy i pierścienie, czyszczenie głowicy+planowanie i uszczelka czy jeszcze coś grubszego? Czytałem, że dobrze zmienić sprężynki zaworów wydechowych na mocniejsze.


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
killerx
20vT
20vT
Posty: 694
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 08:48
Lokalizacja: PL

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: killerx » pt cze 16, 2017 17:20

Mocniejsze sprężynki zaworowe nigdy nie zaszkodzą. Ja osobiście mam odcinke na 6800 (seria) więc i sprężynki są seryjne. BAM ma dodatkowe podkładki pod sprężynkami. Jeżeli chodzi Ci o stopień sprężania i grubszą uszczelkę to najlepiej pogadaj z tunerem, który będzie stroił i przygotujcie setup na daną moc :)
Ostatnio zmieniony pt cze 16, 2017 18:02 przez killerx, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: bjoern » pt cze 16, 2017 17:25

Na razie pytam o średnicę orurowania fmica ;) kurde w BAMie dużo fajnych usprawnień było, w końcu to eSka a nie zwykłe 1.8t ;)


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
killerx
20vT
20vT
Posty: 694
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 08:48
Lokalizacja: PL

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: killerx » pt cze 16, 2017 17:30

Kuknij na racingforum w sprawie orurowania, ja nie testowałem innych średnic i nie chce nikogo w błąd wprowadzać.


MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: _małyTM_ » pt cze 16, 2017 17:50

fajny cichociemny sprzęcik, powiedz tylko kiedy oddajesz k04-064 na hybrydę :bajer:


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
killerx
20vT
20vT
Posty: 694
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 08:48
Lokalizacja: PL

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

Post autor: killerx » pt cze 16, 2017 17:54

_małyTM_, swego czasu chodził mi taki plan po głowie, ale co z tego wyjdzie to na chwile obecną nie jestem w stanie powiedzieć :)


MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości