A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2138
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: 16vg60 » pn lut 06, 2017 18:54

króćce te na srodku byly tez amelinowe ,wiec taki mozna przespawac tak jak Ci potrzeba


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: RasPL » pn lut 06, 2017 20:18

Wytnij se flansze z nierdzewki i dospawaj rurkę jaką tam potrzebujesz.

Na krociec wody aluminium omijaj z daleka.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » pn lut 06, 2017 21:18

Taki własnie jest plan flansza i rurka z nierdzewki. Ja chce zrobić aby rurka wychodziła na przód jak w 1.8T
Dlaczego woda + aluminium to zły pomysł? Ten silnik fabrycznie wszystkie krucce miał aluminiowe i takie też dałem. Zobacz w starych glofach czy coś sie działo z aluminiowymi kruccami?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: RasPL » pn lut 06, 2017 21:26

Chodzi o to ze stary alu krócieć nie nadaje się na dawce flanszy bo po 20 latach w plynie nie da się tego pospawać. Odrazu pęka.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2138
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: 16vg60 » pn lut 06, 2017 21:34

Slabego spawacza miales ,tak myslalem po Twoim poscie ze pewnie to miales na mysli
Da sie pospawac ,bo spawalem w 16vg60 ,slabo jak kazde stare alu ale sie da


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » wt lut 07, 2017 00:09

No ja wiem że sie utlenia, pieni się i gazuje ale tak jak Bartek mówi zależy od spawacza. Jak bede robił to z kwasówy. A zastanawialiście się kiedyś dlaczego 1.8T ma wyjscie z chłodnicy tylko jednym otworem na końcu? Ponoć boba motoring też tak robi. Czysto teoretycznie się zastanawiałem. Ale jak miałbym prowadzić rurkę zza głowicy na prżód to już wole zrobić jak to w 16V po staremu. Niemniej jednak zastanawia mnie obieg płynu


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2138
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: 16vg60 » wt lut 07, 2017 07:12

Gdzies na RF forum byl watek o tym
Ja bym nic nie kombinowal i robil jak w oryginale :)


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » wt lut 07, 2017 09:00

Też tak zrobie


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: hubos21 » czw lut 09, 2017 14:48

ten boczny z ABFa idzie po skosie i w dół więc może by podszedł ale znowu miejsca na czujnik nie ma



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » czw lut 09, 2017 20:55

problemem przy tym kruźcu byłoby t,o że musiałbym wąż wodny prowadzić najpierw do tyłu a potem na przód. Spokojnie zrobie sobie nowy taki jak mi trzeba


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: luckash » sob lut 11, 2017 13:32

Przeczytałem temat i tak, przedni króciec z abfa fajnie pasuje w audi tylko jest ciasno przy odmie. Co do kolektora ssącego wcale nie trzeba nic wycinanego laserowo. Tylko podstawowe narzędzia i chęci. Turbo z tfsi hmm... no nic działaj :)



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Re: A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » sob lut 11, 2017 17:37

luckash pisze:Przeczytałem temat i tak, przedni króciec z abfa fajnie pasuje w audi tylko jest ciasno przy odmie. Co do kolektora ssącego wcale nie trzeba nic wycinanego laserowo. Tylko podstawowe narzędzia i chęci. Turbo z tfsi hmm... no nic działaj :)
Co hmm? Ja wiem ze dla Ciebie mało męskie turbo ale podoba mi sie ono za bezawaryjność i szybkie wstawanie. Z turbem jeszcze temat otwarty. Nie muwie że ono musi być ale chińczyka napewno nie kupie. A z kolektorem ssącym to zauważ że Ty masz możliwość spawania, pewnie i ja bym się o zrobienie kolektora pokusił gdybym miał tiga ale z drugiej strony lubie jak pod maską wygląda "jak z fabryki" dlatego też rzeźbie na kolektorze AAN to bedzie takie odchudozne 2.2T.

Kruciec z ABF może i by dał rade ale ja nie toleruje plastiku na kruccach wiec i tak trzebaby robić od nowa toteż powalcze z przerobieniem na wzór AAN


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: RasPL » sob lut 11, 2017 18:35

Glowice tez wiercisz zeby wiecej wyjsc woda miała ? :hmm:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » sob lut 11, 2017 18:50

Nie, aż tak to nie, tylko chodzi o kształt.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości