A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Dzisiejsze wypociny, przymiarka turbiny z TFSI. Prosze nie zwracać uwagi na flansze-jest to specjalny "wysoko-tempeteraturowy dąb kanadyjski niskopienny-boostowany". A tak naprawde to musiałem na szybko sprawdzić czy to wszystko siądzie w 16V na wysokim bloku. I powiem szczerze że da rade!
Do przeróbki wyjscie z turbiny-trzeba całkowicie odciąc silencer bo wadzi o łapę sprężarki klimatyzacji. Gdyby nie było, to nie ma problemu, ale jest i być musi.
Druga sprawa to do wykonania od nowa prawa łapa silnika bo wogóle nie ma na nią miejsca. Ale co to za mody
tylko tak sie zastanawiam czy nie zacząć zabawy najpierw od zwykłej k03 z tfsi na 260KM pewnie starczy-jest tego w hooj na rynku ikosztuje 3x mniej niż turbina na któą poluje czyli k04-064 z golfa R. Wszystko było by gotowe w razie zmiany bo zewnetrznie turbiny niemal identyczne tylko trzebaby 2x za strojenie płącić wiec na jedno wyjdzie:(
Do przeróbki wyjscie z turbiny-trzeba całkowicie odciąc silencer bo wadzi o łapę sprężarki klimatyzacji. Gdyby nie było, to nie ma problemu, ale jest i być musi.
Druga sprawa to do wykonania od nowa prawa łapa silnika bo wogóle nie ma na nią miejsca. Ale co to za mody
tylko tak sie zastanawiam czy nie zacząć zabawy najpierw od zwykłej k03 z tfsi na 260KM pewnie starczy-jest tego w hooj na rynku ikosztuje 3x mniej niż turbina na któą poluje czyli k04-064 z golfa R. Wszystko było by gotowe w razie zmiany bo zewnetrznie turbiny niemal identyczne tylko trzebaby 2x za strojenie płącić wiec na jedno wyjdzie:(
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Ciezko sie to czyta w swiecie golfow bo do golfa by to wlazlo bez przerobek lap i innych Jezeli gabarytami tamta k03 jest podobna do k04 to mozna tak zrobic. Spuchnie przy 4.5k rpm ale co tam.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Ona jest identyczna własciwie. Trzeba zaznaczyć jedną rzecz: to jest 16V i nie wiem czy nie bede pierwszym który tą turbine adoptuje do 16V. Przy 1.8T jest ta róznica że przylgnia na wydechu jest pod kątem i turbo siłą rzeczy idzie bardziej ku gurze
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Wczoraj z racji zmiany uszczelki pod deklem poprzymierzałem sobie nieco kolektor ssacy. NIestety do zciągnięcia dekla w ACE trzeba szarpać cały kolektor ssacy bo jest jednolity jednakże własnie dlatego odrazu moglem co nieco pomierzyc. "Co nie co" bo kolektor nie siada idealnie przez kruciec wody. Mam dwa wyjscia - albo przerobić kruciec wody albo brac sie za inny kolektor ssacy zbudowany na bazie 1.8T i flanszy z 16V. Niestety jest troche ciasno.
PS. NIe mogłem dojsc dlaczego uszczelka dekla mi puszcza i to tylko do jednej swiecy, na początku 4. Raz rozebrałem i złożyłem na silikon oraz nakrętki samohamowne- przy czym odwróciłem srodkową uszczelkę o 180 st (nie ma napisu TOP) nadal ciekło ale mniej ale teraz na 1 szym garze. Kolejne zdjecie dekla tym razem nowa uszcelka bez silikonu i narazie spokój. Okazało sie iż wewnętrzna uszczelka miała delikatną skaze. Okazało się również iż olej któy mam zastosowany w silniku rozpuszcza najlepszy silikon LOCTITE'a!
PS. NIe mogłem dojsc dlaczego uszczelka dekla mi puszcza i to tylko do jednej swiecy, na początku 4. Raz rozebrałem i złożyłem na silikon oraz nakrętki samohamowne- przy czym odwróciłem srodkową uszczelkę o 180 st (nie ma napisu TOP) nadal ciekło ale mniej ale teraz na 1 szym garze. Kolejne zdjecie dekla tym razem nowa uszcelka bez silikonu i narazie spokój. Okazało sie iż wewnętrzna uszczelka miała delikatną skaze. Okazało się również iż olej któy mam zastosowany w silniku rozpuszcza najlepszy silikon LOCTITE'a!
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Skad masz gniazda wtryskiwaczy ? Ja zaczelem nowy kolektor ale nie da sie juz kupic gniazd
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
a to takie jak w PG ?
na CP maja ew. na forum corrado ktos ma nowy kpl.
na CP maja ew. na forum corrado ktos ma nowy kpl.
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Wiem ze nie ma, do kolektora ACE poprzedni wlasciciel wkrecił nowe, ale przy próbie odkrecenia zaczeły pękać wiec zostawiłem. Do tego kolektora wsumie fabrycznie są inne gniazda ale z PG pasują. Te moje są kupione dorabiane ale sposób wykonania pozostawia wiele do życzenia i pewnie bede szukał nowych. Nie wiem też czy materiał z którego są wykonane nie bedzie wpływał na prace wtrysków gdyż to jest aluminium i wioadomo ze inaczej przewodzi ciepło.
Chyba zostaje VW clasic parts albo Audi tradition bo chyba tam już są one oferowane.
Co do kolektora to mi się wizualnie on podoba i prawie mam gotowy gdyby tylko nie ten kruciec, jedna jeszcze opcja to AEB kolektor wzdłużny lub AGU z poprzeczniaka ze skręconą przepustnicą
http://hausofdub.com/g3/var/resizes/Peo ... 32041a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.applecreekcc.com/images/enginebaynew2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba zostaje VW clasic parts albo Audi tradition bo chyba tam już są one oferowane.
Co do kolektora to mi się wizualnie on podoba i prawie mam gotowy gdyby tylko nie ten kruciec, jedna jeszcze opcja to AEB kolektor wzdłużny lub AGU z poprzeczniaka ze skręconą przepustnicą
http://hausofdub.com/g3/var/resizes/Peo ... 32041a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.applecreekcc.com/images/enginebaynew2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Ja szukam plastikowych takich jak w PG. Stare sprawdzone i szczelne na amen. Toczyc sam sobie moge i bujac sie z tym 3 tygodnie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
no to bierz z CP 100zl kpl. ew. tak jak pisalem na forum corrado ktos nowy kpl. sprzedawał ,wiec moge poszukac i podeslac namiar
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Pany a tak se myśle jaki efekt mogłoby dać zastawienie seryjnego długiego kolektora ssącego? coś na "+", coś na "-"?
Napewno by turbo troche wolniej wstawało dłuższy kolektor i rury do niego, i troche bardziej by się grzał w korkach
Napewno by turbo troche wolniej wstawało dłuższy kolektor i rury do niego, i troche bardziej by się grzał w korkach
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Przepustnica przy turbo wtedy wypada taki minus.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Ze goraco?
Tak sobie teoretyzuje bo kupe 16vt w stanach i argetynie jezdzi na długim kolektorze. Jednak lepiej było by miec krótki chociazby ze wzgledu na dostep do dekla, długosc dolotu czy ogólnie mase pod maska. Musze cos pokombinowac z ta rurka wody
Tak sobie teoretyzuje bo kupe 16vt w stanach i argetynie jezdzi na długim kolektorze. Jednak lepiej było by miec krótki chociazby ze wzgledu na dostep do dekla, długosc dolotu czy ogólnie mase pod maska. Musze cos pokombinowac z ta rurka wody
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Krociec z abf z klima ? Dramatyzujesz strasznie a to pikus kolektor zrobic tym bardziej pod taka suszareczkę
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
To nie taki projekt żeby kolektor ssacy budować od podstaw, a tym bardziej ze jest do wykożystania sporo różnych na rynku,jak ktoś spawa i ma dojscie do wycinania laserem to fakt nie problem zrobić kolektor.
Kruciec od ABF z klimą jest z tyłu, potrzebuje tego na srodku głowicy. Ja planuje zrobić coś na wzór kolektora wodnego z AAN ale ciężko z miejscem wiec sobie musze wszystko pomierzyć i poupychać. Wiadomo posiadacze 1.8T mają już wszystko gotowe, u mnie wszystko trzeba robic od podstaw. Lubie jak jest porządek pod maską i żeby to wyglądało tak jakby w takim stanie z fabryki wyjechało
Kruciec od ABF z klimą jest z tyłu, potrzebuje tego na srodku głowicy. Ja planuje zrobić coś na wzór kolektora wodnego z AAN ale ciężko z miejscem wiec sobie musze wszystko pomierzyć i poupychać. Wiadomo posiadacze 1.8T mają już wszystko gotowe, u mnie wszystko trzeba robic od podstaw. Lubie jak jest porządek pod maską i żeby to wyglądało tak jakby w takim stanie z fabryki wyjechało
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości