A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Heble opanowane. Dalem nowe klocki ferodo. Tamte mimo ze orginaly merca to slabo hamowaly. Przetoczylem tez cisnieniowo caly plyn i w koncu jest tak jak trzeba.
O turbo nawet nie pytaj....
O turbo nawet nie pytaj....
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Jak nie jak w koło pytam i sie obijasz kolejny rok
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
No wlasnie sie nie obijam tylko robie po pracy ale nie przy swoich samochodach
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Pobawilem sie troche z przepustnica od S2 ktora lezala w garazu bo pomyslalem coby nie odblokowac troche dolotu memu bezsensownemu silnikowi. Po przeliczeniach wyszlo iz ma ona o 10% wieksze pole powierzchni niz konwencjonalna z ACE/9A po rozwiercie.
Dorobilem zatem adapter i sobie ja testuje. Auto przyjemniej reaguje na gaz ale jakis kosmo efektow nie odczowam, pewnie dlatego ze trzebaby cos zmienic w programie
Dorobilem zatem adapter i sobie ja testuje. Auto przyjemniej reaguje na gaz ale jakis kosmo efektow nie odczowam, pewnie dlatego ze trzebaby cos zmienic w programie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
W programie jedynie mozna podkrecic wzbogacanie po roznicy map. Ale i tak efekt bedzie nie odczuwalny. Digi 1 jedzie po MAP sensorze wiec sobie poradzi nawet z przepustnica fi80
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Tak ale map widzi cisnienie atmosferyczne przy wot. I widzi tylko cisnienie a nie ilosc powietrza. Przy fi 60mm przy wot tez bedzie widzial map atmosfere jak i przy fi 80 ale ilosc powietrza bedzie inna.
Dobrze kminie
Dobrze kminie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Nie dokonca. Jezeli 60 dlawi silnik to przy pelnym otwarciu nie bedzie atmosferycznego tylko dalej podcisnienie. Tak mozna sprawdzic czy przepustnica jest za mała
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
A opory ssania? Silnik atmosferyczny jak ma latwiej ssac to i wiecej zassie. Bo inaczej po co ITB?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Itb daja szybsza odpowiedz na gaz bo kazdy cylinder moze natychmiast zassac wiecej mieszanki. Silnik nie zassie wiecej niz umie jedynie moze mniej przez za mala srednice dolotu. Inna sprawa to doladowania dynamiczne i harmoniczne zalezne od walka dolotu i rpm itp temat rzeka.
Poprostu wepnij vakuometr i sprawdz na wot w calym zakresie obrotow cisnienie w dolocie. W prwnych obrotach wyjdzie lekko w nadcisnienie i tam jest max moment. Przy koncu rpm gdzie napelnianie bedzie gorsze bedzie wieksze podcisnienie. Chyba ze limiter masz ustawiony nizej niz walek ssacy napelni.
Poprostu wepnij vakuometr i sprawdz na wot w calym zakresie obrotow cisnienie w dolocie. W prwnych obrotach wyjdzie lekko w nadcisnienie i tam jest max moment. Przy koncu rpm gdzie napelnianie bedzie gorsze bedzie wieksze podcisnienie. Chyba ze limiter masz ustawiony nizej niz walek ssacy napelni.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Czyli co jest sens wsadzac wiekszy przepust czy nie?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Przeciez Ci pisze ze musisz zmierzyc podcisnienie na jednej i drugiej i sie dowiesz. Albo na hamowni 2 pomiary.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
Eeee a az tak to mi sie nie chce kombinowac. Ale prawda jest taka ze ta przepustnica z s2 ma srednice podobna do ABF a i tak wieksza niz w KR. Skoro w ABF taka dali wiec na pewno nie jest za duza tym bardziej ze ta z abf tez rozwiercaja. Co ciekawe na tej pojedynczej jest inny ryk przy bucie taki lagosniejszy.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
No kombinowac trzeba wiele. Podlaczyc manometr i wsadzic 3/4 bieg
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA
.....zdjąć półkę pod nogami pasażera, odłączyć podciśnienie od kompa, założyć trójnik, podłączyć manometr, przyczepić gdzieś manometr, pojeździć. Teraz jak już mam założoną dużą to mi sie nie chce sprawdzać. na starej mogłem wsumie. Ale tak jak pisze troche to wszystko i tak bez sensu bo motornia odprężona, sprawdzam tylko jak reaguje na drobne zmiany w dolocie
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości