A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » ndz sty 08, 2017 20:13

Witajcie!!!
Postanowiłem opisać tutaj mój drugi życiowy (heh) projekt ze względu na sentyment do forum mimo że nie mam już VW

Od początku:
Zaczeło się od sprzedaży golfiny
Obrazek
golf miał sporo niedociągnięć, ale dawał straszną radość z jazdy, przez niego zakochałęm sie w 16V.
Następny samochód miał być równie szybki a jeszcze fajniej jakby był w quattro. Celowałem w S6 C4 ale zanim bym kupił musiałem czymś jeździć.
Musiałem znaleźć dupowoza. Padł traf na A80 w Avancie z 2.0 mono pod maską i z gazem
Oto ona:
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Najbardziej urzekło mnie to spojżenie ;D

Troche danych:

-Audi 80 Avant 2.0 90KM ozn. silnika ABT skrzynia CGT (króciutka)
-Rok produkcji 1994

Wyposażenie:

-ABS
-Poduszka powietrzna kierowcy
-Orginalny centralny zamek pneumatyczny spięty z orginalnym autoalarmem
-wspomaganie
-halogeny
-skórzana tapicerka
-szyberdach otwierany i uchylany
-szyby przód w prądzie (dołożone orginalne)
-lusterka w prądzie i podgrzewane (dołożone orginalne)
-skórzana tapicerka
-klimatyzacja manualna (dołożona orginalna)

Ale jak to w życiu bywa plany na S6 z 2.2 pod maską troche się przeciągneły, bo trzeba było doprowadzić dailaka do stanu używalności i bezpieczeństwa.
Po podliczeniu kosztów szkoda było się z Avantem rozstawać wiec podła decyzja na zrobienie fajnego autka. I o tym bedzie w tym temacie

BODY:
-pomalowana cała w serwisie VW LY9B
-od malowania nie widziałą myjni - Hand Wash Only By Myself
-blenda tył Audi 90
-lampy przód zespolone z wersji S2
-później opcjonalnie własnoręcznie wykonane bi-xenony na orginalnych soczewkach,przetwornicach i żarnikach z superba II PreFL
-klamki, listwy drzwi, lusterka malowane w kolor
-zderzak przód audi coupe
-później S2
-tył narazie odmalowana cała w kolor seria
-docelowo zderzak audi S2 sedan/avant

ZAWIESZENIE:
-obniżające -60 sprężyny vogtland progresywne
-nowe amory gazowe SachsAdvantage
-wymienione wszystkie tuleje/łączniki
-w wahaczach Meyle HD
-wplanach ława wzmocniona z V6 na sztywnych tulejach stalowych
-amortyzator wibracji ukłądu kierowniczego audi V6/S2

HAMULCE:
-przód tarcza 314mm z A6 C6
-zacisk Audi C5 2.5 TDI 180KM 57mm
-wywalony korektor siły hamowania na tył
-zaciski tył zregenerowana seria
-trcze tył seria C4 245mm
-dźwigienki od recznego passat B5
-pompa 26.9mm oraz serwo podwójne z Audi A4 B7

WYDECH:
-seria ACE 2.0 16V
-kat przerobiony na tłumik przelotowy
-końcowy opcjonalnie przelotowy Hartmann
-nowasonda bosch

SSĄCY:
-pucha powietrza przerobiona audi 1.6 ADA
-wyjscie 3">>>silikon tej samej średnicy
-przepustnica bez przewężeń Golf II GTI 16V PL
-zimny fabryczny nadmuch z rozwierconym wejsciem

SILNIK:
-blok 1.9TDI 1Z rozwiercony pod 82.5mm tłoki, osiowany, sprawdzony, splanowany, umyty, pomalowany, powymieniane panewki oraz natryski na denko tłoka oraz wszystkie nowe śruby ASO
-głowica - pełen remont, sprawdzona, umyta,zawory zrobione na 3 kąty, nowe szklanki INA
-tłoki seria ACE
-korby 2.0 8V 2E/ABK wyważone, wymienione główki na 20mm sworzeń, now śróby
-podstawa filtra oleju z Audi 80 1.9 TD z termostatem i wyjsciem na zewnętrzną chłodnice oleju 19 rzędową
-przewody zapłonowe nowe firmy PowerTec, nowe świece, aparat, palec BERU
-nowa metalowa uszczelka głowicy z ABF
-nowe śruby głowicy z 1.9 TDI PD
-pochłaniacz fali olejowej z TD
-home made catch tank
-nowe pierscienie/panewki/uszczelki/uszczelniacze/simeringi
-nowe wszystkie czujniki

UKŁAD CHŁODZENIA:
-nowa pompa wody z żeliwnym wirnikiem
-nowa Orginalna AKG chłodnica wody najwieksza w A80 z 1.9TD
-płyn chłodniczy orginał G13
-wywalony wymiennik ciepła przy filtrze oleju
-część nowych przewodów wodnych reszta silikon
-nowy termostat ASO

Na pierwszy strzał poszło zawieszenie,zostało wymienione właściwue w całości, nowe tuleje, łączniki, strzelające przeguby. Zmieniłem hamulce na wentylowane. W golfie Mk2 ta średnica dawała naprawde skuteczny hamulec - tutaj wogóle szału nie robi ale przynajmniej jest lepiej i na nowo zregenerowanych zaciskach. Dokupiłem drugą łąwę silnika z miejscem na drugą poduszkę, łąwka w piach, potem ocynk a na końcu malowanie proszkowe. Trafiła się łądna kierownica Audi sport wiec na pokład. Zajołem się też zwiekszeniem mocy monowtrysku wiec przepustnica do rozwiertu a dolot przerobiłem tak aby można było zastosować blosa
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie gdzieś tam nowy rozrząd, nowy olej, tłumik i wogóle rzeczy które się w aucie normalnie zużywają. Kolega sprzedawał falgi wiec okazyjnie nabyłem drogą kupna felgi 16 calowe z Competitionjednakże poszły one całe w nowy lakier, na dach założyłem relingi gdyż troche mi ich brakowało, na przód poszły listwy zderzaka z kierunkowskazami z V6
Obrazek

Obrazek

Jak sie bawić to się bawić - mimo że B4 słynie z solidnej blachy to niestety stan blacharki zostawiał wiele do życzenia. Postanowiłem pomalować całe auto. Ale żeby nie stało zbyt długo na lakierni postanowiłem podokupować nowe elementy - w lepszym stanie, pomalować i dopiero poskładać. Drzwi zakupiłem od wersji 92 bez dolnych listew aby w przyszłości mnie nie wkur... . Jak już maska, błotniki i drzwi były pomalowane postawiłem samochód na malowanie reszty ale i tak stałamiesiąć jak to u lakiernika. Na końcu znalazłem tylną klapęw idealnym stanie i na zakończenie wraz z nową wiązką znalazła się na aucie. Aby jakoś zabezpieczyć ten gów...ny miękki lakier postanowiłem położyć ceramikę na całe auto
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Następnie przyszedł czas na przednie amory, kupiłem nowe kolumny Mcpersona i to samo co z ławą - piach/ocynk/proszek bedą zabezpieczone na długo. Do tego obniżone -20mm sprężyny z competition oraz gazowe sachsy.
Od tego samego kumpla co felgi zakupiłem uwielbiany przez posiadaczy A80 silnik 2.0 16V ACE z competition gdyż był w bardzo dobrym stanie i padła decyzja o zwykłym swapie dla podniesienia mocy. Silnik był w dobrym stanie, można było tak zostawić ale pomyślałem sobie że zmiana pierscieni i panewek oraz obróbka głowicy nie zaszkodzi. Silnik nabyłem wraz z Digifantem 1 i odrazu miał jeździć na elektronicznym wtrysku.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejne upgrejdy: Boczki drzwi dostały nowe obicie w eko skórze, na przód wpadła elektryka szyb i lusterek. N froncie zagosciły lampy zespolone z V6 a na tyle blenda z A90
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Blok został wyszkiełkowany i pomalowany na nowo, a do auta wpadła fabryczna manualna klima aby dało się wyjechac na urlop bez parowania się w czarnym aucie. Czarny lakier + czarna skóra robią w słoneczny dzień z wnętrza piekarnik. Pod maską wpadłą kolejna warjacja dolotu tym razem wykonana z kwasa.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Powoli zaczołem składać silnik aby go w końcu przełożyć. Wpadła podstawa filtra oleju z Audi 80 TD wraz z termostatem, miska z Audi GTE wraz z pochłaniaczem fali olejowej z Audi TD. Na koniec zegary monitujące ciśnienie i temp oleju oraz napięcie
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejnym epokowym etapem było przejscie na rozstaw 5x112 przyszłościowo dla ładniejszych felg i mocniejszych hebli. Heble na przód to 314x25mm zacisk na jażmach 451 z S3 ale na tłoczku 57mm. A co do felg to wpadły wymarzone Avus I 8x18" et48 z oponami 225/40 R18. Felgi oczywiście pełna renowacja, zmiana półosi etc.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejne prace:
Przyszłościowo i dla bezpieczeństwa założyłem podwójne serwo wraz z mocniejszą pompą hamulcową 26.9mm z A4 B7, maglownica została zregenerowana oraz dołożyłem nowy amortyzator drgań układu kier. Tylne zaciski doczekały się pełnej regeneracji wraz z malowaniem. Na koniec zdjęcie z poprzednim setupem zimowym na starym rozstawie - pancerne felgi ronal
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejnie: wpadł na przód zderzak od Coupe i zaczeło się na dobre składanie silnika w nowej konwencji czyli rozwiercony blok od TDI, wiadomo - cały pomalowany, wymyty, wszystko nowe łącznie z natryskami na denko. Łapy zostały wymalowane na srebrno. Na końcu tylny zderzak poszedł cały w kolor
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i znowu lecimy gdy tylko czas na to pozwolił:
Poskładany dół, matalowa uszczelka głowicy z ABF, customowe śruby głowicy z audi 1.9TDI PD, głowica po pełnej regeneracji, sprawdzeniu oraz zrobieniu gniazd zaworowych na 3 kąty, komplet nowych szklanek INA (pakowanych przez ruvile) wałki rozrządu z ABF. Na koniec przymiarka kolektora ssącego pod turbo przerobionego z 2.2T
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przez zime zrezałem lampy przednie na bi-xenonie na podzespołach fabrycznych z superba II (zadne HID, soczewka, przetwornica żarnik orginał) może nie wygląda jakoś mistrzowsko ale za to mistrzowsko świeci. Zimowy setup na 16" AVUS I z audi S6C4. Dekiel zaworów proszkowo pomalowany na czarno no i kolejne składanie. Przymiarka kolektora ACE i wykonanie customowej listwy wtryskowej pod elektronike do ACE, nowe przewody zapłonowe PowerTec, zregenerowany aparat zapłonowy, wszystkie czujniki silnika nowe BOSCH, mocowanie przewodó zapłonowych dopasowane z audi 2.3

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W marcu udało mi się zakupić kolejnego dupowoza żeby można było bez stresu grzebać przy Bercie przy swapie oraz aby zbytnio nie jeździć zimą. Kolejna A80 też w Avancie tym razem z 2.8 V6 pod maską. No to dopiero jest "daily car" nie jeden mocniejszy przy niej wymięka ale żeby nie było - czarna w założeniach bedzie jeszcze szybsza!
Niedługo po tym założyłem zderzak od S2 który przeleżał pomalowany zime w garażu ale nie zakładałem go bo bałem się o zimowe przygody

Obrazek

Obrazek

W takim setupie zewnętrznym udało mi się zdobyć 2 miejsce w konkursie na najładniejsze auto zlotu w Białej Podlaskiej

Obrazek

Obrazek

Co by tu dalej.... aha no tak równolegle z doprowadzaniem 2.8 do użytku przygotowywałem czarną do swapa, czyli np musiałem się pozbyć orginalnej podstawy akumulatora umiejscowionej na grodzi i przenieść aku za przednią lampę - tak jak to jest w v6 czy 16V, inaczej nie zmieściłby się silnik. Orginalne zgrzewy zostały rozwiercone a później wszystko zabezpieczone mastyką. Oczywiście zmieniłem też orginalne wiązki idące do akumulatora.
Nabyłem osłone kolektora wydechowego z ABF'a gdyz ta z ACE wygląda poprostu słabo. Poźniej została wyszkiełkowana

Obrazek

Obrazek

Niestety nie mogłem zastosować orginalnej chłodnicy oleju z Audi 1.9 TD gdyżbyła w słąbym stanie a dostać nowągraniczy z cudem - postanowiłem zatem zastosować 19 rzędowy uniwersalny zamiennik. Trzeba było tylko dorobić mocowanie. Priorytet - ma być w tym samym miejscu co ori

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gdy już silnik był cały gotowy postawiłem auto na swapa. Wisienką na torcie było pomalowanie kolektora ssącego w kolor byłego golfa. Pierwszego dnia po paru godzinkach silnik był już wyjęty, ale nie chciałem wsadzać ładnego nowo poskładanego silnika do starej komory. Miejsce po akumulatorze zamalowałem a resztę chciałęm odświerzyć, na nic to się jednak zdało gdyż farba była już mocno wyblakła. Postanowiłem na szybkiego odmalować komore bez rozbierania całęj. I tak 90%udałomi się prysnąć. Jak już to zrobiłem potrzebowałem zrobić nowe przewody paliwowe. Czekałem z tym do swapa bo przewody były pordzewiałe już jak kupiłem ale przy swapie trzeba było je którędy indziej puscić. Wybór padł na miedź fi 8mm w osłonie PCV-pojeżdzą wiecej niż stalowa seria. Oczywiście na końcach profesjonalne zakucie pod srubunki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Później wiadomo silniczek namiejsce,musiałęmgo troche opuścić aby zrobuć bezpieczny marcgines bezpieczeństwa na kontakt z maską w razie wychyłu silnika. Nigdy bowiem nie było 16V fabrycznie na wysokim bloku w audi B4. Kolejną rzeczą było dorobienie nowego ogranicznika wychyłu z przodu samochodu. Musiał powstaćcały nowy ponieważ do benzynowych R4 nie stosowano tak dużych chłodnic wody a co za tym idzie belki pod chłodnice. Potem trzeba było dorobić nowy dolot na bazie silikonu i gotowe

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak już autko samodzielnie smigało pojawił się problemz wychlapywaniem oleju przez odme, musiałem wymysleć jakieś rozwiązanie wiec: do miski tym (tym razem metalowej) dołożyłem pochłaniacz fali olejowej oraz dospawałęm spływ z catch tanka którego własnoręcznie wykonałem. Działa on na zasadzie oddzielacza cyklonowego i sprawdza się znakomicie. Przy dołożeniu catch tanka musiałem jednak przebudować linie olejowe ale była to też dobra okazja aby przewody dorobić teflonowe w stalowym oplocie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I tak wygląda BERTA pod maską na dzień dzisiejszy. Bardzo bym chciał dołożyć turbo tak jak planowałem ale wrazie co narazie bede sobie jeździł na zloty i weekendy na wolnossąco. Przez zime zacznę coś kombinować z dokończeniem kolektora ssącego oraz dopasowaniem turbiny do silnika
Ostatnio zmieniony pt sty 27, 2017 00:47 przez Marszall, łącznie zmieniany 20 razy.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

moss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:00
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: moss » śr sty 11, 2017 14:04

Śliczna :pub:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » śr sty 11, 2017 22:39

Musicie mi wybaczyc ale jeszcze troche mi zajmie zaktualizowanie 1 strony bo jeszcze duzo do opisania. To dopiero z polowa


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

macsta12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt sty 31, 2014 17:34
Lokalizacja: Ryki

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: macsta12 » czw sty 12, 2017 18:09

Piękny samochód :pub:



Awatar użytkownika
Banita95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 958
Rejestracja: ndz kwie 28, 2013 10:35
Lokalizacja: Pasłęk

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Banita95 » pt sty 13, 2017 01:50

Piękne podejście do tematu ! :okej:



Awatar użytkownika
chudy30
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 13, 2011 19:02

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: chudy30 » ndz sty 15, 2017 11:40

kolego przepiękna 80 jakich mało i w dodatku jak dopieszczona



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: RasPL » pt sty 20, 2017 13:54

No narobiles sie nie mało. Wierze że spełnisz swoje marzenia i będzie w końcu jakie solidne T a moze i napędy by użytkowanie było jeszcze ciekawsze :pub:

Ps Wal nie umyty nie widac wieca i jak jest osadzony by nie odleciał. A sruby glowy to bym zalozyl arp lub chociaz imbusowe m12x1.5 12.9. Skrecic na ~ 110Nm i powinno byc lepiej.

U siebie poglebialem gwinty by wszystkie szpilki weszly lekko dalej.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » pt sty 20, 2017 14:53

Zdjecia walu w bloku sa jeszcze na starym bloku, potem do nowego jeszcze raz wszystko mylem ale mycie ropownica to nie to samo co myjka w zakladzie orobki. Wienca na wale nie ma bo to wal od ACE/9A ale przynajmniej kuty. Na skrzynie korbowa zaloze wienec przy okazji zmiany skrzyni na dluzsza bo jak bedzie turbo to ta skrzynia na 3 pierwszych biegach nie bedzie miala racji bytu.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: zielu » pt sty 20, 2017 15:14

pięknie się to prezentuje, ogrom pracy i z ją precyzją i podejściem...
tylko ty lampy na soczewce, w ogóle nie pasują do tego auta


Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: RasPL » pt sty 20, 2017 15:24

A wlasnie próbowales nim z tą moja procedurą startu wystartowac z 2 biegu ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » pt sty 20, 2017 15:24

Ha no własnie!!! Sam do tego doszedłem tej zimy, robie full renowacje poprzednich zespolaków, dobre żarówki i wracam do poprzednich. Szkoda tylko bedzie tego światła z xenonu bo jest mega dobrze-Żarniki kupowałem nowe orginalne ASO i nawet względem osramów świecą lepiej nie mówiąc o chinskich.
Jedyna opcja to kupić te strasznie drogie soczewkowe z S2 i powkłądać tam moje projektory z Superba.

PS. na zdjęciach nie jest pokazany całokształt prac przy aucie a było tego dużo. Ale tak jak mówisz staram sie wszystko robić dokładnie co niestety sie zchodzi


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: zielu » pt sty 20, 2017 15:42

Marszall pisze: soczewkowe z S2 i powkłądać tam moje projektory z Superba
o, tak by mogło być


Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: Marszall » pt sty 20, 2017 16:17

Eeee RasPL u mnie mie ma tyle mocy żebyz 2biegu startować,berta waży z 1300KG janie wiecej wiec nie ma co szaleć. Alllleee idzie równo ztaką samą w 2.8 tyle ze quattro z rolki.

Zielu ceny części do S2 są jakieś popier.dolone żeby tyle dawać za lampy czy zderzaki a troche na rynku tego jest, bo występowało w wiekszości coupe i cabrio też.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

Post autor: RasPL » pt sty 20, 2017 16:29

Nie buj sie go meczyc na wszystkie sposoby :P


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości