Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )SPRZEDAM!!!
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )SPRZEDAM!!!
MODEL:
AUDI S3 8L 2001r NOGARO BLUE
SILNIK :
1.8 AMK 210PS,270NM
Program nieznany 2XXPS,386NM shamowany
Filtr ,wklad K&N ,Wak Box
Ostatni wydech jakiejś włoskiej firmy :p
NAPĘD:
HALDEX
ZAWIESZENIE:
Przód
Gwint BILSTEIN B16
Camber Plates
Negatyw -1,5*
Tyl
Gwint FK
Regulowane wahacze mojej produkcji
Negatyw -1,5*
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód
Zaciski 6Pot Porsche cayenne
Tarcza 330mm Alfa Gta
Tyl
Nawiercana tarcza seria
KOLA:
SPORTEC M10
Przód 8.5x19" et35 +adapter 11mm
Opony 225/35 Dunlop Sport Maxx
Tył 10x19" et40 +adapter 13mm
Opony 255/30 Dunlop Sport Maxx
WNĘTRZE:
Recaro jasne
Bosse
Zmieniarka
Lusterka chrom + składane
Alu nakładki na pedały
Galka s3 8p
ESP OFF
Grzane fotele
i reszta jak w każdym s3
Plany:
Podstopnica alu
Tarcze hamulcowe tyl 288mm
Tempomat
PDC
Montaż DP 3" (leży )
TIP 3"
Korekta softu
Wyciągnąć wgniotę na klapie
Polakierować zderzaki
Korekta lakieru
Dodatkowe :
Nowa pompa paliwa VDO oryginal
Rozrząd kpl.+pasek PK i rolka
Oleje ,silnik,skrzynia,dyfer,haldex+filtr
Płyn hamulcowy
Płyn wspomaganie
Wszystkie elementy gumowe na przodzie wymienione na Lamfordera
Eska wyposazona w fabryczny hak ,jestem mega z tego zadowolony
Witam, postanowiłem ze opisze moje autko do pykania na codzień .
Poszukiwania rozpocząłem rok temu jak jeszcze upalałem poprzednie auto Astre Gsi 2.016v ,klient juz byl na 100% wiec mozna bylo rozpocząć poszukiwania na dobre ,na celownik wziąłem dwa auta ,Astra G OPC2 i wlasnie Audi s3 8L.
Zadanie mega sobie utrudniłem , a to dla tego ze astra tylko niebieska ,a audi żółte {o pomarańczowej nawet nie marzyłem } ,i tak zaczęło sie katowanie portali aukcyjnych i jeżdżenie za "lalkami " astr jak na lekarstwo {dwie } ,audi {trzy} ,na zachodzie cos tam bylo ,ale nie wyobrażałem sobie ze ktoś mógłby mi przytargać mi samochód pod dom bez moich oględzin. Byl tez golf mk4 r32 w warszawie ,ale goście z komisu dwa miechy mnie zwodzili z kwitami ,wiec odpuściłem ...
Dnia
05.06 .2015r wchodzę na allegro a tu świeże ogłoszenie S3 niebieskie i to 90km od lublina ,wyposażenie ok,polift ,na zdjęciach wszystko fajnie , kolor jedynie nie taki jak chciałem ,ale niebieskie tez mi się zawsze podobały ,wiec dzwonimy
Przez tel. sprzedający ,zrobił dobre wrażenie ,opowiedział co i jak ,tak jakby to było jego dziecko {pedant 63lata } .
06.06.15r w mikołajki ,dzida z rana po auto ,na miejscu gościu szorujący szmatka auto ,kolor na zywo zrobił jeszcze lepsze wrażenie {nie plowiejacy tak jak zolte } ,środek bardzo zadbany,kompletna we wszystkie plastiki i spinki ,coś tam było lakierowane ,ale zdrowa prosta i na pewno nigdy nie miała większego dzwona ,wszystkie szyby {z czołową } i lampy oryginał ,na 100% igle nielakierowana już nie liczyłem po obejrzeniu tych kilku sztuk ,tym bardziej w tak rzadkich kolorach {czarnych ,srebrnych nawet nie ogladalem bo pozniej bym zalowal }.
Dobra koniec tego smęcenia
Tak wyglądała po zakupie,totalna seria ,jedynie jakies naklejki i je@#%#ne ledy w lampach ...
Nastepnie byl wyjazd na hamownie i sprawdzenie co tam siedzi ,bo cos z dolu za mocno jechala
217ps i 384NM okazało sie ze pompa zdechła
zostala zakupiona nowa VDO
kolejny wyjazd na hamownie i dalej du...
tym razem 224Ps i 364NM ,dv zdechł
został założony jakis aluminiowy i tak smigam ,wiecej pomiarów nie bylo ,boost wynosi 1,5-1,4b ,jak ogarne dolot 3" i wydech to zrobię
korekte .
Po przygodach mocowych zabralem sie za serwis
oleje {w haldexie +filtr zrobil poprzedni wlasciciel ) ,rozrzad,pasek Pk ,filtry ,czujnik stop aso
I zapozyczylem z mojego mk2 wkład K&N i przerobilem puszke
Zleciłem wykonanie DP 3" koledze ,ale ze robil to na wzorze wysyłkowo ,to niestety nie udało sie ogarnąć w 100% i będę musiał go sam popasoweac i wysłać mu do obspawania ,do tego polacze go juz rura 2.75 z koncowym wydechem sportowym ,ktory juz jest zamontowany na aucie {nie pamietam producenta }
Audi miała byc jako DD ,ale nie dało sie tak jeździć ,musiał wpaść gwint
Kupiony kpll. Vogtland do fwd i pobrany tylko przod
na tyl sprężyny FK i nakrętki regulacyjne zaadaptowane z FWD
Jak zrobiła sie gleba to kąty poleciały,miałem kupować gotowe wahacze ale jak zobaczyłem w internetach ich konstrukcje to zrobiłem sobie sam
Wymiana wszystkich elementów gumowych w zawieszeniu przednim na Lamforder {nie bylo potrzeby ale jak juz rozebrałem to niech ma } i osłon przegubów wew.
Tak siadło na avusie
Wpadł tez Bilstein b16 n aprzod w galant stanie ale nie pozwala na takie obniżenie jak bym chcial
Przyszła pora na kola ,gdyby kiedyś ktoś powiedział ze zapodam 19Ki to zabił bym śmiechem,jednak nadkola w s3 trzeb aczyms wypelnic,chcialem bbs ch ale drogo i mało ,ale jak trafilem na ta fotke
to wybór byl prosty ,tak sie złożyło ze były na ta chwile dwa kpl. w PL do sprzedania i jeden w ciekawym zestawieniu
2x8.5 i 2x10" ,a o to mi chodziło bo nie chciałem zeby z tylu wygladala jak tlusta świnia na cienkich nóżkach haha
Sportec M10 8,5et35/10et40/19",do tego adaptery
przod 11mm ,tyl 13mm i podfrezowanie felg
Założyłem tez Camber plates co by kolo położyć i ustawić podobnie do tylu ,bo głupio wyglądało,tyl na -a przod na+
Jak wpadło kolo ta zacisk zrobił sie mały ,jedyne wyjście z tej sytuacji to zacisk 6pot z porsche i tarcza 330mm,na tyle narazie oryginalna tarcza nawiercana +podmalowany zacisk
A tak wygląda na ta chwile
Wnetrze ,dekory, przyciski nic nie wyj... ,fotele tez ujdą,ale w wakacje zakupie zestaw COLOURLOCK z farbkami i zrobie je na mikado
Pod maską
I takie tam
Przy audi duzo więcej sie nie bedzie dzialo ,jedynie jakas kosmetyka i detale ,{to co w planach } ,jak na auto do codziennego poruszenia sie wystarczy ,jedynie dbać
Pozdr.
AUDI S3 8L 2001r NOGARO BLUE
SILNIK :
1.8 AMK 210PS,270NM
Program nieznany 2XXPS,386NM shamowany
Filtr ,wklad K&N ,Wak Box
Ostatni wydech jakiejś włoskiej firmy :p
NAPĘD:
HALDEX
ZAWIESZENIE:
Przód
Gwint BILSTEIN B16
Camber Plates
Negatyw -1,5*
Tyl
Gwint FK
Regulowane wahacze mojej produkcji
Negatyw -1,5*
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód
Zaciski 6Pot Porsche cayenne
Tarcza 330mm Alfa Gta
Tyl
Nawiercana tarcza seria
KOLA:
SPORTEC M10
Przód 8.5x19" et35 +adapter 11mm
Opony 225/35 Dunlop Sport Maxx
Tył 10x19" et40 +adapter 13mm
Opony 255/30 Dunlop Sport Maxx
WNĘTRZE:
Recaro jasne
Bosse
Zmieniarka
Lusterka chrom + składane
Alu nakładki na pedały
Galka s3 8p
ESP OFF
Grzane fotele
i reszta jak w każdym s3
Plany:
Podstopnica alu
Tarcze hamulcowe tyl 288mm
Tempomat
PDC
Montaż DP 3" (leży )
TIP 3"
Korekta softu
Wyciągnąć wgniotę na klapie
Polakierować zderzaki
Korekta lakieru
Dodatkowe :
Nowa pompa paliwa VDO oryginal
Rozrząd kpl.+pasek PK i rolka
Oleje ,silnik,skrzynia,dyfer,haldex+filtr
Płyn hamulcowy
Płyn wspomaganie
Wszystkie elementy gumowe na przodzie wymienione na Lamfordera
Eska wyposazona w fabryczny hak ,jestem mega z tego zadowolony
Witam, postanowiłem ze opisze moje autko do pykania na codzień .
Poszukiwania rozpocząłem rok temu jak jeszcze upalałem poprzednie auto Astre Gsi 2.016v ,klient juz byl na 100% wiec mozna bylo rozpocząć poszukiwania na dobre ,na celownik wziąłem dwa auta ,Astra G OPC2 i wlasnie Audi s3 8L.
Zadanie mega sobie utrudniłem , a to dla tego ze astra tylko niebieska ,a audi żółte {o pomarańczowej nawet nie marzyłem } ,i tak zaczęło sie katowanie portali aukcyjnych i jeżdżenie za "lalkami " astr jak na lekarstwo {dwie } ,audi {trzy} ,na zachodzie cos tam bylo ,ale nie wyobrażałem sobie ze ktoś mógłby mi przytargać mi samochód pod dom bez moich oględzin. Byl tez golf mk4 r32 w warszawie ,ale goście z komisu dwa miechy mnie zwodzili z kwitami ,wiec odpuściłem ...
Dnia
05.06 .2015r wchodzę na allegro a tu świeże ogłoszenie S3 niebieskie i to 90km od lublina ,wyposażenie ok,polift ,na zdjęciach wszystko fajnie , kolor jedynie nie taki jak chciałem ,ale niebieskie tez mi się zawsze podobały ,wiec dzwonimy
Przez tel. sprzedający ,zrobił dobre wrażenie ,opowiedział co i jak ,tak jakby to było jego dziecko {pedant 63lata } .
06.06.15r w mikołajki ,dzida z rana po auto ,na miejscu gościu szorujący szmatka auto ,kolor na zywo zrobił jeszcze lepsze wrażenie {nie plowiejacy tak jak zolte } ,środek bardzo zadbany,kompletna we wszystkie plastiki i spinki ,coś tam było lakierowane ,ale zdrowa prosta i na pewno nigdy nie miała większego dzwona ,wszystkie szyby {z czołową } i lampy oryginał ,na 100% igle nielakierowana już nie liczyłem po obejrzeniu tych kilku sztuk ,tym bardziej w tak rzadkich kolorach {czarnych ,srebrnych nawet nie ogladalem bo pozniej bym zalowal }.
Dobra koniec tego smęcenia
Tak wyglądała po zakupie,totalna seria ,jedynie jakies naklejki i je@#%#ne ledy w lampach ...
Nastepnie byl wyjazd na hamownie i sprawdzenie co tam siedzi ,bo cos z dolu za mocno jechala
217ps i 384NM okazało sie ze pompa zdechła
zostala zakupiona nowa VDO
kolejny wyjazd na hamownie i dalej du...
tym razem 224Ps i 364NM ,dv zdechł
został założony jakis aluminiowy i tak smigam ,wiecej pomiarów nie bylo ,boost wynosi 1,5-1,4b ,jak ogarne dolot 3" i wydech to zrobię
korekte .
Po przygodach mocowych zabralem sie za serwis
oleje {w haldexie +filtr zrobil poprzedni wlasciciel ) ,rozrzad,pasek Pk ,filtry ,czujnik stop aso
I zapozyczylem z mojego mk2 wkład K&N i przerobilem puszke
Zleciłem wykonanie DP 3" koledze ,ale ze robil to na wzorze wysyłkowo ,to niestety nie udało sie ogarnąć w 100% i będę musiał go sam popasoweac i wysłać mu do obspawania ,do tego polacze go juz rura 2.75 z koncowym wydechem sportowym ,ktory juz jest zamontowany na aucie {nie pamietam producenta }
Audi miała byc jako DD ,ale nie dało sie tak jeździć ,musiał wpaść gwint
Kupiony kpll. Vogtland do fwd i pobrany tylko przod
na tyl sprężyny FK i nakrętki regulacyjne zaadaptowane z FWD
Jak zrobiła sie gleba to kąty poleciały,miałem kupować gotowe wahacze ale jak zobaczyłem w internetach ich konstrukcje to zrobiłem sobie sam
Wymiana wszystkich elementów gumowych w zawieszeniu przednim na Lamforder {nie bylo potrzeby ale jak juz rozebrałem to niech ma } i osłon przegubów wew.
Tak siadło na avusie
Wpadł tez Bilstein b16 n aprzod w galant stanie ale nie pozwala na takie obniżenie jak bym chcial
Przyszła pora na kola ,gdyby kiedyś ktoś powiedział ze zapodam 19Ki to zabił bym śmiechem,jednak nadkola w s3 trzeb aczyms wypelnic,chcialem bbs ch ale drogo i mało ,ale jak trafilem na ta fotke
to wybór byl prosty ,tak sie złożyło ze były na ta chwile dwa kpl. w PL do sprzedania i jeden w ciekawym zestawieniu
2x8.5 i 2x10" ,a o to mi chodziło bo nie chciałem zeby z tylu wygladala jak tlusta świnia na cienkich nóżkach haha
Sportec M10 8,5et35/10et40/19",do tego adaptery
przod 11mm ,tyl 13mm i podfrezowanie felg
Założyłem tez Camber plates co by kolo położyć i ustawić podobnie do tylu ,bo głupio wyglądało,tyl na -a przod na+
Jak wpadło kolo ta zacisk zrobił sie mały ,jedyne wyjście z tej sytuacji to zacisk 6pot z porsche i tarcza 330mm,na tyle narazie oryginalna tarcza nawiercana +podmalowany zacisk
A tak wygląda na ta chwile
Wnetrze ,dekory, przyciski nic nie wyj... ,fotele tez ujdą,ale w wakacje zakupie zestaw COLOURLOCK z farbkami i zrobie je na mikado
Pod maską
I takie tam
Przy audi duzo więcej sie nie bedzie dzialo ,jedynie jakas kosmetyka i detale ,{to co w planach } ,jak na auto do codziennego poruszenia sie wystarczy ,jedynie dbać
Pozdr.
Ostatnio zmieniony ndz lut 26, 2017 00:51 przez 16vg60, łącznie zmieniany 2 razy.
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Re: Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
No nie jest to MK2 ale od bidy ujdzie. I jak to zwykle bywa...kupuję DD i nic nie będę tuninżył...taaa
Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
taa,dokładnie tak miało być,wytrzymałem kilka dni ,nie moglem przepatrzeć na taką koze
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
I bardzo dobrze Nawet auto na codzień może deko wyglądać tym bardziej że S3 strasznie wysoko w serii stoi
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
- sauber
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: pn kwie 02, 2012 14:45
- Lokalizacja: OKL / OOL
- Auto: Volkswagen Golf MK1 1.6 td
Seat Leon 5F ST FR 1.4 TSI
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
S3 8L zawsze mi się podobało a najbardziej w BAMie
Ten egzemplarz będzie miał się u Ciebie dobrze
Ten egzemplarz będzie miał się u Ciebie dobrze
Sprawdź mojego białego Mk1 ; ). http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=499895
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
rozumiem jeszcze w kolorze różnicę ale w oznaczeniach silnika żeby któryś był lepszy ? no może aby po lifcie bo fajniejszy środek i sterownik świeższy z sondą szerokopasmową + elektroniczny fazator ale czy to AMK czy BAM to żadna różnica..
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
nom Bam robi robote, cos jak M,lub AMG ,nie no tez bym wolal BAMa ,ale w es3 i to jakims rzadkim kolorze bierze sie to co w lepszym stanie ,ja i tak odpuscilem zotly ,dobrze ze polift sie chociaz trafil
cos skrobne przy okazji
eska byla na wadze
wpadły docelowe zaciski na przód,poprzednie z napisem brembo zapożyczyłem z golfa bo i tak stal
w audi zrobiłem napis porsche
i juz na aucie
zaległe zdjęcie z wymiany
kpl. rozrządu
kpl. uszczelniaczy na rozrząd
płukanka liqui moly
olej 0w40
kpl. filtrow
olej w skrzyni
olej w ukl. wspomagania
plyn w ukladzie chłodniczym był wymieniany w zimie zaraz po zakupie ,wiec jedynie dolewka
czujnik stop ASO
wleciał gaz ,spalanie na poziomie 18l po mieście i przy naprawdę wielkim zamulaniu w trasie +- 14l zmusiło mnie do tego
graty użyte to,
sterownik stag +
reduktor kme gold +
wtryski baracudy
na przewodach faro oczywiscie
instalacje montowałem sam ,wiec jest ostro upchane i tak żeby absolutnie nic nie bylo widac
do tego montaż wykonałem tak, ze jesli kiedys przyszły kupujący nie chciałby gazu to można go zdemontować i nie pozostanie po nim najmniejszy ślad
korek wstydu pod zderzakiem ,żadnych dodatkowych otworów ,żadnych dziur,po wkretach itp. ,mało tego, gazu nie ma w dowodzie wiec jak coś to w ogłoszeniu będzie ze "nieskażona gazem " :mrgreen:,tylko /ćsiiii
zdjęcie z juz zamontowana instalacja,na zdjęciu zdradza zawór przy rozpórce{w tej chwili zamontowany kocyk termoizolacyjny taki jak idzie w vag-ach na przewody/zawory itp.)
gdy pojawily sie problemy z haldexem,zamówiłem w aso olej i filtr
ale pierw ,tyle o to spuściłem oleju,z max100ml
poprzedni właściciel zapewniał (pokazal rachunek na cześć jak i usluge ) ze wymieniał i to uśpiło moja czujność ,bo tak bym to zrobił zaraz po kupnie eski ...
nowy olej i przy okazji w sklepie skody kupilem spryski mgielkowe
wpadła tez oryginalna DV z ASO
po długich negocjacjach zanabylem od racesupport z jego eski kpl. parktronik
wiazki ogarniete,blenda polakierowana na półmat tak wygląda na aucie :p
i kilka zdjec z wakacji
do tego hak mi sie przydaje
syn sobie tez zażyczył takie zaciski jak ma tata ,wiec i są
i na koniec zdjecie z pazdziochem
aaa eSka super auto do pykania na codzien ,ale ten bagażnik ,ehhhh ...
Pozdr.
cos skrobne przy okazji
eska byla na wadze
wpadły docelowe zaciski na przód,poprzednie z napisem brembo zapożyczyłem z golfa bo i tak stal
w audi zrobiłem napis porsche
i juz na aucie
zaległe zdjęcie z wymiany
kpl. rozrządu
kpl. uszczelniaczy na rozrząd
płukanka liqui moly
olej 0w40
kpl. filtrow
olej w skrzyni
olej w ukl. wspomagania
plyn w ukladzie chłodniczym był wymieniany w zimie zaraz po zakupie ,wiec jedynie dolewka
czujnik stop ASO
wleciał gaz ,spalanie na poziomie 18l po mieście i przy naprawdę wielkim zamulaniu w trasie +- 14l zmusiło mnie do tego
graty użyte to,
sterownik stag +
reduktor kme gold +
wtryski baracudy
na przewodach faro oczywiscie
instalacje montowałem sam ,wiec jest ostro upchane i tak żeby absolutnie nic nie bylo widac
do tego montaż wykonałem tak, ze jesli kiedys przyszły kupujący nie chciałby gazu to można go zdemontować i nie pozostanie po nim najmniejszy ślad
korek wstydu pod zderzakiem ,żadnych dodatkowych otworów ,żadnych dziur,po wkretach itp. ,mało tego, gazu nie ma w dowodzie wiec jak coś to w ogłoszeniu będzie ze "nieskażona gazem " :mrgreen:,tylko /ćsiiii
zdjęcie z juz zamontowana instalacja,na zdjęciu zdradza zawór przy rozpórce{w tej chwili zamontowany kocyk termoizolacyjny taki jak idzie w vag-ach na przewody/zawory itp.)
gdy pojawily sie problemy z haldexem,zamówiłem w aso olej i filtr
ale pierw ,tyle o to spuściłem oleju,z max100ml
poprzedni właściciel zapewniał (pokazal rachunek na cześć jak i usluge ) ze wymieniał i to uśpiło moja czujność ,bo tak bym to zrobił zaraz po kupnie eski ...
nowy olej i przy okazji w sklepie skody kupilem spryski mgielkowe
wpadła tez oryginalna DV z ASO
po długich negocjacjach zanabylem od racesupport z jego eski kpl. parktronik
wiazki ogarniete,blenda polakierowana na półmat tak wygląda na aucie :p
i kilka zdjec z wakacji
do tego hak mi sie przydaje
syn sobie tez zażyczył takie zaciski jak ma tata ,wiec i są
i na koniec zdjecie z pazdziochem
aaa eSka super auto do pykania na codzien ,ale ten bagażnik ,ehhhh ...
Pozdr.
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
Ślinie sie do tej eski za każdym razem jak przejeżdżam przez przyjaźni a jestem tam średnio 2 razy w tyg Super fura!!
PS: Do GSi też sie sliniłem
PS: Do GSi też sie sliniłem
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
łooo masz ,to machnij kiedys to pobajdurzymy
ee to wiesz co dobrektr pisze: PS: Do GSi też sie sliniłem
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
Przejeżdżam tamtędy i widzę ja tylko jak jest zaparkowana a Twoja GSi była mega... Pamiętam ją z początków lkn, ja wtedy śmigałem niebieską Primerą eGT z kwadratową tablicą z tyłu
- sauber
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: pn kwie 02, 2012 14:45
- Lokalizacja: OKL / OOL
- Auto: Volkswagen Golf MK1 1.6 td
Seat Leon 5F ST FR 1.4 TSI
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
Fajny komplecik na ostatnich 2zdjęciach
Co do eSki to zawsze mi się marzyła, zwłaszcza, że 8L była moim pierwszym wozidłem
Co do eSki to zawsze mi się marzyła, zwłaszcza, że 8L była moim pierwszym wozidłem
Sprawdź mojego białego Mk1 ; ). http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=499895
Audi S3 8l Nogaro Blue by 16vg60(KRZAK )
sauber ,ktr ,
Hej
przy s3 nic praktycznie sie nie dzieje ,spełnia swoja funkcje ,pomyka na co dzień i tyle ,jedynie co warte odnotowania to w wigilie zaskoczyła mnie zima
jak juz spadło kapkę śniegu to w drodze powrotnej od rodziny sprawdzilem naped
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y39-xPkRn10&t=16s[/youtube]
jak widac działa,z haldexem to w ogóle dziwna sprawa ,po wymianie oleju i filtra jest dużo lepiej , czasami dziala kilka tyg. i jest git ,a niekiedy bywa tak ze kilka razy dziennie nie zepnie ...
ale jak juz zepnie to 255 na 10" pali az miło
ze zmiana kol na zimowe zwlekałem do konca ,ale niestety musialo wpasc zimowe kolo
Oz superturismo 8x17" + dystans przod 10mm,tyl 20mm ,opona taka jak zaleca producent 225/45/17
sportec w tym czasie polakieruje i teraz mam dylemat ,lakierować na :
czarny polysk
jakis grafit, polmat
cos podobnego do hyper black
moze ktos cos doradzi
Pozdr.
Hej
przy s3 nic praktycznie sie nie dzieje ,spełnia swoja funkcje ,pomyka na co dzień i tyle ,jedynie co warte odnotowania to w wigilie zaskoczyła mnie zima
jak juz spadło kapkę śniegu to w drodze powrotnej od rodziny sprawdzilem naped
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y39-xPkRn10&t=16s[/youtube]
jak widac działa,z haldexem to w ogóle dziwna sprawa ,po wymianie oleju i filtra jest dużo lepiej , czasami dziala kilka tyg. i jest git ,a niekiedy bywa tak ze kilka razy dziennie nie zepnie ...
ale jak juz zepnie to 255 na 10" pali az miło
ze zmiana kol na zimowe zwlekałem do konca ,ale niestety musialo wpasc zimowe kolo
Oz superturismo 8x17" + dystans przod 10mm,tyl 20mm ,opona taka jak zaleca producent 225/45/17
sportec w tym czasie polakieruje i teraz mam dylemat ,lakierować na :
czarny polysk
jakis grafit, polmat
cos podobnego do hyper black
moze ktos cos doradzi
Pozdr.
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości