Dziękuję wszystkim za gratulacje
zile12 pisze:jedyna rzecz która mi nie pasie (oczywiście kwestia gustu) to ten wystający panel navi z tego powodu, że używam prywatnej nawigacji i wtedy mam na wysokości wzroku dwa ekrany a to już o jeden za dużo.
Spokojnie. Jest magiczny przycisk i można schować ekran

. Jednocześnie nadal może grać muzyka z radia lub płyty itp.
mocomus pisze:jestem ciekawy kolegi wrażeń z pracy skrzyni s-tronic.
Na razie się poznajemy

. Dzisiaj wyjazd z garażu okazał się bezproblemowy, a nawet powtórny wjazd też wyszedł na jeden raz (dzięki za radę

). Czasem jeszcze przy ruszaniu instynktownie szukam lewarka, a tu nagle olśnienie, że auto już jedzie

. Sprawdzałem tryb eco. Faktycznie samochód staje się mułem. Po przełączeniu natomiast w tryb sport jakby wstąpił w A3 diabeł i momentalnie ciągnie do czerwonego pola aby w ułamku sekundy wskoczyć na wyższy bieg. Próbę wykonałem raz gdyż jestem zwolennikiem spokojnego docierania silnika ale wrażenie jest mega pozytywne (nawet zawias mimo, że twardszy pracuje bardziej sprężyście i ciszej niż w mk7

)

. Generalnie używam trybu comfort, w którym wszystko pracuje spokojnie

. Jeśli chcę gwałtownie przyspieszyć, to faktycznie wystarczy depnąć gaz, a skrzynia robi momentalną redukcję nawet o 3 biegi

i zaczyna ciągnąć

.
libert pisze:Bez urazy ale troszkę biednie to wszystko wygląda w środku w porównaniu do golfa highline. Czym się kierowałeś przy zakupie bo A3 to raczej takie premium czysto marketingowe? Pozdrawiam.
No cóż, kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje

.
Owszem kokpit wygląda zdecydowanie prościej niż w mk7 ale jest naprawdę wszystko jest pod ręką i użyte materiały są wyższej jakości (oczywiście tym z golfa nic nie brakuje). Myślę, że najlepiej jest podejść do salonu i samemu ocenić, a jeszcze lepiej zabrać auto na weekend, a potem podyskutować

.
Trevor123 pisze:Czy w tym Audi nie ma mniej miejsca niż w golfie 7 ?
Nie. Miejsca jest tyle samo. Jest tylko niższy od mk7 (łatwiejszy będzie dostęp maszyną do dachu

) , za to fotele mega wygodniejsze od tych z highline

.
marcinmaciek pisze:czy warto dokładać tą kasę
To pewnie zależy od grubości portfela, własnych potrze, oczekiwań itp.

. Taki przykład z mojej najbliższej rodziny. Otóż jednemu potrzeba auta, które przewiezie go z punktu A do B i może to zadanie spełnić stary Matiz (mój teść

). Można też oczekiwać więcej i kupić ostatniego focusa w ecoboost'ie ze 150KM (mój tata

). Podobnie jest z A3 i mk7. Powoli wychodzą pewne różnice, które mogą jednych przekonać do zakupu Audi, a innym nie wystarczą

. Otóż maska w mk7 zamyka się na jeden zaczep, a w A3 na trzy zaczepy. Uszczelki w drzwiach Audi są grubsze i miększe niż w golfie. Drzwi zamykają się delikatniej i ciszej. W środku prawie wcale nie słychać silnika

, a zawieszenie pracuje bardziej sprężyście i ciszej. Pod fotelami pasażerów są kieszonki, a w nich kamizelki odblaskowe. Uchwyty w drzwiach, są zrobione z miększych materiałów niż w golfie. Materiał z podsufitki schodzi na całe słupki A i C oraz do połowy słupka B. W bagażniku jest dodatkowy schowek w boczku na narzędzia do odkręcania kół. Pasażer z przodu ma siatkę na drobiazgi przy konsoli środkowej. Jednak żadne A3 nawet za dopłatą nie ma schowka na okulary w podsufitce

oraz wykładziny w kieszeniach drzwi (za to plastik jest przyjemniejszy i miększy w dotyku

).
To na razie tyle co wyłapałem
