Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
WItam.
Od początku marca stałem się posiadaczem Leona Cupry z 2007. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Wcześniej jeździłem Borą Variant ARL 4motion(co nie którzy powinni kojarzyć), nie ukrywam że troszkę bałem się przesiadki z diesla na benzynę Auto przeszło na początku pełen serwis, olej, płyny i rozrząd. Teraz pod koniec maja został założony dolot powietrza od Top-Tune parts i DP od Dario z CTR z Zabrza. Wszystko zostało zestrojone u Mirka w ECUproject. Poniżej podstawowe info i kilka fotek.
MODEL:
Seat Leon CUPRA
SILNIK:
2.0 TFSI (BWJ)
MOC:
240KM w serii
MODYFIKACJE SILNIKA I UKŁADU WYDECHOWEGO:
Soft ECU Project
Dolot wraz z puszką w carbonie od Top Tune
DP 3" od CTR Tuning
Bez środkowego tłumika, z ostatniego tylko puszka została
UKŁAD HAMULCOWY:
przód 345mm
tył
NADWOZIE:
Lotka z pakietu MS Design (podrabianiec)
WNĘTRZE:
Cuprowe kubły, reszta bez fajerwerków
ZAWIESZENIE:
Seria
KOŁA:
Lato JR3 18x8
Zima ori 18x7,5
AUDIO:
Radio Pioneer avh-4400bt
Głośnik niskotonowy powerbass l-124d
Wzmacniacz u-dimension pro z 4-110 comp
Okablowanie hollywood pro-44
Od razu po kupnie mały pakiet startowy
Uploaded with fotem.pl
Po niecałych dwóch miesiącach użytkowania zakupiłem DP 3" spawany przez CTR tuning oraz dolot od TopTune Parts. DP montowany przez Mirka z ECUproject wraz ze strojeniem
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Dla troszkę lepszego wyglądu wpadły felgi JR3 18" 8j w kolorze białym
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Wpada lotka na wzór z pakietu MS Design
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Zakupione zostaje czarne lusterko z diodami i fotochromem oraz uaktywniono kierunki a'la USA wraz z halogenami po zapłonie
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Przyciemnienie wszystkich szyb folią 50%, a szubki karoseryjne z klamką obklejone czarną folią w połysku
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Aktualnie czekam na grill z CUPRY R310, który wygląda tak:
Uploaded with fotem.pl
Filmik z brzmieniem wydechu (to nie jest v6 ) i start z kreski na seryjnym IC przy 33 stopniach C
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Od początku marca stałem się posiadaczem Leona Cupry z 2007. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Wcześniej jeździłem Borą Variant ARL 4motion(co nie którzy powinni kojarzyć), nie ukrywam że troszkę bałem się przesiadki z diesla na benzynę Auto przeszło na początku pełen serwis, olej, płyny i rozrząd. Teraz pod koniec maja został założony dolot powietrza od Top-Tune parts i DP od Dario z CTR z Zabrza. Wszystko zostało zestrojone u Mirka w ECUproject. Poniżej podstawowe info i kilka fotek.
MODEL:
Seat Leon CUPRA
SILNIK:
2.0 TFSI (BWJ)
MOC:
240KM w serii
MODYFIKACJE SILNIKA I UKŁADU WYDECHOWEGO:
Soft ECU Project
Dolot wraz z puszką w carbonie od Top Tune
DP 3" od CTR Tuning
Bez środkowego tłumika, z ostatniego tylko puszka została
UKŁAD HAMULCOWY:
przód 345mm
tył
NADWOZIE:
Lotka z pakietu MS Design (podrabianiec)
WNĘTRZE:
Cuprowe kubły, reszta bez fajerwerków
ZAWIESZENIE:
Seria
KOŁA:
Lato JR3 18x8
Zima ori 18x7,5
AUDIO:
Radio Pioneer avh-4400bt
Głośnik niskotonowy powerbass l-124d
Wzmacniacz u-dimension pro z 4-110 comp
Okablowanie hollywood pro-44
Od razu po kupnie mały pakiet startowy
Uploaded with fotem.pl
Po niecałych dwóch miesiącach użytkowania zakupiłem DP 3" spawany przez CTR tuning oraz dolot od TopTune Parts. DP montowany przez Mirka z ECUproject wraz ze strojeniem
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Dla troszkę lepszego wyglądu wpadły felgi JR3 18" 8j w kolorze białym
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Wpada lotka na wzór z pakietu MS Design
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Zakupione zostaje czarne lusterko z diodami i fotochromem oraz uaktywniono kierunki a'la USA wraz z halogenami po zapłonie
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Przyciemnienie wszystkich szyb folią 50%, a szubki karoseryjne z klamką obklejone czarną folią w połysku
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Aktualnie czekam na grill z CUPRY R310, który wygląda tak:
Uploaded with fotem.pl
Filmik z brzmieniem wydechu (to nie jest v6 ) i start z kreski na seryjnym IC przy 33 stopniach C
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2016 15:02 przez dobry440, łącznie zmieniany 2 razy.
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
Cyferki zacne
MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
I co opłacało się zmienić klekota na benzynę ? Jak z olejem ?:D
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
Banita95, Czy na zwykłą benzynę to nie wiem, ale na benzynę turbo jak najbardziej Z olejem na razie nie ma problemów, chociaż te silniki potrafią go troszkę żłopać.
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
Nie taj troszkę :p u mnie w robocie a5 pije ten olej ... tak że 5 oleju na miesiąc/dwa
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
Jak trakcyjnie przy tej mocy, bo w końcu ośka ?
MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
Banita95, są takie modele co biorą bardzo dużo i są takie co prawie nic. Opinie i zdania właścicieli są różne.
killerx, przy serii na suchym było ok, z mokrym trakcję łapał tak na połowie 3. Teraz po korekcie na suchym ja trafią się koleiny to kontrola się załącza, a na mokrym trakcję na 4 łapie.
To że nie ma 4Butów to jedyny minus tego auta
killerx, przy serii na suchym było ok, z mokrym trakcję łapał tak na połowie 3. Teraz po korekcie na suchym ja trafią się koleiny to kontrola się załącza, a na mokrym trakcję na 4 łapie.
To że nie ma 4Butów to jedyny minus tego auta
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
Duży plus, że potencjał na ori gratach (turbo itp) spory co widać na załączonym obazku
MK4 1.9 AHF: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=477772" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 VR6: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520019" onclick="window.open(this.href);return false;
S3 8L: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=609771" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
killerx, zadbana Cupra po samym sofcie potrafi wypluć Trójkę z przodu
Re: Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
Pokaz no te felgi. Chętnie wpadnę zobaczyć jak lata taka cupra
Leon Cupra 2.0 TFSI Zenith Grey by dobry440
sliwa404, Jak będziesz w okolicy Lubina to zapraszam
i jedno z AFEJ'em podczas szykowania na RACEISM
i jedno z AFEJ'em podczas szykowania na RACEISM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości