Niestety już nie. Obecnie jeżdżę starszym 2.5 TDI R5 AAT, gdyż uważam iż jest to jeszcze lepsza konstrukcja, o praktycznie niezauważalnie wyższym spalaniu i nieporównywalnie lepszej kulturze pracy.to czemu ty latasz niezniszczalnym 1.9TDi który pali z górki 4l ON/100km?
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
My nadal w firmie mamy T4 2.5TDI ACV którego nachwalić nie mogę...
Potrafi 6L bez problemu palić a potrafi i 1.6t dźwigać jak potrzeba.
Czy -30*C czy +30 każdrazowe odpalanie z pół obrotu wałem i chodzi.
Rozrząd, filtry, ub. jesieni wymieniliśmy mu dopiero fabryczny jeszcze akumulator... 16 lat...
Potrafi 6L bez problemu palić a potrafi i 1.6t dźwigać jak potrzeba.
Czy -30*C czy +30 każdrazowe odpalanie z pół obrotu wałem i chodzi.
Rozrząd, filtry, ub. jesieni wymieniliśmy mu dopiero fabryczny jeszcze akumulator... 16 lat...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Mój jest z 2003 roku. Też ACV, przebieg 335 tys, akumulator też jeszcze fabryczny. Wymiana oleju, filtrów, dolanie płynu do spryskiwaczy to jedyne powody żeby otwierać w nim maskę. Nawet poziomu oleju nie trzeba kontrolować, ponieważ nie weźmie ani grama. W zimie służy też jako rozruch dla benzyn i CR-ów które się poddały. Chyba ostatni porządny diesel, który przez przypadek grupie VAG wyszedł.
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Wczoraj rozmawiałem z kumplem, się zgadało akurat bo w robocie jakoś na początku września nabyli nówkę Caddy 1.6TDI tyle że klasyczny 5-osobowy. Pod maską dokładnie to samo ścierwo CAYD 102KM.
Ze spalaniem to samo: 8L normę mu wpisali bo za ch*ja nie idzie nawet zbliżyć się do granicy 6L. Najniższe jakie kiedykolwiek udało się uzyskać to było 6,2L ale auto leciało puste autostradą i tempomat na 110km/h zapięty.
7800km puki co zrobione ale już wyzywają bo poprzednik (Berlingo 1.6HDI które miało sporego dzwona i poszło na żyletki) z `08r palił do 6,5L a każdy miał w pompie jak jeździł. Ale wyniki z trasy na poziomie 5,2-5,4L to były normalne uzyski i tam nikt o kropelce nie jechał. A potrafił i poniżej 5 notować przy spokojnej jeździe. Jak go gnietli w 5ciu na autostradzie po 150 no to 7,5-8L żłopał z odcinka autostradowego, ale... pojeździł trochę "normalnie" i średnie z całego zbiornika 6,5 się robiło.
Ten średniego z ostatnich trzech tankowań ma 7,8/100km !!! natomiast komputer twierdzi ze 6,1
Ze spalaniem to samo: 8L normę mu wpisali bo za ch*ja nie idzie nawet zbliżyć się do granicy 6L. Najniższe jakie kiedykolwiek udało się uzyskać to było 6,2L ale auto leciało puste autostradą i tempomat na 110km/h zapięty.
7800km puki co zrobione ale już wyzywają bo poprzednik (Berlingo 1.6HDI które miało sporego dzwona i poszło na żyletki) z `08r palił do 6,5L a każdy miał w pompie jak jeździł. Ale wyniki z trasy na poziomie 5,2-5,4L to były normalne uzyski i tam nikt o kropelce nie jechał. A potrafił i poniżej 5 notować przy spokojnej jeździe. Jak go gnietli w 5ciu na autostradzie po 150 no to 7,5-8L żłopał z odcinka autostradowego, ale... pojeździł trochę "normalnie" i średnie z całego zbiornika 6,5 się robiło.
Ten średniego z ostatnich trzech tankowań ma 7,8/100km !!! natomiast komputer twierdzi ze 6,1
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Śmieć zaczyna bić rekordy. Dzisiaj rano tankowałem:
58L na których zrobił 710km co daje 7,9/100km średniego.
Praktycznie bez klimy, zimy nie mamy, opony letnie jeszcze na dodatek przeładowane powietrzem do 2,6 żeby ograniczyć spalanie. Zaczną się zimowe warunki + zimowe opony i znowu spalanie po 9,5 średniego...
Pójdzie śmieć w odstawkę a do roboty się zaprzęgnie T4 2.5TDI R5 bo ten średniego ma 7 w analogicznych warunkach
58L na których zrobił 710km co daje 7,9/100km średniego.
Praktycznie bez klimy, zimy nie mamy, opony letnie jeszcze na dodatek przeładowane powietrzem do 2,6 żeby ograniczyć spalanie. Zaczną się zimowe warunki + zimowe opony i znowu spalanie po 9,5 średniego...
Pójdzie śmieć w odstawkę a do roboty się zaprzęgnie T4 2.5TDI R5 bo ten średniego ma 7 w analogicznych warunkach
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Najlepiej będzie go naprawić, bo to co wydasz teraz na paliwo przekroczy wartość naprawy. Naprawisz i będzie to bardziej opłacalne niż jeżdzenie uszkodzonym.
Te wtryski tylko leją czy coś jeszcze doszło?
Te wtryski tylko leją czy coś jeszcze doszło?
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Wtrysk złom - był jeden a nie wiem jak teraz
DPF złom
Naprawiać można auto mające 300-400 tyś km przebiegu a to kupa ledwo 130 przekręciło a już gdyby mu zrobił przegląd techniczny po nowemu to nie dostanie dopuszczenia do eksploatacji.
Chleje bo DPF zawalony, zawalony DPF wciąż ma uruchomioną procedurę wypalania która się nie kończy przez co chleje a DPF`a wywalić nie można bo nie przejdzie przeglądu jako kastrat i koło się zamyka. A nawet jak przejdzie to ścierwo firmowe... dorwią go gdzieś na drodze krokodyle i jak prywatnemu zabiorą dowód i wypiszą z 500zł to firmowemu grożą kary idące w krotności w/w sumy.
Złom, złom i jeszcze raz złom
DPF złom
Naprawiać można auto mające 300-400 tyś km przebiegu a to kupa ledwo 130 przekręciło a już gdyby mu zrobił przegląd techniczny po nowemu to nie dostanie dopuszczenia do eksploatacji.
Chleje bo DPF zawalony, zawalony DPF wciąż ma uruchomioną procedurę wypalania która się nie kończy przez co chleje a DPF`a wywalić nie można bo nie przejdzie przeglądu jako kastrat i koło się zamyka. A nawet jak przejdzie to ścierwo firmowe... dorwią go gdzieś na drodze krokodyle i jak prywatnemu zabiorą dowód i wypiszą z 500zł to firmowemu grożą kary idące w krotności w/w sumy.
Złom, złom i jeszcze raz złom
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Dzięki Bogu, że nasz Caddy z 2.0TDI jest zupełnym przeciwieństwem do Waszego
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Problem trochę spory bo generalnie wszyscy okoliczni mechesy (z tych ogarniętych) otwarcie przyznają że:
- takiego silnika jeszcze nie robili
- programy którymi dysponują nie bardzo ogarniają te silniki gdyby doszło do konieczności jakiegoś kodowania wtryskiwacza itp
- żaden gwarancji nie daje że po zabiegu będzie ok a nie chciałbym zostać postawiony przed faktem "wymieniłem, sory, nie chce odpalić albo wywalił check albo generalnie niczego to nie zmieniło - jak chlał tak chleje tyle ze uszczupliłem firmowe konto o dobre 2 tyś za imprezę.
- takiego silnika jeszcze nie robili
- programy którymi dysponują nie bardzo ogarniają te silniki gdyby doszło do konieczności jakiegoś kodowania wtryskiwacza itp
- żaden gwarancji nie daje że po zabiegu będzie ok a nie chciałbym zostać postawiony przed faktem "wymieniłem, sory, nie chce odpalić albo wywalił check albo generalnie niczego to nie zmieniło - jak chlał tak chleje tyle ze uszczupliłem firmowe konto o dobre 2 tyś za imprezę.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Piasek, sorry za oftop, ale jak już jestesmy przy śmieciowych silnikach Masz jakieś wieści o 1.6 dci renault/nissan/c-klasa po 2012 roku, (nie 1.5, który jest montowany w równolegle) tak się przymierzam do talismana ale to co słyszę to opinie od sasa do lasa....
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Re: A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Z Opla Vivaro 1.6 BiTurbo (to ten sam silnik) - chwali sobie a mają 3 szt.
Ale auto tylko trasy ogląda: 15-18tyś km miesięcznie kręci.
Ale auto tylko trasy ogląda: 15-18tyś km miesięcznie kręci.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
A ile przelotów już maja porobione ?Piasek pisze:Z Opla Vivaro 1.6 BiTurbo (to ten sam silnik) - chwali sobie a mają 3 szt.
Ale auto tylko trasy ogląda: 15-18tyś km miesięcznie kręci.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
We wrześniu jakoś z nim gadałem to po stówce każdy miał, ale mówił że w branży są już ludzie co 200 przekroczyli (działalność 1-osobowa a jeździ 3 kierowców, co wyjazd zmiana kierowcy, auto 7-8 tyś km tygodniowo nawija) głównie ci ze ściany wschodniej bo tam w ch*j ludzi na zachodzie pracuje
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości