IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Witam. Przedstawiam moje auto seat Ibiza nabyłem kilka lat temu i od tego momentu cały czas jakiś modyfikacje w stronę prowadzenia i mocy silnika. Wszystkie przeróbki wykonałem sam, soft ogarnia Robert Tune-up
Rok produkcji 2001
Kolor granatowy
Silnik 1,9 TDI ALH
Moc seryjna 90koni na hamownie było 100koni
Wyposażenie klimatronik, ABS, elek szyby itp..
Modyfikacje
Silnik:
Głowica po lekkim portingu, mała obróbka tłoków, pompa wtryskowa poskładana chyba z 4roznych pomp, wtryski byli 216ki, 260ki, 270ki,
Turbina była AWX/ARL potem GTB2260VK na różnych kolektorach żeliwnych i baranach dzisiaj turbina GTB2260VKLR z mercedesa Blu tec turbina na łożyskach kulkowych ceramicznych, chłodzona woda najnowsza generacja GTB. Jestem chyba pierwszy kto włożył taka turbinę do 1,9TDI.
Kolektor ssący BLS w przyszłości jakiś castom własnej roboty
Walek rozrządu od SDI E38
W planach nowy silnik na wale i korbach z 2.0TDI głowica na większych zaworach itp. Plan na 280-290 koni.
Dolot TIP3cala, orurowanie fmic na razie fi 50 będzie 2,5 cala. Intercooler 550x230x65
DP 3 cala, wydech 2,5cala na jednym tłumiku
Zawieszenie:
Sprężyny eibach, amortyzatory bilstein B8. Wszystkie gumy czerwony poliuretan. W planach grubsze stabilizatory, sprężyny H&R. Rozporka dolna i górna własnej roboty.
Felgi 17 OZ MSW
Hamulca:
Przedni tarze 300mm, zacisk BREMBO z BMW e38, tylne tarczy 260mm nie wentylowane z alfy na ori zacisku.
Wnętrze:
Przedni foteli z audi TT oryginalne to tragedia. Wszystkie blachy drzwi, bagażnik, klapa dach wyklejone matami bitumicznymi i pianka.
Car Audio:
Radio Pioneer 2DIN, głośniki w drzwiach 2Xkicx, sub 300mm Hertz
GTB2260VK
gtb2260VKLR na baranie
choroba ibiz
I na koniec kilka wykresów mocy
Rok produkcji 2001
Kolor granatowy
Silnik 1,9 TDI ALH
Moc seryjna 90koni na hamownie było 100koni
Wyposażenie klimatronik, ABS, elek szyby itp..
Modyfikacje
Silnik:
Głowica po lekkim portingu, mała obróbka tłoków, pompa wtryskowa poskładana chyba z 4roznych pomp, wtryski byli 216ki, 260ki, 270ki,
Turbina była AWX/ARL potem GTB2260VK na różnych kolektorach żeliwnych i baranach dzisiaj turbina GTB2260VKLR z mercedesa Blu tec turbina na łożyskach kulkowych ceramicznych, chłodzona woda najnowsza generacja GTB. Jestem chyba pierwszy kto włożył taka turbinę do 1,9TDI.
Kolektor ssący BLS w przyszłości jakiś castom własnej roboty
Walek rozrządu od SDI E38
W planach nowy silnik na wale i korbach z 2.0TDI głowica na większych zaworach itp. Plan na 280-290 koni.
Dolot TIP3cala, orurowanie fmic na razie fi 50 będzie 2,5 cala. Intercooler 550x230x65
DP 3 cala, wydech 2,5cala na jednym tłumiku
Zawieszenie:
Sprężyny eibach, amortyzatory bilstein B8. Wszystkie gumy czerwony poliuretan. W planach grubsze stabilizatory, sprężyny H&R. Rozporka dolna i górna własnej roboty.
Felgi 17 OZ MSW
Hamulca:
Przedni tarze 300mm, zacisk BREMBO z BMW e38, tylne tarczy 260mm nie wentylowane z alfy na ori zacisku.
Wnętrze:
Przedni foteli z audi TT oryginalne to tragedia. Wszystkie blachy drzwi, bagażnik, klapa dach wyklejone matami bitumicznymi i pianka.
Car Audio:
Radio Pioneer 2DIN, głośniki w drzwiach 2Xkicx, sub 300mm Hertz
GTB2260VK
gtb2260VKLR na baranie
choroba ibiz
I na koniec kilka wykresów mocy
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mark_Funky
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 17:42
- Lokalizacja: WOS
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
to wkoncu jakie wtryski masz zalozoneFodor pisze:Witam. Przedstawiam moje auto seat Ibiza nabyłem kilka lat temu i od tego momentu cały czas jakiś modyfikacje w stronę prowadzenia i mocy silnika. Wszystkie przeróbki wykonałem sam, soft ogarnia Robert Tune-up
Rok produkcji 2001
Kolor granatowy
Silnik 1,9 TDI ALH
Moc seryjna 90koni na hamownie było 100koni
Wyposażenie klimatronik, ABS, elek szyby itp..
Modyfikacje
Silnik:
Głowica po lekkim portingu, mała obróbka tłoków, pompa wtryskowa poskładana chyba z 4roznych pomp, wtryski byli 216ki, 260ki, 270ki,
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
no ładna ładna bestia
było : Honda Dj1 50cmm 93r, Kingway Swift 50 4T 08r, Aprilia SR50R Factory 07r
jest : Seat Ibiza 6K2 1.4ANW 99r
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=510066" onclick="window.open(this.href);return false;
jest : Seat Ibiza 6K2 1.4ANW 99r
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=510066" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
roboty sporo, co z tymi kielichami, pospawane?
gruby wynik, ale koło straszliwie pasqdne;)
gruby wynik, ale koło straszliwie pasqdne;)
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Mega. Bede kibicował. Jakie sprzeglo tam daje rade??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
krzysiek1606 wtryski jak na razie firad 270.
miskieusz kolo było paskudne wiec zostało pomalowane na czarny połysk i teraz wygląda caklem spoko to dobrze widać http://nowa.pomorska.tv/sport/materialy ... rojmiescie" onclick="window.open(this.href);return false;
wesol sprzęgło dzisiaj już nie daje rady wiec zastanawiam się nad podwójnym dociskiem.
miskieusz kolo było paskudne wiec zostało pomalowane na czarny połysk i teraz wygląda caklem spoko to dobrze widać http://nowa.pomorska.tv/sport/materialy ... rojmiescie" onclick="window.open(this.href);return false;
wesol sprzęgło dzisiaj już nie daje rady wiec zastanawiam się nad podwójnym dociskiem.
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Jakiś aktual?
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Ibizka konkretnie dokoksowana, jak z dymem w takim setupie? I z czego tarcza przód? Ibiza cupra ta stara?
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Witam. dawno tu nie zaglądałem. A trochę zmian było.
Turbo na łożyskach kulkowych z mercedesa GTB2260vklr ogólnie turbina już jeździ w samochodzie dość długo. Po jakiś czasie wpadła hybryda VKLR na większym kole kompresji.
Wpadł tez filtr gąbkowy ITG na którym doszło 10KM Po wymianie turbiny i założeniu filtra moc wzrosła do 275KM i 470NM
po czym moc została ograniczona bo sprzęgło nie dawało rady. Cały czas po głowi chodził kolektor ssący zrobiony od podstaw na trąbkach
TIP aluminiowy 3 cala
po zamontowaniu kolektora doszło kolejne 10KM ale wcześniej jak hamowal to na wykresie było widać ze cos nie domaga mimo ze kolektor dal 10KM. Ogólnie po zamontowaniu kolektora wykres fajnie się wyrównał niema już tego skoku pod koniec obrotów. Wykres jest równy i płyny ja turbo benzyna. Wrażenie z jazdy niesamowite mimo ze na hamowni niema więcej jak 250Km i 420NM. Niestety ibiza traci moc bardzo slaby NM z dołu cos około 240Nm przy 2rpm. Zajrzymy jeszcze do softu zobaczymy co tam się dzieje, jak nie to zostaje tylko jedno pogięte korby niemiała lekko...
Ale to nic bo czeka już nowy dol z ASZ po przebiegu 98tys.km, głowica na dużych zaworach, wtryski 330ki.
Turbo na łożyskach kulkowych z mercedesa GTB2260vklr ogólnie turbina już jeździ w samochodzie dość długo. Po jakiś czasie wpadła hybryda VKLR na większym kole kompresji.
Wpadł tez filtr gąbkowy ITG na którym doszło 10KM Po wymianie turbiny i założeniu filtra moc wzrosła do 275KM i 470NM
po czym moc została ograniczona bo sprzęgło nie dawało rady. Cały czas po głowi chodził kolektor ssący zrobiony od podstaw na trąbkach
TIP aluminiowy 3 cala
po zamontowaniu kolektora doszło kolejne 10KM ale wcześniej jak hamowal to na wykresie było widać ze cos nie domaga mimo ze kolektor dal 10KM. Ogólnie po zamontowaniu kolektora wykres fajnie się wyrównał niema już tego skoku pod koniec obrotów. Wykres jest równy i płyny ja turbo benzyna. Wrażenie z jazdy niesamowite mimo ze na hamowni niema więcej jak 250Km i 420NM. Niestety ibiza traci moc bardzo slaby NM z dołu cos około 240Nm przy 2rpm. Zajrzymy jeszcze do softu zobaczymy co tam się dzieje, jak nie to zostaje tylko jedno pogięte korby niemiała lekko...
Ale to nic bo czeka już nowy dol z ASZ po przebiegu 98tys.km, głowica na dużych zaworach, wtryski 330ki.
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Witaj Fiodor. Widzialem ze Rob tam ostatnio modzil cos na ksztalt twojego potwora a w golfie 4. Tez wyplulo ponad 270 KM. Fajna sprawa taki mod to juz niezly wyczyn. Popieram ze nie chcesz isc w jakies dopalki w stylu LPG czy nitro. Jak dobrze widze odma bedzie nadla podpieta??
Srednica "wiatraczka" w VKLR jaka byla i jaka jest teraz?
Srednica "wiatraczka" w VKLR jaka byla i jaka jest teraz?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Ponawiam pytanko o tarcze na przodzie z czego są jeśli można wiedzieć? Kolektor robił kolega luckash?
IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki
Wczoraj był golf4 gtb2260vk, pompa12, wtryski 360ki. przy 3rpm było ponad 600NM. Robert trochę złagodził i wydłużył wykres wyszło 275KM i 515NM. Opanować te wtryski nie był proste moment i paliwo z pompy jest wyrzucone. Zrobię zdjęcia i wrzucę w odpowiednim dziale.
wirnik jest większy o 2,5mm jeśli dobrze pamiętam.
tarcze są 300mm z reno grand scenik, trzeba powiększyć otwór centrujący.
Wszystkie pracy przy samochodzie wykonałem sam oprócz strojenia. Kolektor to mój własny pomysł.
wirnik jest większy o 2,5mm jeśli dobrze pamiętam.
tarcze są 300mm z reno grand scenik, trzeba powiększyć otwór centrujący.
Wszystkie pracy przy samochodzie wykonałem sam oprócz strojenia. Kolektor to mój własny pomysł.
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości