Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

Post autor: MatthewG » pn kwie 21, 2014 10:21

Widziałem fotki :bajer: kiedy Tomku planujesz jechać? Ułęż? To może i ja się wybiorę bolidem siostry :hmm:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

Post autor: JJacek » śr kwie 23, 2014 04:52

Jak toto się prowadzi, poza tym że zajebiscie? Pewnie jak gokart. 18tki wejdą na hamulce?



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

Post autor: zlos » śr kwie 23, 2014 07:22

JJacek pisze:Jak toto się prowadzi, poza tym że zajebiscie? Pewnie jak gokart.
Przyjemnie :)
Układ kierowniczy przekazuje mnóstwo informacji, kiera żyje swoim życiem i gada jak najęta.
W trybie cruising ma zadziwiająco komfortowe zawieszenie. Silnik ładnie ciągnie od niskich obrotów, fajnie ułożony moment obrotowy, nie musisz deptać żeby jechać dynamicznie.

Przy dociśnięciu gazu autko jakby napinało mięśnie, silnik z grzecznego zmienia się w kopiącego w plecy zwierzaka.
W trybie sportowym zawias jest znacząco twardszy i kiera ma zmniejszone wspomaganie - auto jedzie jak gokart.

W zakręcie - niestety - zachęca do jazdy na granicy przyczepności ;) W pewnym momencie auto jakby się łamało i wklejało w łuk zakrętu - ponoć jest to zaleta auta z centralnym silnikiem.
Bardzo łatwe do kontrolowania, chętnie zarzuca dupeńką w uroczy sposób, zachęca właściwie cały czas do energicznego operowania gazem.

Dźwięk to osobna liga. W końcu 10cm za plecami pracuje 3.4 litrowy bokser. Przy przekroczeniu 5500 rpm zmienia się z chropawego barytonu i ryczy pełnym, przepitym gardłem Joe Cockera.

Owszem, zdarzyło się docisnąć tak, że młodzieniec w BMW musiał odpuścić w zakręcie ;) Nie byłbym sobą, gdybym tego nie sprawdził :D


BTW: fotki z mycia brudasa:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 473&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
JJacek pisze:18tki wejdą na hamulce?
Tak, spokojnie. Nie ma wielkich hebli, bo nie ma wielkiej masy i 600 koni ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

Post autor: tirsone » śr kwie 23, 2014 11:27

Dopiero dziś znalazłem ten temat :). I co tu napisać....

Wiadomo inna bajka niż np. stare mk2. Tu raczej wiele zrobić się nie da, a na pewno nie za grosze jak w starszych autkach, a jednak po cichu marzę o takim wnętrzu w skórze, czerwonym też nie pogardzę :P

Furka bardzo ładna, i choć jeśli chodzi o auta sportowe to preferuję inną markę z grupy VAG to jednak autka ma w sobie urok i musi się nim fajnie śmigać.


Gratki :)


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)

Post autor: zlos » śr kwie 23, 2014 21:02

tirsone pisze:Wiadomo inna bajka niż np. stare mk2. Tu raczej wiele zrobić się nie da, a na pewno nie za grosze jak w starszych autkach
Fakt. Inna bajka, ale również fajna. Tym bardziej, że rocznik 2006 jest coraz tańszy :)
W takim aucie robienie czegokolwiek - w sensie tuningu - to moim zdaniem niezbyt dobry pomysł. Stają się niesprzedawalne. Zabawa polega na utrzymaniu serii jak najdłużej.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości