Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
MODEL: Porsche Cayman S 2006
SILNIK: wolnossący 3.4 w układzie bokser, 6 cylindrów, centralnie położony
SKRZYNIA: Tiptronic 5b.
MOC: 295KM / 340 Nm (seria)
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: PSM
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: 19", przód 235/35, tył 265/35, custom paint w kolorze nadwozia, oryginalne
NADWOZIE: executive grey
WNETRZE: pakiet Sport Chrono, climatronic, pełny pakiet skórzany w kolorze teracotta, fotele sportowe podgrzewane, wszystkie lusterka automatycznie przyciemniane, navi PCM 2.1, PASM, PSM, zegary w kolorze wnętrza, biksenony
AUDIO: Seria (Bose)
Wyciągnięty spod koca 7 lat przejeżdżone na oryginalnych oponach, przebieg 31.000 km - użytkowane jako weekendowa lalunia.
Po zakupie:
- wymiana kompletu opon na nowe Michelin Super Sport w specyfikacji N0.
- zakup drugiego kompletu opon Michelin Alpin PA4, gdyby Bóg opuścił i w zimie lansik byłby niezbędny
- wymiana tylnych klocków hamulcowych, full przegląd w Porsche
- aktualizacja komputerów i nawigacji z wersji 1.00 do 4.1 oraz map z 2013 roku
W planach:
- zabezpieczenie kwarcem lakieru
- ogólne spa dla laluni, masaże itd
Brak jakiejkolwiek chęci do tuningu auta, zadanie jest proste: prosiaczek ma być sobą do końca swoich dni. Zakaz malowania znaczków na czarno oraz wstawiania różowych felg
Zastosowanie: lansowóz dający mnóstwo frajdy z jazdy.
Cena: naprawdę bardzo śmieszna w porównaniu z wartością z salonu, wynoszącą tłusto ponad 100k EUR.
SILNIK: wolnossący 3.4 w układzie bokser, 6 cylindrów, centralnie położony
SKRZYNIA: Tiptronic 5b.
MOC: 295KM / 340 Nm (seria)
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: PSM
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: 19", przód 235/35, tył 265/35, custom paint w kolorze nadwozia, oryginalne
NADWOZIE: executive grey
WNETRZE: pakiet Sport Chrono, climatronic, pełny pakiet skórzany w kolorze teracotta, fotele sportowe podgrzewane, wszystkie lusterka automatycznie przyciemniane, navi PCM 2.1, PASM, PSM, zegary w kolorze wnętrza, biksenony
AUDIO: Seria (Bose)
Wyciągnięty spod koca 7 lat przejeżdżone na oryginalnych oponach, przebieg 31.000 km - użytkowane jako weekendowa lalunia.
Po zakupie:
- wymiana kompletu opon na nowe Michelin Super Sport w specyfikacji N0.
- zakup drugiego kompletu opon Michelin Alpin PA4, gdyby Bóg opuścił i w zimie lansik byłby niezbędny
- wymiana tylnych klocków hamulcowych, full przegląd w Porsche
- aktualizacja komputerów i nawigacji z wersji 1.00 do 4.1 oraz map z 2013 roku
W planach:
- zabezpieczenie kwarcem lakieru
- ogólne spa dla laluni, masaże itd
Brak jakiejkolwiek chęci do tuningu auta, zadanie jest proste: prosiaczek ma być sobą do końca swoich dni. Zakaz malowania znaczków na czarno oraz wstawiania różowych felg
Zastosowanie: lansowóz dający mnóstwo frajdy z jazdy.
Cena: naprawdę bardzo śmieszna w porównaniu z wartością z salonu, wynoszącą tłusto ponad 100k EUR.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
No Panie gratuluję zakupu
Ale coś słabiutko z mocą
zlos no i widzę kilka wad..
Na pierwszy ogień blachy muszą polecieć na "nasze"
W drugiej kolejności breloczek kluczyka do wymiany
Ale coś słabiutko z mocą
zlos no i widzę kilka wad..
Na pierwszy ogień blachy muszą polecieć na "nasze"
W drugiej kolejności breloczek kluczyka do wymiany
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Nie no ładnie się dzieje ładnie.
Ale może jakiś kit -20 chociaż
Ale może jakiś kit -20 chociaż
- anti_tank
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: śr cze 05, 2013 18:15
- Lokalizacja: Jaroszów/Strzegom [DSW]
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
No cóż, kto bogatemu zabroni.
koło gleba i nic więcej nie trzeba.
Oby dawał frajdę z jazdy.
koło gleba i nic więcej nie trzeba.
Oby dawał frajdę z jazdy.
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Widzę ten kierunek nie tylko mi się marzy, Tobie już się spełnił Jeździłem Caymanem S po lifcie zaraz po premierze, aż się potem nie chciało swoim do domu wracać. Balans, układ kierowniczy, dźwięk, wrażenia ze środka, pozycja za kierownicą - ideał pod każdym względem
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
pogratulować tylko można:)
środek trochę za pstrokaty ale pełna skóra więc nie ma co narzekać;)
szerokości i niech cieszy
środek trochę za pstrokaty ale pełna skóra więc nie ma co narzekać;)
szerokości i niech cieszy
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Zawias ma regulowaną twardość, więc kity -20mm odpadają.
Starzeję się, preferuję wygodę. W golfie też wylatuje twardy zawias Bilsteina i na jego miejsce wchodzi Streetcomfort od KW.
Odnośnie ceny, to auto kosztowało dużo mniej niż wygląda.
Moc... rzecz względna. Specjalnie wybrałem model, w którym nie za bardzo jest jak grzebnąć w silniku. Żeby nie kusiło zrobić z kolejnego auta atomowej taczki
300 kunia przy takiej masie i tak robi 95% aut spod świateł, a na pozostałe 4,99% mam golfa
Frajda z jazdy jest niesamowita. To moje pierwsze autko z centralnym silnikiem. Prowadzi się jak po szynach, niesamowicie stabilne. Kierownica żyje swoim życiem, cały czas opowiada po czym jedzie i jak się czuje pani przyczepność. Nie od kozery na Nurburgringu czas ma lepszy od Carrery, czuje się, że to autko kocha zakręty. W sumie morda się cieszy, jak podchodzę do laluni z kluczykami w dłoni
Wymieniłem jeszcze pióra wycieraczek, po 7 latach gumki już tak nie ściągały
Starzeję się, preferuję wygodę. W golfie też wylatuje twardy zawias Bilsteina i na jego miejsce wchodzi Streetcomfort od KW.
Odnośnie ceny, to auto kosztowało dużo mniej niż wygląda.
Moc... rzecz względna. Specjalnie wybrałem model, w którym nie za bardzo jest jak grzebnąć w silniku. Żeby nie kusiło zrobić z kolejnego auta atomowej taczki
300 kunia przy takiej masie i tak robi 95% aut spod świateł, a na pozostałe 4,99% mam golfa
Frajda z jazdy jest niesamowita. To moje pierwsze autko z centralnym silnikiem. Prowadzi się jak po szynach, niesamowicie stabilne. Kierownica żyje swoim życiem, cały czas opowiada po czym jedzie i jak się czuje pani przyczepność. Nie od kozery na Nurburgringu czas ma lepszy od Carrery, czuje się, że to autko kocha zakręty. W sumie morda się cieszy, jak podchodzę do laluni z kluczykami w dłoni
Wymieniłem jeszcze pióra wycieraczek, po 7 latach gumki już tak nie ściągały
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Kapitalna fura Styl , klasa i elegancja
PS.
Czekamy na turbo Joke
PS.
Czekamy na turbo Joke
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Duże ma być?konrad141 pisze:Czekamy na turbo Joke
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
maleńka w planach mam troszkę większą:
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Chyba masz racjęRapix pisze:i znowu automat chyba nie lubisz manuala ?
Czasem jest fajnie pomachać kijkiem... na torze na przykład. Ale jak już nauczysz się jeździć dynamicznie automatem, wymuszać redukcję gazem i podtrzymywać niskie biegi to jakoś tęsknota mija
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Porsche Cayman S (987) dyskretny urok burżuazji ;-)
Prosiak pierwsza klasa Gratki zakupu, teraz tylko się cieszyć przyjemnością z jazdy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości