MODEL:
SEAT CORDOBA Vario SPORT 1.9 TDI
SILNIK:
1.9 TDI - ASV - 110km
ROCZNIK:
2001
WYPOSAŻENIE:
- 4 x el. szyby
- 2 x el. lusterka
- 4 x Airbag
- centralny zamek
- alarm
- wspomaganie
- czujnik deszczu
- ABS
- ASR, EDL (elektroniczna blokada dyferencjału)
- fabryczne zawieszenie sportowe (niższe/twardsze)
- fabrycznie mocniejsze hamulce (przy:280mm, tyl 232mm)
- automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne
- skórzana kierownica
- klima automatyczna
- halogeny
KOŁA:
- OZ Racing F1 7.5J R16 - Toyo T1R 205/45/16
- Dezent 7J R15 - na zime
- stal R15 - na zime - 185/55R15
HAMULCE:
- przód: zaciski dwutłoczkowe Girling 60
- przód: tarcze wentylowane, nacinane/nawiercane Bozarto 280mm + klocki TRW
- tył: tarcze lite, nacinane/nawiercane Bozarto 232mm + klocki TRW
ZMIANY:
- OZ Racing F1 7.5J r16 - Toyo T1R 205/45/16
- zaciski przód/tył czerwone
- hamulce przod/tyl: tarcze Bozarto (nawiercane/nacinane) + TRW
- wyrzucony bagaznik dachowy
- wyciety katalizator
- wymieniona koncowka mocy: MOSFET 4 x 50W
- zaciski dwutłoczkowe Girling 60
W PLANACH:
- przyciemnienie tylnych szyb
- naprawa wytartych plastików
- jakieś audio
- z czasem zobaczymy
- FMIC
- turbo z awx moze brd
- wieksze wtryski
- program
- jakies fele 16 (najchetniej oz) - jest
Poprzedni właściciel trochę w niego włożył początkiem roku (nowa głowica, nowy rozrusznik, i trochę innych nowych drobiazgów)
Na dzien dzisiejszy auto ma ponad 277tys, wymienilem tylne zawieszenie, i został wyrzucony kat. W wolnej chwili zrobie nowe foty.
---------------------------------------------------------------------
* 05.05.2012 *
---------------------------------------------------------------------
tarcze Bozatro nacinane/nawieracne + klocki TRW, do tego Dezent 7J R15 z oponami Yokohama S.drive AS01 195/50R15
---------------------------------------------------------------------
* 29.03.2013 *
---------------------------------------------------------------------
nowe felgi z oponami od kolegi z forum
OZ Racing F1 7.5J R16:
..do tego opony Toyo T1R 205/45R16:
już na aucie..
oraz nowa końcówka mocy MOSFET 4 x 50W:
...przebieg 360 tys km..
---------------------------------------------------------------------
* 22.04.2013 *
---------------------------------------------------------------------
doszły zaciski Girling 60, wymiana uszczelniaczy Autofren, smar do cylinderków ATE + liqui moly do prowadnic,, i jutro na auto,,
---------------------------------------------------------------------
* 23.04.2013 *
---------------------------------------------------------------------
po regeneracji, szybkiej poprawie lakieru przyszedł czas na montowanie, wszystko pasuje P&P, poniżej foty z montażu oraz porównanie kloców oraz zacisków..
póki co klocki się jeszcze docierają ale różnica w hamowaniu jest naprawdę kolosalna.. szeczególnie przy większych prędkościach..
---------------------------------------------------------------------
* 09.05.2013 *
---------------------------------------------------------------------
zmieniony został kolektor dolotowy, na tez z PD, do tego flansza zamiasiast EGR i klapy gaszącej, a na zakończanie uproszczenie układu podciśnienia, obsługuje on teraz jedynie turbo i wspomaganie pompy hamulcowej..
pomimo ze silnik ciągle na seryjnych gratach i sofcie, delikatnie czuć różnice, turbo wstaje troche wcześniej do tego jakby lepiej reaguje na pedał gazu
poniżej schemat uproszczenia vacuum:
---------------------------------------------------------------------
* 03.06.2013 *
---------------------------------------------------------------------
Dzisiaj auto odwiedzilo hamownie, ponizej wynik:
---------------------------------------------------------------------
* 23.07.2013 *
---------------------------------------------------------------------
Po dwoch dniach walki, w koncu udalo sie zamontowac FMIC, po czym auto zostalo zawirusowane w CTR Tuning Zabrze,, ponizej wynik..
[6K5] SEAT Cordoba VARIO'T sport (1.9TDI ASV+)
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
[6K5] SEAT Cordoba VARIO'T sport (1.9TDI ASV+)
Ostatnio zmieniony pn sie 19, 2013 16:32 przez p14c3k, łącznie zmieniany 2 razy.
[6K5] SEAT Cordoba VARIO'T sport (1.9TDI ASV+)
dzieje, dzieje, jednak zapomnailem tutaj o aktualizjacji..
i teraz pojawia sie dylemat, co dalej..
230+brd czy na spokojanie 216 i awx (lub awx/arl a moze tez brd..),, do tego walek z sdi i moze 11?
i teraz pojawia sie dylemat, co dalej..
230+brd czy na spokojanie 216 i awx (lub awx/arl a moze tez brd..),, do tego walek z sdi i moze 11?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
[6K5] SEAT Cordoba VARIO'T sport (1.9TDI ASV+)
Witam, na sąsiednim forum też czytałem.
Jeśli nie planujesz zbyt wielkiej mocy to wkładaj AWX/ARL, ja mam tak u siebie i na 216tkach i popie 10mm miałem 162KM i 333NM, bez dymnie, teraz siedzi już 11tka i jest lepsza góra, ale nie było jeszcze ostatecznego strojenia, bo jeszcze będą kolejne zmiany i dopiero strojenie.
soundmaniac na BRD, 216tkach i hybrydzie 10/11 miał 192KM, jednak nie było to potwierdzone wykresem na forum.
216tki do 18XKM powinny wystarczyć, ale na pompie 11cie, chodź widziałem na 10tce i 216tkach z pompą wstępną 180KM.
Pozdrawiam.
Jeśli nie planujesz zbyt wielkiej mocy to wkładaj AWX/ARL, ja mam tak u siebie i na 216tkach i popie 10mm miałem 162KM i 333NM, bez dymnie, teraz siedzi już 11tka i jest lepsza góra, ale nie było jeszcze ostatecznego strojenia, bo jeszcze będą kolejne zmiany i dopiero strojenie.
soundmaniac na BRD, 216tkach i hybrydzie 10/11 miał 192KM, jednak nie było to potwierdzone wykresem na forum.
216tki do 18XKM powinny wystarczyć, ale na pompie 11cie, chodź widziałem na 10tce i 216tkach z pompą wstępną 180KM.
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości