Szare Toledo 1M by _Chudy_
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Szare Toledo 1M by _Chudy_
Siemka
Po ponad dwóch latach od sprzedania mojego mk3:
Później była przygoda z czymś zupełnie innym jednak jakiś czas temu w moje ręce trafiło auto, które jest w rodzinie od prawie 4 lat. Po krótce jest to Seat Toledo 1M ARL 2003 rok. Stan taki jak widać na zdjęciach: tu obity, tu zagięty, tam zarysowany ale spokojnie wszystko z upływem czasu będzie sukcesywnie ogarniane.
Parę fotek serii:
Parę dni później założyłem srebrną ramkę deski od Top Sporta, oryginalne radio oraz czarną półkę z rolętą:
Przed założeniem zawiasu miejsce platikowej osłony miski zajęła stalowa:
Po około 2 tygodniach na pokład wpadł gwint Ta-Technixa z twardszymi odbojami z przodu i tyłu oraz stabilizator od s3:
Tak to wyglądało po wstępnym obniżeniu:
Parę dni po założeniu gwintu zmieniłem koła. Zdecydowałem się na felgi Rial Nogaro. Przód 8" ET z 15mm dystansem wynosi 20 tył natomiast 9" i ET30. Felgi po zakupie zostały odmalowane a ich ranty wypolerowane u http://felgenman.pl" onclick="window.open(this.href);return false;. Robota wykonana naprawdę solidnie Do tego opony z przodu i z tyłu to 215/35/18. Tył na delikatnym naciągu przód niestety bez :-/ Ogólnie z przodu został około 1cm gwintu, z tyłu natomiast gwint już się skończył i prędzej czy później będzie musiała wylecieć regulacja tak, żeby tył był mniej więcej równo z przodem bo teraz jest straszna luka z tyłu :-/ Do tego wyrzuciłem oznaczenia z tylnej klapy oraz odkręciłem wystające części haka. Parę zdjęć po myciu:
Po ponad dwóch latach od sprzedania mojego mk3:
Później była przygoda z czymś zupełnie innym jednak jakiś czas temu w moje ręce trafiło auto, które jest w rodzinie od prawie 4 lat. Po krótce jest to Seat Toledo 1M ARL 2003 rok. Stan taki jak widać na zdjęciach: tu obity, tu zagięty, tam zarysowany ale spokojnie wszystko z upływem czasu będzie sukcesywnie ogarniane.
Parę fotek serii:
Parę dni później założyłem srebrną ramkę deski od Top Sporta, oryginalne radio oraz czarną półkę z rolętą:
Przed założeniem zawiasu miejsce platikowej osłony miski zajęła stalowa:
Po około 2 tygodniach na pokład wpadł gwint Ta-Technixa z twardszymi odbojami z przodu i tyłu oraz stabilizator od s3:
Tak to wyglądało po wstępnym obniżeniu:
Parę dni po założeniu gwintu zmieniłem koła. Zdecydowałem się na felgi Rial Nogaro. Przód 8" ET z 15mm dystansem wynosi 20 tył natomiast 9" i ET30. Felgi po zakupie zostały odmalowane a ich ranty wypolerowane u http://felgenman.pl" onclick="window.open(this.href);return false;. Robota wykonana naprawdę solidnie Do tego opony z przodu i z tyłu to 215/35/18. Tył na delikatnym naciągu przód niestety bez :-/ Ogólnie z przodu został około 1cm gwintu, z tyłu natomiast gwint już się skończył i prędzej czy później będzie musiała wylecieć regulacja tak, żeby tył był mniej więcej równo z przodem bo teraz jest straszna luka z tyłu :-/ Do tego wyrzuciłem oznaczenia z tylnej klapy oraz odkręciłem wystające części haka. Parę zdjęć po myciu:
Szare Toledo 1M by _Chudy_
Ciekawy Seacik i plany tez ciekawe na glebie wyglada kozacko. Osobiscie podobaja mi sie te toledo i leony mozna cos bardzo ciekawego z tego stworzyc powodzenia w modzeniu
"Jeśli pewnego dnia prędkość mnie zabije, nie płaczcie, ponieważ umarłem z uśmiechem na ustach." Paul Walker
Moja Golfina --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6368610" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja Golfina --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6368610" onclick="window.open(this.href);return false;
Szare Toledo 1M by _Chudy_
Pozazdrościć seacika kolor przepiękny. Powodzenia życzę ;]
Golfik mk2 1991 1.3 Pasadena w trakcie renowacji
Re: Szare Toledo 1M by _Chudy_
Graty na wiosnę:
-tempomat z wiązką
- tylny zderzak bez dziury na hak
- niepogięte tylne drzwi w kolorze
-tempomat z wiązką
- tylny zderzak bez dziury na hak
- niepogięte tylne drzwi w kolorze
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
Szare Toledo 1M by _Chudy_
W pamięci mam golfa wiec wnioskuję , że seat będzie równie dobry W wakacje miałem takiego oglądać ale mi sprzątneli sprzed nosa i wyszło coś zupełnie innego obecnie .
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
Re: Szare Toledo 1M by _Chudy_
Żeby było trochę sztywniej na wiosnę wpadną:
- przód góra i dół ori s3
- tył góra niestety "amelinium" niby FK do mk4 ale po wstępnych przymiarkach powinno pasować też do toledo
- mimo 9" z tyłu było trochę za wąsko więc + 10mm na stronę
- przód góra i dół ori s3
- tył góra niestety "amelinium" niby FK do mk4 ale po wstępnych przymiarkach powinno pasować też do toledo
- mimo 9" z tyłu było trochę za wąsko więc + 10mm na stronę
- Adrian1989
- Łysy z Brazzers
- Posty: 7800
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
- Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
- Kontakt:
Szare Toledo 1M by _Chudy_
no baza fajna,przynajmniej malo tego widac na zlotach
"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam "
"Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."
"Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."
Re: Szare Toledo 1M by _Chudy_
Czas na jakiś up:
Toledziak obecnie stoi u lakiernika. Malują się zderzaki, maska, drzwi do podmianki + jakieś duperele a na koniec polerka całości. Po lakierniku trzeba jeszcze ogarnąć parę mechanicznych spraw, żeby bezstresowo móc zacząć sezon (o ile zima odpuści ). Z nowości wpadły:
- podkładki pod silnik podnoszące go o 2cm dzięki czemu będzie można do końca posadzić przód, z tyłu wyleci regulacja bo przed zimą jednak była mocna koza:
- czarne lusterko od cupry bo patrząc od przodu strasznie raził mnie szary kolor seryjnego (nie będzie całego czarnego sufitu ):
- każdy "gruby" projekt musi mieć części z ASO więc i u mnie wpadły śruby oraz nitonakrętki potrzebne do montażu dolnej rozpórki:
- belki Thule + ori gumy Thule do zabezpiecznia przed rysami miejsc montażowych:
CDN.
Toledziak obecnie stoi u lakiernika. Malują się zderzaki, maska, drzwi do podmianki + jakieś duperele a na koniec polerka całości. Po lakierniku trzeba jeszcze ogarnąć parę mechanicznych spraw, żeby bezstresowo móc zacząć sezon (o ile zima odpuści ). Z nowości wpadły:
- podkładki pod silnik podnoszące go o 2cm dzięki czemu będzie można do końca posadzić przód, z tyłu wyleci regulacja bo przed zimą jednak była mocna koza:
- czarne lusterko od cupry bo patrząc od przodu strasznie raził mnie szary kolor seryjnego (nie będzie całego czarnego sufitu ):
- każdy "gruby" projekt musi mieć części z ASO więc i u mnie wpadły śruby oraz nitonakrętki potrzebne do montażu dolnej rozpórki:
- belki Thule + ori gumy Thule do zabezpiecznia przed rysami miejsc montażowych:
CDN.
Re: Szare Toledo 1M by _Chudy_
Toledo wstępnie odebrane od lakiernika. Z większości malowanych elementów jestem zadowolony ale jeszcze w przyszłym tygodniu trafi do poprawki bo zakupiony zderzak ma inne mocowania i trzeba dokupić brakujące ślizgi oraz tylne drzwi są w trochę innym odcieniu. Tak to się mniej więcej prezentuje po wczorajszym deszczu nawet nie było czasu go umyć do tego na zdjęciu widać zarzucone belki Thule:
Oprócz tego wpadły podkładki pod silnik. Jak na razie nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów po ich zamontowaniu:
Z przodu wymienione tylne tuleje przedniego wahacza na pełne od cupry. Dodatkowo z przodu zamontowana została dolna i górna rozpórka od s3:
Z tyłu bez problemów podeszły rozpórki z golfa i octavii:
Odświeżona polerka rantów przed sezonem:
Rozpórki bardzo poprawiły prowadzenie bo auto stało się bardziej neutralne i zwarte a dodatkowo plastiki o wiele mniej trzeszczą. Zostało jeszcze ogarnąć program, zjechać w dół z zawiasem, założyć letnie koła, zrobić zbieżność i geometrię no i dbać o świeży lakier
Wczoraj wpadł wreszcie letni setup. Przedni gwint na maxa w dół a z tylnego wyleciała regulacja więc też max. Dodatkowo do belek bagażnika doszły owijki Thule. Na tylną klapę miało wpaść SDI ale chyba bardziej podoba mi się czysta bez żadnych oznaczeń. Na tył przymierzałem dystanse, które kupiłem ale są za szerokie. Trzeba będzie poszukać czegoś o szerokości 5-7mm. Po zamontowaniu podkładek pod silnik najniższym punktem podwozia jest teraz śruba od dolnej rozpórki. Zdjęcia od razu po skręceniu gwintu także nie miał nawet szans się ułożyć.
Wreszcie jakieś zdjęcia w lepszej jakości dzięki uprzejmości kumpla z klubu (dzięki POOREK):
Oprócz tego wpadły podkładki pod silnik. Jak na razie nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów po ich zamontowaniu:
Z przodu wymienione tylne tuleje przedniego wahacza na pełne od cupry. Dodatkowo z przodu zamontowana została dolna i górna rozpórka od s3:
Z tyłu bez problemów podeszły rozpórki z golfa i octavii:
Odświeżona polerka rantów przed sezonem:
Rozpórki bardzo poprawiły prowadzenie bo auto stało się bardziej neutralne i zwarte a dodatkowo plastiki o wiele mniej trzeszczą. Zostało jeszcze ogarnąć program, zjechać w dół z zawiasem, założyć letnie koła, zrobić zbieżność i geometrię no i dbać o świeży lakier
Wczoraj wpadł wreszcie letni setup. Przedni gwint na maxa w dół a z tylnego wyleciała regulacja więc też max. Dodatkowo do belek bagażnika doszły owijki Thule. Na tylną klapę miało wpaść SDI ale chyba bardziej podoba mi się czysta bez żadnych oznaczeń. Na tył przymierzałem dystanse, które kupiłem ale są za szerokie. Trzeba będzie poszukać czegoś o szerokości 5-7mm. Po zamontowaniu podkładek pod silnik najniższym punktem podwozia jest teraz śruba od dolnej rozpórki. Zdjęcia od razu po skręceniu gwintu także nie miał nawet szans się ułożyć.
Wreszcie jakieś zdjęcia w lepszej jakości dzięki uprzejmości kumpla z klubu (dzięki POOREK):
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości