Octavia White by MikeWRC: zapraszam rowniez na Fejsa

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: herbiasty » śr wrz 12, 2012 14:18

Białe sa dobre do takiej "gleby" jak na VT :)
Przy zielonym rotorze musi byc bezkompromisowo,auto ma leżeć i opona MUSI sie chowac w nadkolu.


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MikeWRC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: pt wrz 02, 2011 12:35

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: MikeWRC » czw wrz 13, 2012 09:56

herbiasty pisze:Białe sa dobre do takiej "gleby" jak na VT
Przy zielonym rotorze musi byc bezkompromisowo,auto ma leżeć i opona MUSI sie chowac w nadkolu.
Hhehehe, będzie kiedyś tylko muszę uzbierać na tego airride'a. Póki co dzisiaj montują się Koni Sporty z tyłu i przegląd. A oto fotka przed warsztatem najlepszego specjalisty od 1,9Tdi w Polsce - DGW (warsztat w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą). Każdemu mogę polecić go z czystym sercem.

Na fotce: moje 143KM, obok Octa DGW 300KM+ i Octa2 Sesika: ~275KM, czyli ponad 700KM na 10 metrach kwadratowych :bigok:

Obrazek

A przy okazji Skoda WHITE on MINT
Obrazek


Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Gacek904
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn mar 14, 2011 16:41
Lokalizacja: Wolsztyn

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: Gacek904 » czw wrz 13, 2012 22:07

Dokładnie tak bym to widział :bigok:


Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie

FreeCash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: śr mar 16, 2011 19:52

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: FreeCash » czw wrz 13, 2012 22:40

mi bardziej sie widzi ten zielony niz miętowy ; )



Awatar użytkownika
yatering
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 543
Rejestracja: sob maja 03, 2008 18:18
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: yatering » pt wrz 14, 2012 09:52

zacnie ta Twoja octavia wyglada - nigdy mi sie te auta nie podobaly i nie sadzilem ze mozna z nich cos "wyklepac" a tu patrz- ZONK. Wielki szacun- bo naprawde- wszystkie mody na +
pzdr :pub:


Obrazek

_________
mk2 1,8 CL => mk3 1,8GT => mk4 1,9TDI =>Renault Scenic 2,0 DCI

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: gibon.vw » pt wrz 14, 2012 11:45

:okej: troch zbliżyć ją do matki ziemi i będzie ogień w szopie :hehe: a pomysł z zegarami klasa sama w sobie czekam na dalsze mody


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

Awatar użytkownika
MikeWRC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: pt wrz 02, 2011 12:35

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: MikeWRC » pt wrz 14, 2012 12:56

yatering pisze:zacnie ta Twoja octavia wyglada - nigdy mi sie te auta nie podobaly i nie sadzilem ze mozna z nich cos "wyklepac" a tu patrz- ZONK. Wielki szacun- bo naprawde- wszystkie mody na +
pzdr
gibon.vw pisze: troch zbliżyć ją do matki ziemi i będzie ogień w szopie a pomysł z zegarami klasa sama w sobie czekam na dalsze mody
Dzięx yatering i gibon.vw. :pub:

Octa już trochę bliżej ziemii na kompletnym Koni Sport Kit. W sumie nie jest źle, tylko pomagier mojego mechanika nie wyregulował twardości tylnych amorków i jak dla mnie jest trochę twardo :helm: . Podejrzeam, że jakiś Niemiaczek jeździł po ich super drogach na tym betonie, bo ledwo co uginam tył całym ciężarem ciała o 5-10 cm. Przy najbliższej okazji będzie więc zrobiona odkrywka i sprawdzenie ustawień regulacji ;).

Fotki domofonem:
Obrazek
Obrazek


Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

FreeCash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: śr mar 16, 2011 19:52

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: FreeCash » pt wrz 14, 2012 22:40

5-10 cm to duzo :D



Awatar użytkownika
sebo1607
najszybszy w mieście
najszybszy w mieście
Posty: 688
Rejestracja: wt wrz 13, 2011 15:47
Lokalizacja: budziska

Re: Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wh

Post autor: sebo1607 » sob wrz 15, 2012 00:03

FreeCash pisze:5-10 cm to duzo :D
ja 5cm to napewno nie uginam :blush:
3cm to max


mój waria(n)t http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p5142628" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
DeicidE
Serpent In The Engine
Serpent In The Engine
Posty: 212
Rejestracja: śr lis 25, 2009 11:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: DeicidE » sob wrz 15, 2012 22:38

Octavie pierwszej edycji zawsze mi się podobały, fajnie działasz :bigok:
Front można ulepszyć malując "kurkę" na biało/srebrno, będzie współgrać z logo na grillu :pub:
Używasz "Fotosklepu", więc sprawdź :hmm:



Awatar użytkownika
Wesley
OEM+ Lover
OEM+ Lover
Posty: 966
Rejestracja: sob maja 23, 2009 11:19
Lokalizacja: podlasie

Re: Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wh

Post autor: Wesley » sob wrz 15, 2012 22:47

MikeWRC pisze: Podejrzeam, że jakiś Niemiaczek jeździł po ich super drogach na tym betonie, bo ledwo co uginam tył całym ciężarem ciała o 5-10 cm. Przy najbliższej okazji będzie więc zrobiona odkrywka i sprawdzenie ustawień regulacji ;).
u mnie sie uginało 0,5 cm max 1cm więc zawias masz komfortowy :jezor:



FreeCash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: śr mar 16, 2011 19:52

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: FreeCash » sob wrz 15, 2012 23:42

beton musi byc ; ) szczegolnie w dislu ; P



Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: Nastar » sob wrz 22, 2012 15:32

MikeWRC, Okcia śliczna, mody też :bigok:
Jedno pytanie: co to za zderzaczek masz z tyłu ? Świetnie się prezentuje !Koszt ?
Jaki koszt zegarów i czy dużo rzeźby z założeniem ?


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

Awatar użytkownika
MikeWRC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: pt wrz 02, 2011 12:35

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

Post autor: MikeWRC » ndz wrz 23, 2012 20:35

W zwiazku z mnostwem pytan na PW postaram sie w skrocie opisac moj mod z zegarami z Audi TT. Troche zalatuje druciarstwem, ale dziala bez problemow od ponad 2 lat, wiec potwierdza sie ze najprostsze rozwiazania sa najlepsze :).

Zegary z TT:
Obrazek

Zegary po modzie:
Obrazek

Zegary po poprawkach:
Obrazek

Mod zajął mi jakieś 2-3 godziny, ale kosztowal mnie sporo kasy bo musialem kupić licznik z Audi, które za moich czasów chodziły po 300 pln (a do tego dodatkowo kupiłem za grosze licznik od angilika Skody, żeby w razie co móc w godzinę wrócić do zwykłej wersji Octavii). Nie wiem czy wczytywaliscie się w mój temat, ale u mnie jest przełożona sama obudowa z audi TT bez całych bebechów. Generalnie to zrobiłem to tak:

- wyjmujecie licznik z samochodu i rozbieracie go, aż dotrzecie do plastiku który przyciska tarcze (u mnie to 5 min pracy)

- zdejmujecie górną obudowę (czyli tą z tubami) z licznika z licznika Audi. 

- podcinacie ją od dołu (lekko pod skosem) tak, żeby ładnie dochodziła do plastikowego elementy przyciskającego tarcze zegrów w liczniku od VW. Dodatkowo musicie odciąć z licznika Audi element zakrywający zegary paliwa i temparatury, bo jest za szeroki w stosunku do naszego i nie wchodzi.

- wszystko robicie deliktanie i z wyczuciem po kawałku, aż ładnie przypasuje- potem musicie jeszcze zrobić jeden mały myk, wg mnie najtrudniejszy, aby wszystko działało. Okazuje się, że sterowanie licznikiem (zerowanie przebiegu dziennego, ustawianie godziny) w Skodzie/VW mija się deliktanie ze sterowaniem w Audi. Tak więc trzeba trochę zmodować te pokrętełka. Ja miałem je z drugiego licznika, więc nie było problemu. Do prawego z nich (kasujące przebieg dzienny) musiałem zamontować taka mini łopatkę, która po dołożeniu dała mi literę "L". Po jej założeniu i sklejeniu licznika działa tak jak oryginalny przycisk do kasowania stanu przebiegu dziennego. Wszystko zrobiłem na oryginalnych częściach, bo ona podobnie działa w ori liczniku, tylko w jednej płaszczyźnie, u mnie można nią kręcić o jakieś 10-15stopni. Generalnie nawet jak się przestawi (co nigdy mi się nie zdarzyło, raz dwa można je ustawić z powrotem).

- drugie pokrętło od sterowania godziną jest gorsze bo znajduje obok właściwego i do tego musi się kręcić w lewo i prawo (ustawiania godzin i minut). Tutaj zastosowałem coś na zasadzie paska transmisyjnego. Wziąłem oryginalne pokrętło + to samo pokrętło z licznika anglika, które uciąłem. Potem skleiłem je na sztywno izolacją i ustawiłem we właściwym miejscu.

 - na końcu wszystko sklejacie. Ja zastosowałem klej na gorąco + taśma izolacyjna (dla zabezpieczenia w gorąca dni), żebym w razie co wszystko mógł przywrócić do stanu fabrycznego.

W sumie po 2 latach (tej wiosny) znów wszystko rozbierałem, bo w duże mrozy obudowa trochę trzeszczała, ale po złożeniu jest idealnie, a wszystkie moje patenty działają. Fajne jest w licznika naszych to, że mają ona jeszcze taką obudowę przyciskającą licznika do konsoli środkowej. Dzięki niemu wszystko wygląda praktycznie jak seryjne. 
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2012 10:48 przez MikeWRC, łącznie zmieniany 1 raz.


Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości