Model: B2 Passat C Coupe
Rok produkcji: 1984
Kolor: srebrny
Pojemność: 1.6
Moc: 72ps
Silnik: DT benzynowy na gaźniku pierburg 2e2
Wyposażenie: a raczej jego brak

-regulacja lusterek z zewnątrz
-brak nawiewu na przednim panelu (z bocznych tylko zimne, ciepłe tylko na nogi i szybę)
-brak blokady kierownicy
-brak wspomagania
-brak głośników drzwiach tylko ori w półce i kokpicie
-brak kieszeni bocznych w drzwiach
-brak regulacji wysokości fotela
-była skrzynia 4biegowa, aktualnie jest 5biegów
-ekonomizer (dioda + średnie spalanie) jedyny wypas

-składana tylna kanapa (niedzielona)
MODYFIKACJE:
Car Audio: radio mp3 najtańsze na allegro

Felgi: seria ATS 13"
Opony: Toyo 175 75
Zawieszenie: seria sachs
Opis zewnętrzny: wąskie zderzaki, mało drzwi i trochę rdzy

Wnętrze: zmieniłem tunel środkowy z korytka z przedliftu na poliftowy. Przekładałem też zapalniczkę. Zegary z obrotkiem do 8 tyś. i usa mfa które będzie służyło za zegarek

Grudzień 2010 wymienione:
-bębny,szczęki, cylinderki, odpowietrzniki, łożyska
-opony zimowe z felgami używane 8 i 10 mm bieżnika 175 70 13 + łańcuchy zimowe
-przód sworznie wahaczy, łożyska przód
-przednie amortyzatory Sachs
-górne łożyska amortyzatorów INA
-świece, przewody, kopułka, palec rozdzielacza -wszystko beru
-łożyska na alternatorze przód i tył
-pasek alternatora
-silnik dmuchawy na używkę (z poprzedniej santany:)
wszystkie łożyska koyo,skf, optimal
-uszczelka klawiatury
-ślizgi fotela kierowcy
-wyregulowałem luzy zaworowe (płytkami) Ale jeszcze coś stuka delikatnie
-olej był 10w ale przeszedłem na 15w, wycieków nie ma, myślałem że głowica przestanie mi stukać
-filtr paliwa, powietrza
-umyłem trochę silnik
-założyłem dekielki na stalówki
-odświeżyłem opalarką przedni zderzak (nowy czeka na założenie:)
-przejechałem trochę papierem osłonę rozrządu i obudowę wiatraka chłodnicy i potem pomalowałem podkładem i czarną farbą
-drążek kierowniczy z końcówką od strony pasażera, (od strony kierowcy jest nowa końcówka)
-tarcze i klocki
-centralny zamek z pilota scyzoryk
-gaźnik, aparat zapłonowy z przyspieszaczem po regeneracji
Podsumowanie 2011
Dzielnie służył mi przez cały rok. Problemy? Gaźnik trochę nie równo pluł

-dostał w nagrodę nowy grill i listewki pod reflektory z chromem, obrotomierz, skrzynie 5 biegową, bateria varta 53Ah 470 startowego.
Luty 2012
-wycieraczki bosch
-przewody, kopułka, palec bosch
-pasek rozrządu bosch
-rolka INA
-dołożone wspomaganie
-docięte uszczelki drzwiowe wewnętrzne (od coupe są dłuższe więc dociąłem z innych. Dzięki GSKoniu

-gumowa podstawa pod gaźnik
-linka sprzęgła
-przegląd gaźnika (wyczyszczony i wyregulowany względnie

-poprawione doloty powietrza
-powymieniane wężyki podciśnieniowe
Maj 2012
-nowe wahacze wersja ze wspomaganiem
-tuleje do wahaczy do wersji ze wspomag. lemforder
-sworznie wahaczy swag
-stabilizator od Quantuma

-łączniki stabilizatora
-tuleje metalowo gumowe do tylnej belki lemforder
-cały drążek kierowniczy od strony pasażera ruville
-zbiorniczek wyrównawczy z czujnikiem wody
-świece NGK
-filtr paliwa
-żarówki podświetlenia zegarów
-gumę między maglem a grodzią
-aparat zapłonowy "używka"
-serwo
fotel kierowcy z regulacją wysokości od Trophy (musiałem przespawać mocowanie od blokady na drugą stronę)
kierownica od Trophy (przebieg kierownicy max 150 tys więc wygląda jak nówka

apteczka i choinka zapachowa New Car

Historia:
Z wielką dumą stwierdzam że nabyłem 4tego b2 w moim życiu .
Auto wyczaiła moją ukochana Kobietka na duńskim portalu motoryzacyjnym. Priorytetowo szukaliśmy oczywiście w sedanie ale po zobaczeniu zdjęć od razu wpadła mi w oko wersja COUPE.
Pierwsze co przyszło mi na myśl że to jakaś ściema bo na duńskie realia auto było tańsze niż dobry rower turystyczny.
Zadzwoniłem i odebrał starszy gościu który ani trochę nie rozumiał po angielsku. Więc poprosiłem kolegę duńczyka żeby zarezerwował auto. Zrobiłem przelew na poczet vadium. I po paru dniach poleciałem samolotem z Kopenhagi na lotnisko Karup.
Tam czekał dziadek z córką i trzymali kartę z moim imieniem

Poszliśmy na parking no i stała Coupeta

Dziadek zaczął mi opowiadać (córa tłumaczyła) co było wymieniane i że mam uważać na rdzę w kilku miejscach dokładnie mi znanym Powiedziałem że będę dbał i wymieniał części. Że znam auto na przelot. Ucieszył się bardzo bo bał się że ktoś zakupi po to żeby je zajeździć. Był 2 właścicielem przez 14 lat !. Powiedział mi kilka śmiesznych motywów: Nigdy za jego kadencji nikt nie siedział na tylnej kanapie, przez 14 lat nigdy nie jeździł więcej niż 90km/h i nigdy nie zrobił większej trasy niż 200 km.
Przejechałem się po parkingu i rozliczyłem się do końca. Dał mi umowę na kartce. Tutaj w dani umowa wygląda tak: Ja Hansen Jergensen sprzedałem 1sz. vw passat dla Marka s. Data i podpis sprzedającego !. koniec eheh
Dał mi w prezencie 2 stare gaźniki, pół baku paliwa, lampy przód i tył, plastik nad dmuchawą i silnikiem wycieraczek, dał mi nr. na Falck'a że przez 2 tygodnie jak się coś stanie to na jego konto pójdzie,
Dał mi wszystkie papiery jakie miał: Nawet umowę od pierwszego właściciela, vag service i wszystkie faktury z napraw a jest tego ogromnie dużo. Ostatnio przejrzałem z grubsza faktury i okazało się że wydał około 25 tys zł !!!
Co wymienione przez poprzedniego właściciela:
-cały układ wydechowy od kolektora po końcowy
-nowe lampy przód i tył hella
-przednia szyba bo porysowana była
Więc wsiadłem i ruszyłem 370 km do domu. Pierwsze wrażenia: trochę głośny bo skrzynia 4biegowa a nie wypada jechać na autostradzie 90km/h.
A co do reszty to nie miałem się do czego przyczepić. Zawieszenie trochę wysokie ale tam auto ma być na co dzień.
Na trasce 370 km spalił z 30-35 litrów przy 120-130.
Foty:





































Nowsze foty będę wrzucał tutaj:













Niedzielna wycieczka -Ordrup Dania




Przymiarka






PLANY:
-skrzynia 5biegowa założona
-wspomaganie założone
-fotel z regulacją wysokości założony
-zmiana nawiewu na ten (po lifcie)
-pozbyć się rudej z dołów drzwi
-może front od quantuma na kwadratowe 4 lampy

-może doczeka się blacharki bo zdobyć drzwi do coupe w dobrym stanie to tak jak trafić w 6 totolotka

a tak poza tym auto ma być w 100% bezawaryjne i bezpieczne
pozdro
