Witam!
Krótki opisik i troche fotek..
New Beetle 2002 - 1.8 Turbo ~ 202KM
Ogólne
ECU upgrade - VTG
6 biegowa manualna skrzynia
Neuspeed P-Flow
Forge Intake Hose
Forge DV
Hamulce przód - ATE Discs 312x25mm i ATE PowerPads, Zaciski od New Beetle Rsi
Hamulce Tył - ATE discs 256x22mm
Turbo S Fender Liner
Wnętrze
Elektryczne siedzienie kierowcy z pamięcią
Elektryczne siedzenie pasażera
Gałka zmiany biegów - skóra perforowana
Kierownica - skóra perforowana
Audi TT pedały
Podłokietnik AudiStyle - z podłączeniem telefonu
Przyciemniające lusterko/czujnik deszczu
Audio stand. + 6 CD-Changer
Exterior
Turbo S przedni zderzak
Tylni zderzak custom
Kamei Black Eyelids
Double Cat back Exhaust
New Beetle 1.8T S ~ Urisen
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
New Beetle 1.8T S ~ Urisen
Ostatnio zmieniony pn maja 23, 2011 00:00 przez urisen, łącznie zmieniany 3 razy.
New Beetle RSi - 3.2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=402074
New Beetle 1.8T S ~ Urisen
Jakie oznaczenie silnika? Bo wykres wyszedł bardzo ładnie coś po krótce możesz napisać o swoim chrabąszczu
[b]Meine [i]GTI[/i][/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292455][img]http://img713.imageshack.us/img713/148/podpis1.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292455][img]http://img713.imageshack.us/img713/148/podpis1.jpg[/img][/url]
New Beetle 1.8T S ~ Urisen
202 km byly takie silniki w tych autach czy jakis swap bo ja zielony w tym modelu ale robi szal 20v pod macha
New Beetle 1.8T S ~ Urisen
202KM jest aktualnie (chyba bo hamowany dawno nie był )
silnik to 1.8t AWU.. przy pierwszym hamowaniu (tylko z filtrem Neuspeed) przed zmianą mapy miał 168KM - co i tak było całkiem niezłym wynikiem.. po zmianie mapy ECU ma 202KM..
od tamtej pory dołożyłem Forge DV i Forge Intake ale go nie hamowałem więc nie wiem co te zmiany dały.. - czasami wydaje mi się że ostanie zmiany nic dobrego nie dały
ogólnie sam Beetelek ma ciekawy setup.. siedzenia sportowe w elektronice i z pamięcią, mieszanka przedniego zderzaka od wersji EU Sport/US Turbo S, tył Turbo S ale przerobiony, skrzynia 6biegowa manual, hamulce przód/tył Audi TT.. i to wszystko było oryginalnie przez VW montowane.. moje przeróbki ograniczyły się tylko do późniejszych zmian mechanicznych.. optyka jest seria od VW - auto przez pewien czas jeździło w VW w dziale Technische Entwicklung (rozwoju technologicznego).. i stąd ta mieszanka..
silnik to 1.8t AWU.. przy pierwszym hamowaniu (tylko z filtrem Neuspeed) przed zmianą mapy miał 168KM - co i tak było całkiem niezłym wynikiem.. po zmianie mapy ECU ma 202KM..
od tamtej pory dołożyłem Forge DV i Forge Intake ale go nie hamowałem więc nie wiem co te zmiany dały.. - czasami wydaje mi się że ostanie zmiany nic dobrego nie dały
ogólnie sam Beetelek ma ciekawy setup.. siedzenia sportowe w elektronice i z pamięcią, mieszanka przedniego zderzaka od wersji EU Sport/US Turbo S, tył Turbo S ale przerobiony, skrzynia 6biegowa manual, hamulce przód/tył Audi TT.. i to wszystko było oryginalnie przez VW montowane.. moje przeróbki ograniczyły się tylko do późniejszych zmian mechanicznych.. optyka jest seria od VW - auto przez pewien czas jeździło w VW w dziale Technische Entwicklung (rozwoju technologicznego).. i stąd ta mieszanka..
New Beetle RSi - 3.2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=402074
Re: New Beetle 1.8T S ~ Urisen
Urisen, napięcie rośnie, zaraz mi żyłka pęknie
ale to już pewnie w innym temacie
ale to już pewnie w innym temacie
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
New Beetle 1.8T S ~ Urisen
w innym innym:) wszystko w swoim czasie.. narazie 1.8t idzie na tapete
New Beetle RSi - 3.2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=402074
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości