Cupra'97 ABF KW V2, Porsche, MOMO - SPRZEDAM
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Seat Ibiza Cupra'97 ABF 2.0 16v JESIENNA SESJA
Kupiłem komplet kosmetyków u Karola z DetailerCenter Poznań. Zrobię foty to wkleję i się pochwalę.
Ostatnio wpadła nowa półka tylna bez dziur na głośniki i parę dupereli.
Jeszcze go nie oczyściłem, więc trochę wstyd wrzucać aaale...
+ nowe nakrętki ze stali, bo aluminiowe odmówiły posłuszeństwa, dzięki dj domin1.
Ostatnio wpadła nowa półka tylna bez dziur na głośniki i parę dupereli.
Jeszcze go nie oczyściłem, więc trochę wstyd wrzucać aaale...
+ nowe nakrętki ze stali, bo aluminiowe odmówiły posłuszeństwa, dzięki dj domin1.
Seat Ibiza Cupra'97 ABF 2.0 16v +Gwint KW Variant2+
Piękna ibiza, ruszyło się coś z projektem do przodu ?
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Seat Ibiza Cupra'97 ABF 2.0 16v +Gwint KW Variant2+
Jasne, że tak. Gwint już założony z przodu i z tyłu, jest teraz dla mnie wystarczająco nisko, optymalnie bez płyty pod miskę, ale i tak mam wrażenie, że długo tak nie pojeżdżę, bo warszawskie drogi to zło. Jest dużo, dużo sztywniej niż się spodziewałem, że będzie. Samochód trzyma się konkretnie. Na aucie już letnie obuwie do tego wpadł smoked front, lampy H1H1 w ładnym stanie z ciemnymi wkładami + silniczki regulacji wysokości i emblemat będzie malowany na grafit mat. Ogólnie zrobiłem też lekki detailing, ale jak będzie sesja, to opiszę co i jak
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wielik
- ONE NIGHT IN IBIZA <3
- Posty: 408
- Rejestracja: śr lip 13, 2011 23:37
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Seat Ibiza Cupra'97 ABF 2.0 16v parę świeżych zdjęć SMOKED
ładnie siedzi jedyne co mie sie nie podoba to tylne nadkola-chyba nie masz dystansów>?
jak masz gwint z przodu opuszczony na maxa? wydaje mi sie ze tył za nisko
jak masz gwint z przodu opuszczony na maxa? wydaje mi sie ze tył za nisko
była HONDA Civic EJ9 IS
był SEAT IBIZA 6K2 1.9 TDI ASV+
jest SEAT LEON 1.9TDI 110 KW ARL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=507810" onclick="window.open(this.href);return false;
był SEAT IBIZA 6K2 1.9 TDI ASV+
jest SEAT LEON 1.9TDI 110 KW ARL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=507810" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Seat Ibiza Cupra'97 ABF 2.0 16v parę świeżych zdjęć SMOK
Dzięki. Tył był najpierw założony, przód dużo później i nie mam jakoś teraz czasu, żeby podnosić znów tył.wielik pisze:ładnie siedzi jedyne co mie sie nie podoba to tylne nadkola-chyba nie masz dystansów>?
jak masz gwint z przodu opuszczony na maxa? wydaje mi sie ze tył za nisko
Nie mam dystansów, bo bardzo mocno tarły. Pozbywam się H&Rów 20mm i kupuję jakieś 10mm może 15.
Hmm gwint z przodu opuszczony na maksa raczej niemożliwe, chyba że zdjąłbym dokładkę. Z czego pamiętam przód mam mniej więcej na 3/8 wysokości gwintu więc dając go maksymalnie w dół będzie siedziała miska z 1cm od gleby, jak nie lepiej - nie mam płyty więc odpada i tak trą opony w zakrętach o błotniki, myślę ciągle o zmianie koła, ale to jak ktoś mi zaproponuje dobre pieniądze za ten komplet co mam, bo nie widzi mi się dokładanie $ do mniejszego koła.
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wielik
- ONE NIGHT IN IBIZA <3
- Posty: 408
- Rejestracja: śr lip 13, 2011 23:37
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Cupra'97 wykres z hamowni
czyli wiecej jak seria
ile masz do setki i ciekawe jak by wygladało w zestawieniu z moim tdi ;P
ile masz do setki i ciekawe jak by wygladało w zestawieniu z moim tdi ;P
była HONDA Civic EJ9 IS
był SEAT IBIZA 6K2 1.9 TDI ASV+
jest SEAT LEON 1.9TDI 110 KW ARL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=507810" onclick="window.open(this.href);return false;
był SEAT IBIZA 6K2 1.9 TDI ASV+
jest SEAT LEON 1.9TDI 110 KW ARL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=507810" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cupra'97 wykres z hamowni
Nie no, wydaje mi się, że mam ten lepszy komputer, co dawał 156KM, bo mam niską kompresję (13bar), a nic nie dłubałem.
Chciałem kupić Barana TaTechnixa + przeloty, ale poszło sprzed nosa
Czekam na jakieś okazje, bo brakuje mi mocy.
Do setki nie mierzyłem niczym profesjonalnie.
Chciałem kupić Barana TaTechnixa + przeloty, ale poszło sprzed nosa
Czekam na jakieś okazje, bo brakuje mi mocy.
Do setki nie mierzyłem niczym profesjonalnie.
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cupra'97 filmy
Ładniutka ibizka cupra jest dla seata tym czym dla VW np. GTI TDI i właśnie Ja taki dylemat miałem..Długo myślałem i wybrałem mk3 20 Jahre.
Ale twój egzemplarz jest taki ze jak bym takiego trafił to był by pierwszy Seat w rodzinie.
Ale twój egzemplarz jest taki ze jak bym takiego trafił to był by pierwszy Seat w rodzinie.
jest:
mk2 GTD--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=352523&view=viewpoll
Audi S2 Coupe 3b
Audi S4 B5 2.7 BiT avant
mk3 GTI TDI 20 Jahre--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=415911
mk2 GTI EDITION ONE
mk2 GTD--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=352523&view=viewpoll
Audi S2 Coupe 3b
Audi S4 B5 2.7 BiT avant
mk3 GTI TDI 20 Jahre--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=415911
mk2 GTI EDITION ONE
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Cupra'97 filmy
Wielkie dzięki jestem dumny z tego, jak ludzie postrzegają te auta przy mojej osobie, bo już wielu znajomych planuje pozamieniać np mercedesa i bmw na właśnie ibizęminiekzgr pisze:Ładniutka ibizka twój egzemplarz jest taki ze jak bym takiego trafił to był by pierwszy Seat w rodzinie.
Moim zdaniem Cupra w MK2 jest dla Seata czymś więcej lub porównywalne, żeby nikogo nie urazić, jak MK3 Jahre dla VW dlatego, że przy mniejszej masie jest ta sama moc, a nawet ten lepszy komp i kolektor wydechowy.. Też ma czerwone pasy, których u mnie brak, u te same wypasy co i Jahre, a auto na płycie polówki, deska z polo itd.miniekzgr pisze:cupra jest dla seata tym czym dla VW np. GTI TDI i właśnie Ja taki dylemat miałem..
Widziałem nagrania MłodegoMk2 z Gdańska i na manii ścigał się swoim ABFem z VR6 i VR dostało po tyłku na 1/4 mili
Nie wiem dlaczego porównujesz TDI do benzyny, ale ogólnie wychodziły Ibizy EVO1 z silnikiem 130km AFN
Ludzie mylnie mówią Cupra na te TDI, bo w MK2 tylko benzyna była w Cuprze. Potem niestety Seat chciał zarabiać $ i ponazywał cupra też TDI, żeby zarobić więcej na samej nazwie i ''metce'', a nazwa EVO wypadła z obiegu zaraz po EVO2 w poliftowej 6k2
Cupra'97 filmy
pierwsze slysze aby afn mial fabrycznie 130km
jak juz to ta wersja miala inne przelozenia skrzyni i pare datali ale nie miala wiekszej mocy
jak juz to ta wersja miala inne przelozenia skrzyni i pare datali ale nie miala wiekszej mocy
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cupra'97 filmy
Faktycznie, 110KM, mój błąd chyba mają nawet pod ''EVO1'' napis 110 HP TDi czy coś w tym stylu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości