'87 SCIROCCO G60
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- czarodziejka87vw
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt gru 17, 2010 12:51
- Lokalizacja: szczecinek
'87 SCIROCCO G60
witam wszystkich !
chciałbym przedstawić wam swoje scirocco G60 , rocznik 1987 .
spec.techniczna:
bazowo : scirocco gtx , 1,8 JH - 95km 148nm
swap silnika PG - G60 - obrobiona głowica , lader po rozwiercie rs , intercooler z mb sprintera , własnego pomysłu kolektor wydechowy , rurowy owijany bandażem , reszta wydechu z scirocco 16V , końcówka z passata b3 .
hamulce - scirocco 16v
zawieszenie - gtcupline -60/-40
wnętrze - fotele z corrado G60 , deska rozdzielcza z mfa z golfa 2 16V , wskaźniki - boost BSR , temp. oleju oraz volt .
moja historia z scirocco zaczęła się 12 lat temu , gdy brat sprzedał swoje sciro 1,8 gaźnik i kupił sciro 16V , wtedy postanowiłem mieć kiedyś własne , z G60 pod maską . wkońcu w roku 2007 kupiłem swój egzemplaż , za ciekawie nie wyglądał ale był wyjątkowo zdrową bazą do obmyślonych już modów :
pod maską miał zapuszczone JH
dość szybko po kupnie , sroka dostała nowy zawiasik GT-Cupline -60/-40 grill kamei i kompletne kółka na lato i zimę na nowych oponkach
wkońcu zaczęło jako tako wyglądać , no i lepiej trzymać sie drogi .
również z myślą o G60 wymienione zostały hamulce , ori wypadły a na ich miejsce wskoczyły heble z scirocco 16V
połączone z wydajniejsza pompą hamulcową z T4
udało mi się też kupić wymażony motorek w komplecie z digifantem , niestety lader nadawał się tylko na śnietnik ...
przed swapem trzeba było zająć się budą , sciro stanęło na kanale , odświeżona została konserwacja , miejsca mocno skorodowane - ospawane i zabezpieczone , odnowione zostały też elementy zawieszenia
podczas trwania remontu budy , w tak zwanym między czasie kompletowałem graty do maszynowni
rozkminianie wiązki digi
oraz doprowadzanie elementów silnika do stanu używalności
kiedy sroka stanęła wkońcu na własnych kołach , przyszła pora na przygotowanie budy pod nowy lakier - wymażone LK5V
z autem było coraz gorzej
ale wkońcu zaczęło się sroce poprawiać
a gdy wysechł lakier - niepochamowana radość że już będzie z górki
po złorzeniu do kupy budy zaczął się montaż silnika
budowa kolektora wydechowego
oraz pierwsze przymiarki i obmyślanie rozmieszczenia w komorze silnika jeszcze z wykorzystaniem JH
po lakierowaniu komory silnika rozpoczął się przeszczep serca
a oto efekt końcowy całej trzy letniej zabawy i przygody z scirocco
na koniec chcę podziękować przedewszystkim i w szczególności mojemu bratu , za pomysły i pomoc w zrealizowaniu projektu - dzięki .
jest jeszcze parę rzeczy do zrobienia , ale to raczej latem .
pozdr.
PS. bardziej rozwleczona historia mojego scirocco na forum scirocco team polska :
http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 85&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdr.
chciałbym przedstawić wam swoje scirocco G60 , rocznik 1987 .
spec.techniczna:
bazowo : scirocco gtx , 1,8 JH - 95km 148nm
swap silnika PG - G60 - obrobiona głowica , lader po rozwiercie rs , intercooler z mb sprintera , własnego pomysłu kolektor wydechowy , rurowy owijany bandażem , reszta wydechu z scirocco 16V , końcówka z passata b3 .
hamulce - scirocco 16v
zawieszenie - gtcupline -60/-40
wnętrze - fotele z corrado G60 , deska rozdzielcza z mfa z golfa 2 16V , wskaźniki - boost BSR , temp. oleju oraz volt .
moja historia z scirocco zaczęła się 12 lat temu , gdy brat sprzedał swoje sciro 1,8 gaźnik i kupił sciro 16V , wtedy postanowiłem mieć kiedyś własne , z G60 pod maską . wkońcu w roku 2007 kupiłem swój egzemplaż , za ciekawie nie wyglądał ale był wyjątkowo zdrową bazą do obmyślonych już modów :
pod maską miał zapuszczone JH
dość szybko po kupnie , sroka dostała nowy zawiasik GT-Cupline -60/-40 grill kamei i kompletne kółka na lato i zimę na nowych oponkach
wkońcu zaczęło jako tako wyglądać , no i lepiej trzymać sie drogi .
również z myślą o G60 wymienione zostały hamulce , ori wypadły a na ich miejsce wskoczyły heble z scirocco 16V
połączone z wydajniejsza pompą hamulcową z T4
udało mi się też kupić wymażony motorek w komplecie z digifantem , niestety lader nadawał się tylko na śnietnik ...
przed swapem trzeba było zająć się budą , sciro stanęło na kanale , odświeżona została konserwacja , miejsca mocno skorodowane - ospawane i zabezpieczone , odnowione zostały też elementy zawieszenia
podczas trwania remontu budy , w tak zwanym między czasie kompletowałem graty do maszynowni
rozkminianie wiązki digi
oraz doprowadzanie elementów silnika do stanu używalności
kiedy sroka stanęła wkońcu na własnych kołach , przyszła pora na przygotowanie budy pod nowy lakier - wymażone LK5V
z autem było coraz gorzej
ale wkońcu zaczęło się sroce poprawiać
a gdy wysechł lakier - niepochamowana radość że już będzie z górki
po złorzeniu do kupy budy zaczął się montaż silnika
budowa kolektora wydechowego
oraz pierwsze przymiarki i obmyślanie rozmieszczenia w komorze silnika jeszcze z wykorzystaniem JH
po lakierowaniu komory silnika rozpoczął się przeszczep serca
a oto efekt końcowy całej trzy letniej zabawy i przygody z scirocco
na koniec chcę podziękować przedewszystkim i w szczególności mojemu bratu , za pomysły i pomoc w zrealizowaniu projektu - dzięki .
jest jeszcze parę rzeczy do zrobienia , ale to raczej latem .
pozdr.
PS. bardziej rozwleczona historia mojego scirocco na forum scirocco team polska :
http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 85&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdr.
Ostatnio zmieniony pt gru 17, 2010 22:55 przez czarodziejka87vw, łącznie zmieniany 3 razy.
... przekracza barierę dźwięku i dopiero potem się rozpędza ...
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAm ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAm ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
- michal_m
- Na zaVWsze Golf
- Posty: 511
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:11
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
'87 SCIROCCO G60
Od cholery roboty przy tym musiało być... Po prostu niesamowite. Musi nieźle się zbierać z tym silnikiem. Jakieś mody na nim wprowadzałeś?
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
'87 SCIROCCO G60
zajebiste,aczkolwiek wizualnie czegos brakuje,poka fotki dechy plis to było super posuniecie bo ori ze sroki to normalnie padaczka,brawo
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
'87 SCIROCCO G60
Bardzo fajny projekt... brakuje mi tutaj tylko jakiegoś konkretnego koła... ale i tak jest dobrze.
- czarodziejka87vw
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt gru 17, 2010 12:51
- Lokalizacja: szczecinek
Re: '87 SCIROCCO G60
raczej zostanie to co jest - 7j15 et25 / 195/50/15 .brakuje mi tutaj tylko jakiegoś konkretnego koła
mody silnika wszystkie opisałem na początku , nic więcej nie ma .Jakieś mody na nim wprowadzałeś
z golfa 16V są tylko zegary , cały kokpit został ori , mi się podoba jak jestpoka fotki dechy plis to było super posuniecie bo ori ze sroki to normalnie padaczka
pozdr.
... przekracza barierę dźwięku i dopiero potem się rozpędza ...
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAm ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAm ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
'87 SCIROCCO G60
i tu jesy dowalone roboty a nie jak u innych co sie podniacają co oni to z autami nie zrobili. Dla Ciebie kolego wielki szacun za wkład
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
'87 SCIROCCO G60
Jedno z konkretniejszych sciro w PL i niejedno szybkie auto zaskoczy
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
'87 SCIROCCO G60
temat godny do działu projekty
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- VR6 Rulezzz
- Posty: 1942
- Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
- Lokalizacja: Tuchola
- Auto: Passat B4 VR6
- Silnik: AAA
- Kontakt:
Re: '87 SCIROCCO G60
piekna sroka prezentuje sie bardzo dobrze a z tym silniczkiem daje sobie rade na zywca widac lepiej ogrom prac wlozony w autko pozdro
aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI
- cinekban87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
'87 SCIROCCO G60
cud miod malina, pozdro stp rzadzi;p
Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości