Długo szukałem auta które będzie w miarę dynamiczne a jednocześnie choć odrobinę praktyczne. Civicka właściwie bym nie sprzedawał bo super wyglądał i miał fajne zawieszenie ale 90 KM w EJ9 po prostu było zbyt mało....
Wynalazłem więc takie cudo - Skoda Octavia Combi 1,8T 150 KM & 210 Nm 2001r Elegance
Kto trochę siedzi w temacie ten wie, że wariantów 1,8T było kilkanaście i różniły się mocą, osprzętem itp. W moim egzemplażu siedzi bardzo sympatyczny silnik bo dokładnie taki sam jak w montowanych na Niemcy Audi TT. Posiada on turbinę k03s i wtryski 320cc oraz większe kanały ssące w kolektorze podczas gdy zwykłe 1,8T miały turbinę k03 oraz wtryski 280cc.
Aktualnie auto ma zmieniony soft i hamownia wypluła 200 KM i 300 Nm. Doładowanie 1,2 bara.
Z innych modyfikacji przyciemnione zostały szyby przód 30 % i tył 50 %.
Octavia Combi 1,8T 20V
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Octavia Combi 1,8T 20V
zglebiać niezabardzo bo miska olejowa na wierzchu i nie chcę jej stracić
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
Octavia Combi 1,8T 20V
Nakręciłem małe pomiary elastyczności na 4 i na 5 biegu:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości