VW Corrado VR6 , czyli amerykański STORM :P
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
żeby nie było, że w temacie nic się nie dzieje- takie graty już się montują:
sprzęgło- komplet
sonda Boscha- dedykowana, nie jakiś uniwersalny składak
lekkie koła pasowe + świece platynowe DENSO + komplet poduszek pod silnik i skrzynię
jako że Corra musiałem odholować z Łodzi przeszło tydzień temu, z diagnozą- "skończyło się sprzęgło" została wyjęta skrzynia biegów, a po jej demontażu i zdjęciu sprzęgła takie coś ujrzały nasze oczy- w skrócie: ALLLE URWAAAAAAŁŁŁŁ!!!!!
jest to "dźwignia wyciskowa"- zamówiłem już w ASO (całe 19EU)
kolejne graty w drodze
sprzęgło- komplet
sonda Boscha- dedykowana, nie jakiś uniwersalny składak
lekkie koła pasowe + świece platynowe DENSO + komplet poduszek pod silnik i skrzynię
jako że Corra musiałem odholować z Łodzi przeszło tydzień temu, z diagnozą- "skończyło się sprzęgło" została wyjęta skrzynia biegów, a po jej demontażu i zdjęciu sprzęgła takie coś ujrzały nasze oczy- w skrócie: ALLLE URWAAAAAAŁŁŁŁ!!!!!
jest to "dźwignia wyciskowa"- zamówiłem już w ASO (całe 19EU)
kolejne graty w drodze
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 15:33 przez olafart, łącznie zmieniany 5 razy.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a na tych poliuretanach to Ci nie będą za bardzo drgania z silnika na budę przechodzić??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
sas_gti, problem polega na tym, że z niewiadomych przyczyn zamienniki wszelkiego typu i nawet uniwersalne sondy BOSCH w VR6 robią siupy w kompie i nikt tego nie potrafi racjonalnie wytłumaczyć. Jednym auta falują na wolnych, inni mają problemy z mocą na wysokich RPM, a jeszcze innym auto pali 15 litrów w emeryckim stylu jazdy. Zmiana na sondę dedykowaną zawsze pomaga. To jakiś fenomen ale jak widać ori sonda zawsze pomaga.
gdzie i za ile?olafart pisze:lekkie koła pasowe
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jeszcze lekki zamach by się przydał do kompletu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
rysiektr, ale po co?
uważasz że taka moc jest niewystarczająca? Gwarantuję Ci, że większość pięknych chłopców, w różowych koszulkach Lacosty, okularach a'la George Michel i japonkach, siedzących w pedalskich nowych autkach pożyczonych od rodziców dziwi się i tak mocno, że ich piękne autka nie dają rady staremu paździerzowi. A Corr jest w miarę często używany, więc ma być przede wszystkim "komfortowy" w codziennym użytkowaniu, a ze spiekem, czy lekkim zamachem taki by nie był wcale...
uważasz że taka moc jest niewystarczająca? Gwarantuję Ci, że większość pięknych chłopców, w różowych koszulkach Lacosty, okularach a'la George Michel i japonkach, siedzących w pedalskich nowych autkach pożyczonych od rodziców dziwi się i tak mocno, że ich piękne autka nie dają rady staremu paździerzowi. A Corr jest w miarę często używany, więc ma być przede wszystkim "komfortowy" w codziennym użytkowaniu, a ze spiekem, czy lekkim zamachem taki by nie był wcale...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a po co sie stosuje lekkie koło zamachowe ?olafart pisze:rysiektr, ale po co?
w takim razie po co Ci lekkie kółka pasowe i czy ja gdzieś napisałem, ze ma niewystarczającą moc?? Chłpcze nie spinaj się takolafart pisze:uważasz że taka moc jest niewystarczająca? Gwarantuję Ci, że większość pięknych chłopców, w różowych koszulkach Lacosty, okularach a'la George Michel i japonkach, siedzących w pedalskich nowych autkach pożyczonych od rodziców dziwi się i tak mocno, że ich piękne autka nie dają rady staremu paździerzowi.
taaaaaaa 17" z naciągiem, gwint, poli w zawiasie i poduchach pod silnikiem, hamulce takie ze auto staje dęba i ponad 200 kucy pod nogą... tak bardzo komfortowe auto na polskie drogi bliżej mu do rajdówki niż do komfortowego dupowozaolafart pisze:ma być przede wszystkim "komfortowy" w codziennym użytkowaniu, a ze spiekem, czy lekkim zamachem taki by nie był wcale...
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 10:36 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Olaf , ja to Cię czasem nie rozumiem
Zakładasz lekkie koła pasowe a pytasz po co lekkie koło zamachowe?
Jako argument przeciw lżejszemu zamachowi podajesz ...
Zastanów się ile kg zdjąłęś z kół pasowych i za ile kasy, a za ile byś odelżył zamach (wychodzi mi na szybko że w miarę podobny koszt)Z zamachu możesz zdjąć ile chcesz, nikt nie każe odelżać tak żeby miał problemy z utrzymaniem biegu jałowego i z ruszzniem. To że zdecydowałeś, żeby odelżać kółka pasowe a nie koło zamachowe było czym podytkowane? Może właśnie chęcią przylansowania się? Bo jakbyś zrobił koło zamachowe to by nikt nie widział , a tak otwierasz maskę i masz alu kółka. Oczywiście nie myśl, że ja Ci to zarzucam, ale po prostu chcę, żebyś spojrzał na swoje autko i mody które poczyniasz z nieco większym dystansem. Przez odelżenie koła mogłeś uzyskać dokładnie to samo, ale jednak z jakiegoś powodu wybrałeś koła pasowe.
No i Olaf bez kitu nie spinaj się tak, bo ostanio zacząłeś jakoś dziwnie się odzywać do ludzi na forum, szczególnie do tych których znasz z 'reala', zauważyłem, że po Rychu trochę jedziesz, no i ode mnie też jakoś stronisz, np ignorujesz zupełnie pytania, które Ci się zadaje, tak jakbyś nas nie znał. Jeszcze jedna śmieszna rzecz: Naświemasz się z lansowania się w nowych autach, a sam się lansujesz w starym . Różnicy specjalnie nie widzę. Ktos po prostu inaczej wolał wydać kasę, ale pewnie jakby miał 200 tys a nie 30 tys to by taki typ nie kupił A3 z silnikiem 1,6 tylko się lansował w S3. Ty wolisz się lansować w corrado zamiast kupić nowe autko i fajnie, mi sie to podoba , ja to np popieram w 100% tylko dziwię się Tobie jakie ostatnio bzdury wypisujesz. Przeciez 95% aut na drodze jest nowszych od twojego o 10 lat albo i więcej, ma podobną wartość i ma znacznie słabsze silniki, i są z chuyowszym wyposażeniem, a Ty jeszcze się do tego nie przyzwyczaiłeś?? To chyba jak jedziesz swoim correm to co 5 sekund komentujesz auto które jeżdzą koło Ciebie. "OO ale pedał w golfie 6" etc. Każdy ma prawo się lansować w czym chce i to ma być powód do naświewania się kogoś ? Jak w przedszkolu. Jakby odwrócić sytuację to by się okazało, że tamci lanserzy z tych pedalskich jak to ująłeś samochodów mają swoje forum i tam się właśnię leją z takiego typa jak Ty który pakuje co miesiąc parę koła na swoje stare, kultowe samochody, a oni jeżdzą do salonu raz na rok na przegląd, żeby zmienić olej. Kto co lubi, przecież wszystko jest dla ludzi. Nie trzeba od razu jechać po każdym kto kupił nowe auta a nie 15 letniego corra.
Teraz Ci posłodzę trochę :p. Wiesz dobrze, że Twoj correk jest zajebisty, ale jak się Ciebie czyta to można pomyśleś, że coś z Toba jest nie tak. Ja Cię znam, więc ręczę za Ciebie, że wszystko z Tobą ok i nie jeteś zadufanym w sobie i swoim samochodzie typem, ale jak ktoś czyta jakie masz poglądy na pewne sprawy to chyba może sobie tak o Tobie pomyśleć.
Trzymajta się!!
Zakładasz lekkie koła pasowe a pytasz po co lekkie koło zamachowe?
Jako argument przeciw lżejszemu zamachowi podajesz ...
Te "argumenty" tak samo pasują do montażu lekkich kół pasowych i wielu innych modów które masz w swoim corku, co do lekkiego koła zamachowego. Odelżanie elementów rozrządu jest modem podonym do odelżania koła zamachowego.olafart pisze:ma być przede wszystkim "komfortowy" w codziennym użytkowaniu, a ze spiekem, czy lekkim zamachem taki by nie był wcale...
Zastanów się ile kg zdjąłęś z kół pasowych i za ile kasy, a za ile byś odelżył zamach (wychodzi mi na szybko że w miarę podobny koszt)Z zamachu możesz zdjąć ile chcesz, nikt nie każe odelżać tak żeby miał problemy z utrzymaniem biegu jałowego i z ruszzniem. To że zdecydowałeś, żeby odelżać kółka pasowe a nie koło zamachowe było czym podytkowane? Może właśnie chęcią przylansowania się? Bo jakbyś zrobił koło zamachowe to by nikt nie widział , a tak otwierasz maskę i masz alu kółka. Oczywiście nie myśl, że ja Ci to zarzucam, ale po prostu chcę, żebyś spojrzał na swoje autko i mody które poczyniasz z nieco większym dystansem. Przez odelżenie koła mogłeś uzyskać dokładnie to samo, ale jednak z jakiegoś powodu wybrałeś koła pasowe.
No i Olaf bez kitu nie spinaj się tak, bo ostanio zacząłeś jakoś dziwnie się odzywać do ludzi na forum, szczególnie do tych których znasz z 'reala', zauważyłem, że po Rychu trochę jedziesz, no i ode mnie też jakoś stronisz, np ignorujesz zupełnie pytania, które Ci się zadaje, tak jakbyś nas nie znał. Jeszcze jedna śmieszna rzecz: Naświemasz się z lansowania się w nowych autach, a sam się lansujesz w starym . Różnicy specjalnie nie widzę. Ktos po prostu inaczej wolał wydać kasę, ale pewnie jakby miał 200 tys a nie 30 tys to by taki typ nie kupił A3 z silnikiem 1,6 tylko się lansował w S3. Ty wolisz się lansować w corrado zamiast kupić nowe autko i fajnie, mi sie to podoba , ja to np popieram w 100% tylko dziwię się Tobie jakie ostatnio bzdury wypisujesz. Przeciez 95% aut na drodze jest nowszych od twojego o 10 lat albo i więcej, ma podobną wartość i ma znacznie słabsze silniki, i są z chuyowszym wyposażeniem, a Ty jeszcze się do tego nie przyzwyczaiłeś?? To chyba jak jedziesz swoim correm to co 5 sekund komentujesz auto które jeżdzą koło Ciebie. "OO ale pedał w golfie 6" etc. Każdy ma prawo się lansować w czym chce i to ma być powód do naświewania się kogoś ? Jak w przedszkolu. Jakby odwrócić sytuację to by się okazało, że tamci lanserzy z tych pedalskich jak to ująłeś samochodów mają swoje forum i tam się właśnię leją z takiego typa jak Ty który pakuje co miesiąc parę koła na swoje stare, kultowe samochody, a oni jeżdzą do salonu raz na rok na przegląd, żeby zmienić olej. Kto co lubi, przecież wszystko jest dla ludzi. Nie trzeba od razu jechać po każdym kto kupił nowe auta a nie 15 letniego corra.
Teraz Ci posłodzę trochę :p. Wiesz dobrze, że Twoj correk jest zajebisty, ale jak się Ciebie czyta to można pomyśleś, że coś z Toba jest nie tak. Ja Cię znam, więc ręczę za Ciebie, że wszystko z Tobą ok i nie jeteś zadufanym w sobie i swoim samochodzie typem, ale jak ktoś czyta jakie masz poglądy na pewne sprawy to chyba może sobie tak o Tobie pomyśleć.
Trzymajta się!!
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 15:48 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
no trochę... ale na żywo nie pozostaję dłużny sorry za OTsas_gti pisze:szczególnie do tych których znasz z 'reala', zauważyłem, że po Rychu trochę jedziesz
ja też...sas_gti pisze:Olaf , ja to Cię czasem nie rozumiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
sas_gti, rysiektr, koła pasowe dostałem wraz z rachunkiem do auta, tak samo jak komplet poliuretanów NIC z tego nie kupowałem- ja do Corra kupuję tylko rzeczy potrzebujące wymiany (świece, kable, płyny, hamulce itd)- te wszystkie mody co są, to scheda po poprzednim właścicielu
reszta wyjaśniona będzie przy piffku- ale fakt muszę się mniej spinać
reszta wyjaśniona będzie przy piffku- ale fakt muszę się mniej spinać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości