tak to ten drugi tego z VSRem to chyba nigdy nie sprzedaDj Darecki pisze:Na Allegro jakiś wisi ale to pewnie ten drugi ........
VW Corrado VR6 , czyli amerykański STORM :P
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
mówisz że jednak gwint się wysypał... pokażesz mi gwinta jak go już wyjmiesz?? chciałbym zobaczyć jak to wygląda - zrobimy sekcjęolafart pisze:umarł i czeka na wtorek- wtedy zawędruje do niego Koni V2 z reg twardości + w końcu felga:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
to już pasują??-=RAFAL=- pisze:ja nie czekam bo widziałem na żywo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- -=RAFAL=-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: wt wrz 01, 2009 00:23
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
nierysiektr pisze:to już pasują??
jak tylko zostały odebrane to u mnie były przymiarki i wydumaliśmy dystans na tył tak żeby osadzić koła i była jazda testowa czy nic nie trze. następnie była przymiarka na przód i pupa bo potrzebny był dystans. a więc na aucie nie zagościły wszystkie felgi na raz ale przymiarka była.
- kler_b
- Gadatliwa bestia
- Posty: 555
- Rejestracja: pt sie 14, 2009 01:01
- Lokalizacja: Tarnów/Peterborough
- Kontakt:
Pokazywać te fele
VW Polo: viewtopic.php?p=3964687#3964687" onclick="window.open(this.href);return false;
- kler_b
- Gadatliwa bestia
- Posty: 555
- Rejestracja: pt sie 14, 2009 01:01
- Lokalizacja: Tarnów/Peterborough
- Kontakt:
U mnie będzie ładnie na weekend ale nie wiem jak u Ciebie
VW Polo: viewtopic.php?p=3964687#3964687" onclick="window.open(this.href);return false;
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
przy aucie w ciągu ostatniego miesiąca sporo się dzieje:
* Goodridge zamontowane również na przód- teraz jest łącznie 6szt wężyków a nie jak było wcześniej tylko 2szt
* olej Motul 5W40 oczywiście z flitem + dodatkowo wymieniłem filtr paliwa (przeszedłem z Castrola bo to kupa jakich mało!)
* Koni V2 na autko zawitało w końcu
* robi się trochę rzeczy z karoserii- mam nadzieję, że na wakacje wszystko będzie skończone już
V2 wygląda tak- nie ma co porównywać do KW (krótko i w temacie- różnica klassss!!!)
pozdr
* Goodridge zamontowane również na przód- teraz jest łącznie 6szt wężyków a nie jak było wcześniej tylko 2szt
* olej Motul 5W40 oczywiście z flitem + dodatkowo wymieniłem filtr paliwa (przeszedłem z Castrola bo to kupa jakich mało!)
* Koni V2 na autko zawitało w końcu
* robi się trochę rzeczy z karoserii- mam nadzieję, że na wakacje wszystko będzie skończone już
V2 wygląda tak- nie ma co porównywać do KW (krótko i w temacie- różnica klassss!!!)
pozdr
- kler_b
- Gadatliwa bestia
- Posty: 555
- Rejestracja: pt sie 14, 2009 01:01
- Lokalizacja: Tarnów/Peterborough
- Kontakt:
Jakie różnice możesz podać między Motul-em a Castrol-em, dlaczego uważasz ten pierwszy za lepszy?
VW Polo: viewtopic.php?p=3964687#3964687" onclick="window.open(this.href);return false;
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
kler_b, chociażby dlatego że różnica w temp max. przy pałowaniu to jakieś 10 stopni
z resztą jeśli osoby pracujące w Catrolu mówią mi, że olej się w ostatnich czasach skundlił jak cholera, to coś w tym musi być
Valvoline kiedyś też trzymał poziom i niestety spadła jakość.
Teraz na polskim rynku tylko Motul i Castrol...
z resztą jeśli osoby pracujące w Catrolu mówią mi, że olej się w ostatnich czasach skundlił jak cholera, to coś w tym musi być
Valvoline kiedyś też trzymał poziom i niestety spadła jakość.
Teraz na polskim rynku tylko Motul i Castrol...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości