Strona 5 z 8

: śr lip 07, 2010 22:11
autor: Reaper
Chodzi bydle na digifancie, jeszcze sterownik przeszedl przez lapki niejakiego GTO, jeszcze koncowa regulancja :) Dzisiaj z soloo1 jezdzilismy, sound jest mega okrutny, ale nie glosny :)Niedlugo filmiki jakies sie nakreci :)

: czw lip 15, 2010 00:03
autor: hx_malbork
Jechalem dzisiaj kawalek za Toba no i ladnie autko gada. Jakas hamownia byla robiona? I na przyszlosc wolniej troche przez grunwaldzka bo ladnie przytarles kolo rynku ;]

: czw lip 15, 2010 00:31
autor: becior
Auto chodzi już nawet :helm: Dźwięk mega, polatane zbiera się łądnie. Jestem ciekaw sam wyniku z rolek.

: czw lip 15, 2010 10:43
autor: Reaper
hx_malbork, zabralo mnie troche tam, soloo1 mnie uteperowal, zeby nie dzidowac tam, ale bylo za pozno :helm:

Inna sprawa ze dokladka jest po to zeby przycierac :helm:

: czw lip 15, 2010 11:25
autor: mustang877
Reaper, a kiedy planujesz na rolki wjechac?

: ndz lip 25, 2010 11:42
autor: Reaper
Wczoraj panewka powiedziala aufwiedersehen... a ja mowie aufwiedersehen vw mania 2010...

: ndz lip 25, 2010 11:54
autor: tauka
Reaper pisze:Wczoraj panewka powiedziala aufwiedersehen... a ja mowie aufwiedersehen vw mania 2010...
tak łatwo się poddajesz?? Został jeszcze tydzień :hmm:
Boguś Linda w psach auto w białej koszuli naprawiał pod domem bo sobie czruś poradzić nie mógł. Z panewką sam by sobie radę dał :okej: :okej:

: ndz lip 25, 2010 12:16
autor: Reaper
Nie poddaje sie, bo jeszcze dzisiaj miska bedzie zwalona i ocenimy straty... Ale... ile kur... mozna?

: ndz lip 25, 2010 14:53
autor: herbiasty
Dzioalaj dzialaj.. panewka to jeszcze nie koniec swiata :)
Corras bardzo ladny :)

: ndz lip 25, 2010 15:17
autor: Reaper
nie, to nie koniec swiata, a wrecz przeciwnie - poczatek nowego silnika, samochod leci na lawecie do Bydgoszczy i wymodzimy cos fajnego N/A. To jest chyba najrozsadniejsze rozwiazanie

: ndz lip 25, 2010 22:03
autor: Marszall
Hmm czyżby Digi nadwyrężyło układ korbowo tłokowy?

Słyszałem że panewki na Digi dostają po dupie, sam mam niedługo wkładać Digifanta i tak sie właśnie obawiam o moje panewexy.

Co prawda zmienione były wszystkie 30 tyś. km temu ale jednak nigdy nie wiadomo.

W jakiej kondycji był Twój motor?

: ndz lip 25, 2010 23:14
autor: Reaper
Tak prawde mowiac to silnik raczej byl w kiepskim stanie. Tzn glowica odnowiona + pare prostych modow i szlifow, a dol z gory wygladal bardzo dobrze. Moj blad, ze nie zdjalem misy i nie zajrzalem co tam sie dzieje. Jednak przed robieniem glowicy czasem potrafila sie zapalic kontrolka oleju na niskich obrotach jak sie dobrze silnik rozgrzal, czasem cos poklepalo, ale wtedy wiedzialem ze glowica bedzie do roboty i stawialem na szklanke. Po zrobionej glowicy jedyny dzwiek jaki wydobywal sie z silnika to szum lancuszka spinajacego walki. Razem z moim przyjacielem BuzaY'em doszlismy do wniosku ze nie ma sensu zebym ciagnal caly samochod do niego, musze tylko znalezc jakies miejsce dla korka do odpoczynku i zrobic wyjazd z samym koniem. Jak juz bede mial na stole samego konia, to sprawdze co tam jest, wrzuce jakies foto.

A mody jakie beda - jutro czeka mnie powazna rozmowa z BuzaY'em, trzeba bedzie wybrac opcje, dam znac co bede robil.

Inna sprawa, ze przyczyna awarii moim zdaniem bylo przegrzanie oleju i zerwanie filmu olejowego. Podlaczenie czujnika temperatury do MFA z kolega soloo1 zawsze odkladalismy na pozniej i teraz sie to zemscilo. Ale mam to do siebie, ze najchetniej ucze sie na cudzych bledach, robie wszystko by ich nie powielac - teraz niestety bede musial postarac sie nie powielic swojego bledu :)

: pn lip 26, 2010 07:36
autor: becior
Cholera jasna zwalajcie tą miskę, może da się to "odkręcić" :hmm:

: pn lip 26, 2010 10:33
autor: Marszall
cisnienie i temp. oleju to w moim samochodzie najważniejsze wzkaźniki