
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
aż tak kiepsko? 

Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
11.05.2011
Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw:
- zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo

- tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6)

- specjalne śruby do zacisków

- klocki Brembo/Pagid

porównanie sporej tarczy 300mm do 345

Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw:
- zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo

- tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6)

- specjalne śruby do zacisków

- klocki Brembo/Pagid

porównanie sporej tarczy 300mm do 345


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Kit Prosiak założony


zważyłem hamulce z RS4 B5.... 21,5 kg.....komplet 43 kg!!!! masakra, czyli waga obciążenia przodu spadła o 10 kg
a wygląda o niego lepiej, może jutro zrobię fotki 



zważyłem hamulce z RS4 B5.... 21,5 kg.....komplet 43 kg!!!! masakra, czyli waga obciążenia przodu spadła o 10 kg


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- adam1985
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:22
- Lokalizacja: Łowicz (ELC)
- Kontakt:
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
No ładnie, teraz uważaj zeby sobie krzywdy nie zrobic przy hamowaniu 

[img]http://img190.imageshack.us/img190/7876/podpisp.jpg[/img]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- Rudy Hiszpan'
- Użytkownik
- Posty: 354
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Ale kozacki zestaw.. Docieraj i opowiadaj ile zmniejszyła się droga hamowania 

Re: Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Tak miałem w planieTAZ pisze:Masakra. To co teraz, tylko 18 calowe kółka ??

Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Nie ma co zamulać tematu
, dzisiaj wpadłem na szybki pomysł żeby coś kupić do Ski
, jeszcze nie wiem czy będę montował czy nie:
Tak więc:
-lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-6 wtrysków z RS4 (+adaptery)
-rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy
-komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela)
-pompa RS4 B5
generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM





Tak więc:
-lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"
-6 wtrysków z RS4 (+adaptery)
-rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy
-komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela)
-pompa RS4 B5
generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM



Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Śliczne auto mody na totalny + silnik bomba Felgi mi nie podchodzą a tak to super 

Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
wygląd vs lekka waga, wybrałem to drugie, przyspieszanie i hamowanie to po prostu bajka
, teraz po montażu prosiaków ładnie się komponują , te fele mają tyle zwolenników co przeciwników, tym drugim polecam spróbować jazdy na nich
, dobrym wyborem byłby zakup drugiego kompletu felg
dzięki za opinie GranuL 




Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
spoko
od tego jest forum.Znam te felgi i tak myślałem że pewnie tylkodlatego je trzymasz
A pomysł z 2gim kompletem bomba
jeżeli sie ma na to hajs. Jednymi słowy i tak jest piękna i wyobrażam sobie ze zapi....lalaaa 




Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Update:
Big Brake na tył:
-tarcze zimmermann 300mm
-zaciski poliftowe
-klocki ATE


DPy z RS4 B5:

grill RS4 B5 prosto z ASO (matowe aluminium)



Ska również dostała nowe uszczelki/uszczelniacze napinaczy/oleje/płyny/termostat, wszystko wymienione w serwisie Kuziego STT Racing Kr w sierpniu
Poprzednie turbiny zostały sprzedane (z braku czasu dla fury a gwarancja leciała........(kolega osiągnoł na nich 410 KM i chyba 577 NM), te pochodzą z RS6 C5 V8 Biturbo, dodatkowo zostały przerobione (żeby pasowały pod S4/RS4 B5) oraz by wstawać z niższych obrotów oraz uzyskać lepsze wyniki w górnej partii obrotowej, ich wydolność to ok 540-550 KM, kolega na nich uzyskał po paru modach 520 KM/620 NM, ja celuję w ok 440-450KM, póki co zostaję na seryjnych głowicach, jak będzie mało to wlatują o lepszych przepływach , dokupiłem również chłodnicę oleju 19 rzędową oraz podkładkę z RS4 B5 z termostatem, pozostałe graty już niedługo..




pozdro

Big Brake na tył:
-tarcze zimmermann 300mm
-zaciski poliftowe
-klocki ATE


DPy z RS4 B5:

grill RS4 B5 prosto z ASO (matowe aluminium)



Ska również dostała nowe uszczelki/uszczelniacze napinaczy/oleje/płyny/termostat, wszystko wymienione w serwisie Kuziego STT Racing Kr w sierpniu
Poprzednie turbiny zostały sprzedane (z braku czasu dla fury a gwarancja leciała........(kolega osiągnoł na nich 410 KM i chyba 577 NM), te pochodzą z RS6 C5 V8 Biturbo, dodatkowo zostały przerobione (żeby pasowały pod S4/RS4 B5) oraz by wstawać z niższych obrotów oraz uzyskać lepsze wyniki w górnej partii obrotowej, ich wydolność to ok 540-550 KM, kolega na nich uzyskał po paru modach 520 KM/620 NM, ja celuję w ok 440-450KM, póki co zostaję na seryjnych głowicach, jak będzie mało to wlatują o lepszych przepływach , dokupiłem również chłodnicę oleju 19 rzędową oraz podkładkę z RS4 B5 z termostatem, pozostałe graty już niedługo..




pozdro


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości