Seat Ibiza Cupra ABF+Turbo
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
i jak tam prace coś nowego zrobione ?
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Wreszcie dorobiłem adapter T3/T28 żeby połączyć turbo z kolektorem.AD6 pisze:i jak tam prace coś nowego zrobione ?
Tak to wygląda:
Jutro planowana jest przymiarka. Zamierzam też się zabrać w tym tygodniu za orurowanie. Praca idzie małymi kroczkami, ale do przodu.
Moja Ibiza ABF TURBO 319 KM 409 NM http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501
ładnie sie dzieje tylko pozazdrościć szkoda że silnik nie będzie odprężony wtedy by można powalczyć o sporo ponad 2xx
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Po konsultacjach z Coobciem zapadła decyzja o odprężaniu. Już wcześniej o tym myślałem i nabyłem 2mm przekładkę która sobie czekała w garażu. Wczoraj zdjąłem głowice, w poniedziałek powinny dojść uszczelki i wtedy złożę wszystko do kupy. W międzyczasie postanowiłem zakupić nowy kolektor wydechowy, taki jak trzeba z flanszą T28. Kolektor wykonał MOTO WYDECH tak samo jak 2,75" DP (reszta wydechu 2,5"). Kolektor dolotowy jest juz gotowy, ma wkręcone niezbędne króćce. Do środka wleciał już kubeł i pasy SPARCO.
Oto kilka fotek:
Oto kilka fotek:
Moja Ibiza ABF TURBO 319 KM 409 NM http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501
Pewnie się dało. Zostawiłem wóz na orurowanie i taki stan rzeczy zastałem. A tak na marginesie, nie powinno to nieść za sobą negatywnych skutków.
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 16:10 przez jemiol7, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja Ibiza ABF TURBO 319 KM 409 NM http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501
BOV jest w takim a nie innym miejscu bo ma to swoje zalety. Poza tym nie ma to większego wpływu na poprawne działanie całego układu. Motowydech bardzo ładnie wykonał orurowanie i teraz pozostaje już tylko zrobić spływ oleju do miski (którą dzisiaj zdejmujemy), wpiąć trójnik aby zasilić turbo w olej, dorobić węże oraz przewody paliwowe i podpiąć wtryski. Potem można odpalać. Aby do pierwszego śniegu zdążyć
I jeszcze pytanko - miska w ABFie wychodzi bez ściągania skrzyni? Bo tak na to patrzyliśmy chwile i mamy wątpliwości? Pozdr.
I jeszcze pytanko - miska w ABFie wychodzi bez ściągania skrzyni? Bo tak na to patrzyliśmy chwile i mamy wątpliwości? Pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości