Aleś doje... Michaś.
Kto wie lepiej niż ty...
A tak na poważnie, to staram się. Kupiłem kolektor od S2, żeby skrócić orurowanie. Poza tym nowa listwa + wtryski nie "mieszczą się" w ori kolektorze.
Nowe wtryski 430cc:
Po dorobieniu tulejek w ori kolektorze i pierwszej przymiarce okazało się że bedzie cięzko:
Żeby skręcić kolektor trzeba by robić jakąś przkładke minimum 0,5 cm i do tego wybrać miejscami materiał:
Ogólnie tzreba by trochę rzeźbić
Do kolektora z S2 wtryski pięknie pasują. Przymiarka kolektora z S2:
Teraz muszę ożenić przepustnice z kolektorem mniej więcej tak, jak wykonał to użytkownik
bugalon coś takiego
Pewnym problemem jest to że moja turbina ma inna flansze niż kolektor (turbina ma flanszę t28 a kolektor t3):
W tej sytuacji konieczne jest dorobienie/nabycie adaptera T3/T28. Problem jest taki że można to kupić na ebay'u, co wiąże sie z długim czasem oczekiwania. Myślałem też nad zakupem turbiny z flanszą T3, ale tu też ebay lub chore ceny w PL. Będe się starał coś dorobić.
Póki co nie będe odprężał, zobaczy się jak zniesie małe doładowanie, czy wszytsko będzie działać poprawnie.
Nabyłem też kubeł Mirco WRC: tani i lekki:
Jak narazie tyle. Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu, teraz prace powinny nabrać tempa.
Pozdrawiam
EDIT:
dziś miałem chwile z rana i nabyłem materiał na adapter kolektor/przepustnica oraz dostałem w prezencie MBC Properfect: